רוצים לעשות טיול בחיפה – הכירו את האטרקציות השוות ביותר

הכרמל הירוק, הגנים הבהאים היפים והחופים החוליים המהפנטים של חיפה כל אלו הופכים אותה ליעד אטרקטיבי עבור מי שרוצה לנפוש ולשנות אווירה.

חיפה היא עיר ייחודית עם נוף אטרקציות וגוון ייחודי, היא משלבת היסטוריה רב לאומיות חיי תיירות ולילה תוססים.

ערכנו לכם רשימה של כל האטרקציות השוות בחיפה שאתם לא רוצים לפספס.

 

גנים בהאים

אולי הפופולריים והייחודיים מכולם, הם הגנים הבהאים – אטרקציות בחיפה שמושכות תיירים מכל עבר. גנים עוצרי נשימה, המשתרעים כל הדרך למעלה לעבר המדרון הצפוני של הכרמל. הגנים הם יצירת אמנות מעודנת, המקיפה את מקדש הבעב היפהפה – המרכז הבינלאומי של האמונה הבהאית. הנוף העליון מדהים, המשקיף על הגנים החיצוניים, כשברקע המפרץ המדהים של חיפה.

 

הרכבל של חיפה

פופולרי לא פחות בקרב מקומיים ותיירים כאחד, הוא הרכבל השקוף של חיפה. עכשיו יש גם אחד חדש מצידה השני של העיר . הראשון, התיירותי והישן יותר עולה משכונת בת גלים עד לכיוון רכסי הכרמל, ואז חזרה. הנוסעים יכולים ליהנות מנוף יפהפה ממעוף הציפורים של העיר. הנסיעה אורכת כחמש דקות לכיוון אחד, ובדרך חזרה אפשר גם לנסוע ברכבל, או לרדת בשביל התלול לכיוון מערת אליהו. בראש רציף הרכבל תוכלו ליהנות מאינספור מסעדות, ללכת לכנסיית סטלה מאריס היפה או פשוט ליהנות מנופי המפרץ.

 

המושבה הגרמנית

המושבה הגרמנית ממוקמת בצורה מושלמת למרגלות הגנים הבהאים, והיא אחת השכונות הפופולריות ביותר בחיפה .לאזור היסטוריה מתקופת הטמפלרים,. בעוד שרבים מהבתים עדיין קיימים. יש גם בתי קפה רבים, מסעדות וגלריות אמנות פופולריות. השדרה מקושטת באורות ויש תחושה של חו"ל.

 

מוזיאון מדעטק

ההיסטוריה של מדעטק חיפה נראית רחוקה שנות אור כשנכנסים לעולם האולטרה-מודרני של מדע טק בבניין הטכניון ההיסטורי המפואר. חווים מקרוב את המדע והטכנולוגיה עם מאות תצוגות אינטראקטיביות שיעסיקו אתכם ואת הילדים או פשוט לשוטט בין התערוכות המרשימות הרבות של מוזיאון המדע.

 

טייס ליום בחיפה

מי שבאמת רוצה להשקיע, אבל באמת באמת. בחיפה יש לכם את ההזדמנות להגשים חלום ולהטיס מטוס קל מעל שמי העיר המהממת. טייס ליום אחד זו חוויה שאין דומה לה, והיא בעצם השיעור הראשון של קורס טיסה אזרחי. החוויה כוללת תדריך, טיסה עם מדריך מיומן ואפשר אפילו לצלם את כל מהלך הטיסה למזכרת.

 

קולינריה מקומית

בחיפה היצע ייחודי ומגוון מאוד של ברים, מסעדות ואפשרויות קולינריות. בין אם אתם רוצים להתענג על יינות מקומיים ומאכלים מזרח תיכוניים או שאתם מחפשים לסעוד בסטייל, בחיפה יש ברים יפים מסעדות אוטנטיות ומקומות בילוי רבים. ממפעלים הממוקמים במבנים עתיקים שמורים ועד לשפע של הדגים הטריים ביותר שנתפסו במקום בחיפה תוכלו לאכול טוב.

 

יאללה בואו לחיפה

יש המון מה לעשות בעיר הצפונית היפה והייחודית, מוזמנים ליהנות מחופשה שלא תשכחו.

 

רכבל

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: