שלושה דרכים לחגוג בר מצווה או בת מצווה

נתראה בשמחות: אירוע שמח תמיד משאיר אחריו טעם של עוד.

אלו הם שלושת הדרכים להפיק זאת: יש כמובן את הדרך הקלאסית, דרך המותאמת אישית על פי קונספט ודרך שובבה וייחודית.

פעם בחיים מגיעים לגיל מצוות וזוהי נקודת ציון מרגשת ששווה לציין ולחגוג כראוי. בר ובת מצווה – הם בהחלט סיבה למסיבה! ככה תעשו:

 

אופרה וינפרי

פעם אמרה – "ככל שאתה מהלל וחוגג את חייך יותר, כך יש יותר חיים לחגוג".
אז נקשיב לה כמובן, כי זו אופרה, ונחגוג את החיים במלוא המובנים. גיל מצווה הוא בדיוק התפר בין הפרידה מהילדות ובין כניסה לעולם הבגרות, הכולל הרבה שינויים ואחריות. על מנת להמתיק את המאורע, לחגוג את הפיכתם לבוגרים ופשוט כדי לחגוג את החיים – הכנו לכם שלושה דרכים לחגיגה מושלמת!  

 

הדרך הקלאסית

אנחנו לגמרי יכולים להסתפק בזה: להיות מוקפים במשפחה וחברים, אוכל טוב, מוזיקה ונאומים. מה צריך יותר מזה? הרבה עשו זאת לפניך והרבה עוד יעשו זאת אחריך ולא בכדי, זוהי הצורה האופיינית לחגוג את המאורע. לרוב, אין ציפייה מיוחדת לעשות יותר מזה, מה גם שאפשר להוסיף או להוריד חלקים בהתאם לרצונכם ולהיכרות שלכם עם המוזמנים.

 

בהתאמה אישית

לאירוע מיוחד במינו שמתיישר בהתאם לבחירת בעל/ת החגיגה: יוצרים אירוע קונספט בהתאם לנושא הנבחר (מתוך רשימה של תחומי העניין, סגנון אישי ורצון). הכוונה היא להשתמש במוטיב של הנושא שנבחר ולאורו מפיקים את האירוע: עיצוב המקום, קישוטים, תכנית אמנותית, אוכל ועוד. הדרך הזו אמנם הרבה יותר יצירתית, אך גם דורשת לא מעט תכנון, אביזרים, השקעה וזמן. מפיקי אירועים ישמחו לעזור לכם לשאת בעול! יש להם ניסיון וכלים לארגן כל מה שצריך. אל דאגה, גם בהתאמה אישית לתקציב הנתון.

 

הדרך השובבה

מה שבטוח, את זה לא הכרתם: 'זן חדש' של מפעילי אירועים בסגנון מולטי-טאסקינג (כל יכול) והתאמה אישית ללקוח. לא ליצן, לא קוסם, אלא איש מקצוע, בדרן אם תרצו, שמעביר פעילויות / סדנאות לפרנסתו בהתאם לבקשת הלקוח. יש לו ניסיון מרובה עם מגוון של גילאים, הוא טוב במה שהוא עושה, הוא יודע להתאים את עצמו ואת אופי הפעילות לחגיגה שתרצו ובקיצור, מגשים חלומות. חוץ מימי הולדת, יש המציעים שירות מיוחד של הפעלות לבר / בת מצווה שיגרמו לכוכב השמחה לזרוח ולקבל תשומת לב מיוחדת ושפע יחס אישי.

לסיכום,

מזל טוב לרגל חגיגות גיל המצווה! אנו מאחלים לכם ראש שקט, כיס שלם (בלי חור) וכמובן, שהאירוע יהיה מושלם בשבילכם. הדרכים המובאות כאן הן בגדר השראה – אפשר גם לשלב בין הדרכים, או אפילו ליצור אחת חדשה. העיקר נשמח, נתרגש ונהיה בריאים. חוץ מזה, איך אופרה אמרה? לחגוג את החיים בשביל חיים מלאי חגיגות. אנחנו בעד.

 

אירוע רב משתתפים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: