אמן חושים בזום

דווקא בתקופת "הקורונה" בה כולנו במתח, רחוקים מהמשפחה והחברים ומודאגים – אין כמו מופע של אמן חושים ב"זום" להדהים, לשמח ולאפשר הפוגה כיפית ומיוחדת מהמצב הנוכחי! במיוחד בתקופה הזו, כשהאופציות והרעיונות לאירועים מיוחדים ומגבשים בקהילה ובמקום העבודה מצטמצמות והצורך רק גדל – מציע עשהאל דרייר, אמן חושים, מופע מיוחד בזום למשפחות, קהילות, חברות וארגונים. המופע מגוון ושופע בהומור בהשתתפות הקהל; מה שאומר שלא תתאכזבו שהזמנתם אותו.

 

"חצי הכוס המלאה"

למרות שמגפת הקורונה יצרה מצב לא פשוט ולא נעים בכלל, ניתן בכל זאת לראות את חצי הכוס המלאה – הגבלות הריחוק יצרו סוג תקשורת חדש – הכל קורה דרך ה-ZOOM. טרם הגעתו של הווירוס המשוגע הזה, האם חשבתם אי-פעם על אפשרות של מופע מקוון דרך הזום? כנראה שלא…

 

מטורף, לא?

היתרון במצב הזה הוא גדול – ככה אנשים רבים מרחבי העולם יכולים להשתתף במופע של עשהאל. הופעה ברמה גבוהה מאוד שבה עשהאל נכנס לתוך המוח של אנשים דרך המסך, וכל זה מבלי לצאת מהבית. חשוב לדעת – לא מדובר על עוד הרצאה שגרתית או מופע סטנד-אפ יחידני, זהו מופע אינטראקטיבי שבו הקהל לוקח חלק פעיל!

 

מופע מיוחד ואישי בזום

מופע טלפתיה מרשים במיוחד בתיבול הומור ואווירה טובה! במהלך המופע אמן החושים עשהאל דרייר מציג תופעות מדהימות תוך שיתוף הקהל, תופעות שישאירו גם את הסקפטיים ביותר פעורי פה. במידה ויש חוגג לאירוע – הוא הופך להיות כוכב המסיבה, עשהאל יכין בעבורו קטעים מותאמים אישית והוא ירגיש מיוחד.

המופע הינו רב גילאי ומתאים בעיקר למבוגרים, אך גם ילדים ייהנו ממנו! יתרונו הבולט של עשהאל, אמן החושים, מתבטא בכך שהוא מגיע למופע עם הרבה קטעים מוכנים במזוודה והוא בוחר את הקטעים בהתאם לקהל כך שכולם ייהנו במידה שווה.

 

אמן חושים בזום – אטרקציה ליום הולדת!

יום הולדת יש רק פעם בשנה ולכן הוא צריך להיות יום מיוחד מאוד.

אם אתם רוצים לחגוג יום הולדת ואתם מחפשים אטרקציה שתוכל לעניין את כל משתתפי יום ההולדת מומלץ להזמין אמן חושים.

כשעושים יום הולדת לילד קטן בדרך כלל המשתתפים הם הילדים הקטנים ולהם הפעילות או האטרקציה צריכה להיות מתאימה אך כשעושים יום הולדת לאדם מבוגר או לנער בדרך כלל מוזמנים גם מבוגרים, גם נערים וגם ילדים קטנים ולכן חשוב לדאוג שאמן החושים אותו אתם מזמינים, מתאים למבוגרים, לנוער ולילדים כאחד.

 

חדש – מופע בזום!

כשלצערנו לא ניתן לצאת מהבית ולחוות הופעה חיה – ההופעה תגיע אליכם לסלון הבית! לאחר עשרות הופעות בכל רחבי הארץ, השנה פותח אומן החושים עשהאל דרייר הופעת זום אינטראקטיבית. בהופעה זו משלב עשהאל אומנות חושים ואלתורים עם הקהל בשידור חי!

עשהאל יתחבר לשיחת הזום של החברה שלכם, יצחק עם העובדים שלכם, יקרא את המחשבות שלהם, ויהפוך אותם למרכז הבמה של המופע. המופע שעשהאל מציג אינו עוד שיחת זום יבשה ועניינית, אלא מופע מושקע מאוד עם הפקה, ציוד אולפן, גרפיקה מקצועית שתולבש על השידור, תאורה וסאונד. כל אלה יגרמו לאירוע הדיגיטלי שלכם להרגיש כמו מופע פרונטלי לגמרי!

ניסיונו הרב של עשהאל בהופעות בכלל ובהופעות הזום בפרט הופך אותו לאחד מאומני החושים האהובים ביותר בעולם הבידור. אל תתפשרו על בידור בינוני לטובת העובדים שלכם; העניין והקש של העובדים שלכם הוא חשוב ויקר, אז תדאגו להשאיר אותו בידיים הטובות ביותר שיש.

 

איך עובד מופע זום?

מופע זום הוא מופע שונה מאוד מההופעה החיה אותה אנחנו מכירים עוד מימי יוון העתיקה. אבל מי אמר ששונה זה רע? המצב הנוכחי מאפשר הזדמנות ליצירת תוכן חדש וייחודי למדיום הדיגיטלי.

אחרי שעשהאל יתחבר לשיחת הזום שלכם, הוא יקרין שקופית המתנה מעוצבת שתכין את העובדים שלכם למה שהולך להגיע. כאשר תגיע שעת תחילת המופע, עשהאל יפתח את השידור, יעלה לשידור את העובדים שלכם וישתף אותם בהדגמות טלפתיה קומיות.

 

סיכום

בתקופת הקורונה בה הדרך להופיע מסתכמת בצורה רחוקה בתוכנת הזום, עשהאל דרייר, אמן חושים, מציע לצופים הרבים אפשרות לצפות בו דרך הזום. עשהאל כבר הופיע עשרות פעמים לארגונים ברחבי הארץ, עשה אירועים פרטיים רבים, ואירועי משפחות שונים ומגוונים.

אז אם הורתם לעובדים שלכם לעבוד מהבית, או שאתם סתם רוצים לגבש את המשפחה בערב נחמד – עכשיו זה הזמן לתת להם חוויה שהם לא ישכחו!

אמן חושים בזום

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: