אמן חושים לאירועים עסקיים

⭐ אמן חושים לאירועים עסקיים

⭐ הופעה שלא תשכחו

⭐ אמן חושים שהדהים את המדינה

⭐ מופע אינטראקטיבי ואטרקטיבי

⭐ שילוב הקהל בהופעה

⭐ חוויה על חושית לכולם

להופעה של אמן חושים לאירועים עסקיים חייגו עכשיו:

077-230-5266

 

רבים מהאנשים אשר מארגנים מגוון אירועים עסקיים בימינו, מחפשים שעות על גבי שעות אחר פעילות אטרקטיבית שתיקח חלק מהאירוע. המטרה העיקרית של פעילות זה היא להפוך את האירוע לאירוע חוויתי ובלתי נשכח.

אם גם אתם מחפשים פעילות איכותית לאירוע העסקי שלכם, תשמחו לדעת שיש עבורכם פתרון מעולה – מופע של אמן חושים לאירועים עסקיים. מופע חוויתי, על חושי ומהפנט שישאיר כל אחד עם פה פעור, רצון לעוד וזיכרון טוב מהאירוע שלכם.

אמן חושים לאירועים עסקיים במרכז

אמן חושים לאירועים עסקיים בצפון

אמן חושים לאירועים עסקיים בדרום

אמן חושים לאירועים עסקיים בשרון

אמן חושים לאירועים עסקיים בחיפה

אמן חושים לאירועים עסקיים בירושלים

אמן חושים לאירועים עסקיים ביהודה ושומרון

 

מהי אמנות חושים?

ההתמחות של אמן חושים לאירועים עסקיים היא כמובן אמנות חושים. אך מהי בדיוק אמנות חושים? אם כן, אמנות חושים היא למעשה היכולת לבצע פעולות שונות הנתפסות אצלנו כעל טבעיות, בעזרת עבודה עם מגוון החושים לרבות חוש הראיה וחוש המישוש.

כמו כן, אמנות חושים באה לידי ביטוי בדרכים שונות כגון טלפתיה, היכולת לתקשר באופן על חושי (ללא שימוש בחמשת החושים הבסיסיים), קריאת מחשבות, שליטה וערפול של החושים השונים ועוד. אם כך, על אך שאמנות חושים עלולה להיחשב בעיני רבים מאיתנו לקוסמות, קיים שוני רב בין שני התחומים, כאשר שוני זה מבוסס על עקרונות שונים עליהם מתבסס כל אחד מהתחומים.

 

מדוע להזמין אמן חושים לאירועים עסקיים?

לאירוע אשר כולל אמן חושים לאירועים עסקיים יש מספר יתרונות על פני אירועים רגילים אחרים, במיוחד בהיבט המתייחס למטרה ולאוווירה שנוצרת באירוע. אם כן, מופע של אמן חושים לאירועים עסקיים מהווה מספר יתרונות:

  1. אווירה שמחה – מופע של אמן חושים מתבצע בעזרת פעולות ותופעות על חושיות רבות. על כן, ובנוסף לכלל הגורמים המשולבים במופע, ביכולתו של אמן החושים להפוך את אווירת האירוע לשמחה עוד יותר.
  2. אירוע אטרקטיבי – אמן חושים לאירועים עסקיים משלב במופע את קהל המשתתפים שלו באופן אקטיבי ופעיל. כך למעשה, המופע אינו משאיר את האורחים בכיסאותיהם, וגורם להם להיות חלק פעיל מהשמחה.
  3. אירוע חוויתי ובלתי נשכח – מופע אמנות חושים הוא מופע יחיד במינו, אשר הופך כל אירוע לאירוע חוויתי, על חושי וכמובן בלתי נשכח. הייחוד של מופע אמנות חושים כחלק מאירוע, הופכת את האירוע לזכרון איכותי לזמן רב.

 

מה מכיל מופע של אמן חושים לאירועים עסקיים?

כל מופעי החושים יכולים להיבנות בעזרת מגוון כלים ופעולות אשר בנויות מאמנות החושים על ידי האמנים. על כן, כאשר אמן חושים לאירועים עסקיים בונה את מהלך המופע שלו, כמובן כל אירוע והתוכן המתאים לו, ישנם מספר עקרונות שבעזרתן יכול לבנות אמן החושים את המופע:

 

קריאת מחשבות

אחד הכלים שיכולים להיות בסיס לחלקים במופע של אמן חושים לאירועים עסקיים, הוא קריאת מחשבות. כלי זה בא לידי ביטוי ביכולת של אמן החושים לדעת אדם אחר חושב באופן על חושי. כמו כן, כלי זה מהווה בסיס למופעים רבים, וכן יכול לבוא לידי שימוש במגוון דרכים.

 

טלפתיה

טלפתיה היא היכולת של אמן החושים ליצור קשר על חושי עם גורם אחר, ובכך יש באפשרותו להעביר לאותו גורם מסרים ללא שימוש באחד מחמשת החושים. כמו כלים אחרים, גם הטלפתיה יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות כגון עזרה בחיזוי עתידות, תיאום פעולות ועוד.

 

להטוטי קלפים

גורם נוסף אשר יכול להוות חלק במופע הכולל אמנות חושים הוא להטוטי קלפים. על אף שרוב להטוטי הקלפים מיוחסים לעולם הקוסמות, ביכולתם של אמני החושים לבצע עם הקלפים פעולות שונות המבוססות על עקרונות אמנות החושים, ובכך להקסים את הקהל בכל פעם מחדש.

 

עבור אילו אירועים עסקיים ניתן להזמין אמן חושים?

בעיקרון, מופע של אמן חושים לאירועים עסקיים מתאים לכל אירוע עסקי. בין אם מדובר על אירוע הנועד להיות ערב גיבוש לעובדי החברה, ובין אם מדובר על אירוע אשר מטרתו היא מפגשים עסקיים בין מנהלי חברות למיניהם, המטרה היא ליצור אווירה חוויתית, מהנה ובלתי נשכחת.

לשם כך כאמור, מופעים של אמן חושים לאירועים עסקיים תואמים במדויק. כמו כן, מאחר שאמן החושים מתכנן ובונה את המופע בהתאם לסוג האירוע, אין אירוע עסקי שלא יתאים למופע אמנות החושים.

 

כיצד נדע שמופע של אמן חושים אכן מתאים לאירוע שלנו?

רבים האנשים אשר מחפשים אחר פעילות לאירוע שלהם, שואלים את עצמם כיצד אדע האם הפעילות הזו תתאים לאירוע, או במקרה זה – כיצד נדע שמופע של אמן חושים לאירועים עסקיים אכן מתאים לנו? אם כן, על מנת לענות על שאלה זו ישנם מספר קריטריונים עיקריים שיש לבחון.

  1. אופי האירוע – הדבר הראשון שיש לבדוק הוא האם אופי האירוע יתאים למופע אמנות חושים. כמובן שניתן להתאים מופע חושים לכל אירוע, אך בכל זאת ישנם מקרים בהם האירוע אינו יתאים מסיבות שונות.
  2. אופי הקהל – את אופי הקהל רצוי לבדוק בעיקר על מנת להתאים את המופע לקהל. זאת מאחר שמופעי חושים יכולים לערב, או לא, את הקהל, ועל כן חשוב שאמן החושים ידע באיזה רמה לתכנן השתתפות קהל.
  3. תקציב – כמובן לאחר שבחנו את מגוון האפשרויות, קריטריון שמלווה אותנו לאורך כל הדרך הוא העניין הכלכלי. לא כל פעילות תתאים לנו לתקציב, ועל כן, על מנת לוודא שהמופע יתאים לנו לתקציב יש לדבר עם אמן החושים, לתאם ציפיות ולברר את המחיר המדויק. כמו כן, במידת הצורך ניתן לקצר את זמן המופע ובכך לחסוך עלויות.

 

כמה יעלה לי מופע של אמן חושים לאירועים עסקיים?

כאמור, כל מופע של אמן חושים לאירועים עסקיים גובה מחיר שונה. על כן, על מנת לקבל מחיר מדויק שיתאים לאירוע הספציפי שלכם, ניתן להתקשר לאמן החושים עצמו ולבקש ממנו הצעת מחיר. בכדי לקבל הצעת מחיר שתהיה מדויקת ביותר, יש לעדכן את אמן החושים במגוון הפרטים אודות האירוע שלכם, ובכך יוכל אמן החושים לבנות שלד של מופע המתאים לאירוע שלכם, וכן להעניק לכם מחיר משוער.

 

אמן חושים לאירועים עסקיים – כיצד מתאמים מופע?

לאחר שהחלטתם כי ברצונכם אכן לבצע מופע של אמן חושים לאירועים עסקיים באירוע העסקי שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לאמן החושים, הודיע לו כי ברצונכם לתאם מופע, לקבוע תאריך וזהו. כמובן שיש לעדכן את אמן החושים אודות הפרטים הנוספים כגון מיקום המופע, תאריך המופע המדויק, תנאי ואפי האירוע וכו', אך זאת נעשה לאחר שאמן החושים יודע כבר כי ברצונכם לקיים את המופע.

 

בכל אירוע שמארגנים חשוב לזכור שלכל פרט באירוע, גם אם הוא נראה קטן ולא ממש חשוב, יש השפעה על האירוע והוא יכול לשנות את היחס של המוזמנים לאירוע.

אם אדם מגיע לאירוע והוא רואה שהשקיעו בתכנון כל הדברים באירוע, גם הקטנים ביותר, הוא ירגיש שהאדם שהזמין אותו משקיע בו ורוצה שהאירוע יהיה לו טוב ביותר.

 

אמן חושים שמשפר מכירות

כשאתם מארגנים אירוע עסקי, כל פרט באירוע צריך לשווק את העסק שלכם.

באירוע עסקי לתכנון כל הפרטים הקטנים יש מטרה נוספת. כשאדם מגיע לאירוע העסקי שלכם ואתם רוצים לשווק לו את העסק כדאי לעשות את זה דרך הפרטים הקטנים.

אם אדם רואה בכל מקום מסרים סמויים שמשווקים את העסק שלכם, זה יהיה השיווק הטוב ביותר עבורכם.

לכל אירוע עסקי יש אופי משלו ולכן חשוב להתאים את כל הפרטים לאופי האירוע שאותו תרצו לארגן.

אופי האירוע ייקבע לפי מספר המוזמנים שתזמינו לאירוע, טווח הגילאים של המוזמנים וסוג האירוע העסקי שאותו תרצו לארגן.

כמו כן, גם למטרת האירוע יש השפעה רבה על אופי האירוע, מכיוון שאם המטרה היא שיווק, האירוע יהיה בעל אופי משווק והמוני ואילו אם מטרת האירוע העסקי שלכם תהיה גיבוש עובדי העסק שלכם האירוע יהיה מהנה וקליל יותר.

 

אמן חושים לאירוע בלתי נשכח!

אירוע עסקי חייב להיות אירוע שהמוזמנים אליו לא ישכחו בזמן בקרוב.

אם המטרה היא שיווק, האירוע צריך להיות מעניין ולא רגיל כדי שהמוזמנים יתלהבו ויספרו גם לאנשים שלא היו נוכחים באירוע ויכולים להיות לקוחות פוטנציאלים שלכם.

אם המטרה שלכם היא אחרת, למשל גיבוש עובדי העסק, חשוב שהאירוע יהיה מהנה במיוחד כדי שהעובדים ייקחו ממנו כוחות להמשך וגם כדי שהעובדים ירגישו שאתם משקיעים בהם הרבה מחשבה ורוצים שיהיה להם טוב.

 

אמן חושים שמתאים לכולם מגדול ועד קטן

בדרך כלל באירוע עסקי, טווח הגילאים של המוזמנים הוא רחב ולכן צריך למצוא פעילות שתתאים לכל הגילאים שבקהל המוזמנים.

אם ברצונכם להזמין לאירוע העסקי שלכם, הופעה שאף אחד מהמוזמנים שלכם לא יישכח בזמן הקרוב, מומלץ להזמין אמן חושים לאירוע.

אמן חושים הוא אמן המייצר אשליה שהוא בעל כוחות על טבעיים, כשהאמת היא, שהוא משתמש בטכניקות שונות ביניהן טכניקות פסיכולוגיות כדי לעשות את הדברים שהוא עושה בהופעותיו.

בדרך כלל באירועים עסקיים המוזמנים הם אנשים מסוגים שונים ולכן צריך להזמין הופעה שתאגד את כולם ותעניין כל אחד מהמוזמנים.

כל אדם הצופה בהופעה של אמן חושים נפעם ומתרגש, לכן הופעה של אמן חושים מתאימה לאירועים עסקיים.

אם תרצו להזמין אמן חושים לאירוע העסקי אותו אתם מתכננים, מומלץ לפנות לאינטרנט.

באינטרנט תוכלו למצוא שמות רבים של אמני חושים המופיעים באירועים עסקיים, כמעט לכל אמן חושים יש אתר ובו המלצות.

בשביל לבחור את אמן החושים המתאים לאירוע העסקי שלכם כדאי לעבור על ההמלצות באתרים השונים ולהחליט על אמן חושים מסוים שנשמע לכם מתאים לאירוע העסקי שלכם.

כדאי להזמין את אמן החושים זמן רב קודם כדי שיוכל להתאים את מופעו לאופי האירוע העסקי שלכם בצורה הטובה ביותר.

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: