5 שימושים למדבקות שם באירוע ילדים גדול

אירוע גדול כולל בתוכו אתגרים רבים – ארגון, תפעול האירוע, תשומת הלב לילדים ועוד.

חשוב לארגן את האירוע בצורה יסודית כדי להבטיח שמהצד הטכני האירוע יהיה מושלם.

לא פחות חשוב מהצד הטכני הוא הצד של ההנאה של הילדים. ילדים אוהבים שיש אנרגיה, שמחה ואווירה טובה אבל הם גם צריכים שיתנו להם יחס חם והקשבה – לכן חשוב מאוד שיהיו

מדבקות שם באירועים גדולים.

תדמיינו אתכם כילדים באירוע גדול בבית הספר, ביום הולדת או בכל חגיגה בה מצד אחד מכירים אתכם ומצד שני אין משהו שמשגיח עליכם באופן מיוחד – זו סיטואציה לא פשוטה לילד.

הפתרון המושלם הוא מדבקת שם דיגיטלית – מדבקת שם תאפשר לקרוא לכל ילד בשמו וכך כל ילד ירגיש שרואים אותו.

 

איך תחלקו את מדבקות השם?

זה מאוד תלוי בסוג האירוע. אם האירוע הוא בבית הספר למשל, כדאי להכין את המדבקות באופן אישי בכיתה וכך ילד נהנה מההכנה וגם מהשימוש במדבקה. אותו הרעיון יכול לחול על אירועים בתנועת הנוער – חלקו לכל שכבת גיל מדבקות שם וכך תחלקו באופן מסודר ותמנעו טעויות. למידע על מדבקות שם

 

מהם השימושים?

  1. השימוש הבסיסי ביותר הוא לוודא שכל ילד נמצא אתכם, שהוא הגיע ושהוא בסדר.
  2. שימוש נוסף הוא לקרוא לכל ילד בשמו.
  3. תוכלו להפוך את המדבקה לפריט שכל ילד ירצה לשים על עצמו – לעצב יפה, לשים תמונה וכל רעיון אחר שעולה בראשכם.
  4. תוכלו לערוך סדנה של הכנת מדבקות – וכך האירוע יהיה כיף יותר. בנוסף הסדנה תיתן לכל ילד מקום להביע את עצמו.

 

למה להזמין מדבקות דיגיטליות?

מדבקות השם הדיגיטליות הן טובות בהרבה מכל מדבקות אחרות. עם מדבקות דיגיטליות אתם תוכלו לבחור עיצוב, גודל, כמות ועוד – והכל בלחיצת כפתור. כשדובר באירוע גדול כדאי לבחור את פלטפורמת ההזמנה הנגישה והנוחה ביותר – ומה נוח יותר מהזמנה דיגיטלית? בנוסף, כמות גדולה של מדבקות תקבל הנחה משמעותית ששווה לנצל – חסכו בעלויות האירוע וכך האורחים ישלמו פחות וגם אתם.

 

איך תשדרגו את המדבקות?

תוכלו לבחור עיצוב לפי הרצון האישי שלכם – יש מגוון עיצובים באתר. בחרו עיצוב שמתאים לאירוע, שמתאים לכל ילד, שמתאים לבנים או בנות ועוד פרמטרים שיעזרו לכם ליצור מדבקות ייחודיות יותר. בנוסף, אם יש לכם תמונה של כל ילד כדאי לכם להוסיף תמונה למדבקות. אמנם זה פרט קטן אבל בשביל אירוע מוצלח חשוב להשקיע גם בפרטים הקטנים – אז קדימה! השקיעו במדבקות דיגיטליות.

 

לסיכום

אירוע גדול דורש הרבה ארגון אבל אנחנו סומכים עליכם שתצליחו לראות את הפרטים הקטנים והגדולים. השקיע ובמדבקות השם כדי ליצור בטחון לילדים וכדי שוכל ולקרוא לכל ילד בשמו. הזמינו באינטרנט כי זה טוב יותר, זול יותר ונוח יותר.

 

מגן

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: