צ'ק ליסט למסיבת רווקים

עומדים לתכנן בקרוב מסיבת רווקים לחבר או לבן משפחה קרוב? ללא ספק ההתרגשות בעיצומה, ואתם מוכרחים לשים לב לכל הפרטים הקטנים על מנת להרים את המסיבה הטובה ביותר. מסיבת רווקים היא ההזדמנות האחרונה של החתן ליהנות מחיי הרווקות, ולכן אתם צריכים לדאוג לכך שתהיה לו מסיבת רווקים חלומית. כמובן שאם זוהי מסיבת הרווקים הראשונה שאתם מארגנים, אתם יכולים למצוא את עצמכם מבולבלים וחסרי אונים תוך זמן קצר. אז על מנת שלא תעשו טעויות שיכולות לפגוע בכל המסיבה, הינה לפניכם רשימת צ'ק ליסט שתוכלו לעבור עליה. כך תוכלו לדעת שלא שכחתם כלום, ואתם יכולים להיות עם ראש שקט.

 

אל תחכו לרגע האחרון

אחת מהטעויות הנפוצות ביותר של גברים בעיקר זה לדחות את הכול לדקה ה-90, וברגע האחרון להתחיל לארגן. מסיבת רווקים צריך לארגן מראש על מנת שתוכלו לדעת שאתם נמצאים עם יד על הדופק. תתחילו לארגן את מסיבת הרווקים שלושה או ארבעה חודשים לפני תאריך היעד, כך יהיה לכם מספיק זמן לדאוג לכל הפרטים.

מסיבה

 

תוודאו מראש מה התקציב שלכם

אי אפשר להתקדם בתכנון של האירוע מבלי לדעת בדיוק מה התקציב שעומד לרשותכם. תוודאו מראש כמה כסף יש לכם ביד, ואפילו תתחילו לאסוף אותו מבעוד מועד. כך שתדעו שיש לכם תקציב מסוים, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את האטרקציות ואת הפעילויות שתעשו במהלך האירוע. זה יהיה הרבה יותר נוח ואפקטיבי עבורכם.

 

אל תתפשרו על האטראקציות

מסיבת רווקים זה לא רק להזמין חשפנית, יש כל כך הרבה דברים נוספים שתוכלו להוסיף לאירוע שלכם. תוכלו לבצע השכרת שולחנות קזינו או שולחנות משחק אחרים. אפילו להזמין סטנדאפיסט או איש מקצוע אחר אשר יספק לכם תעסוקה במהלך המסיבה כולה. תוכלו להוסיף אפילו משחקי וידיאו או כל דבר אחר שיכול להפוך את מסיבת הרווקים שלכם למסיבה בלתי נשכחת.

 

תבחרו את המקום שבו תיערך מסיבת הרווקים

אסור לכם להתפשר על המקום שבו תיערך מסיבת הרווקים שלכם, המקום הוא זה שיכול לעשות את כל ההבדל. תוכלו לבחור לעשות את מסיבת הרווקים בלופט או אפילו בוילה יוקרתית, אלו הם מקומות מושלמים. אם התקציב שלכם יותר מוגבל תוכלו לעשות זאת בבית של חבר קרוב או אפילו סתם באיזה מסעדה או פאב. רק אל תתפשרו על האיכות של המקום שאותו אתם בוחרים.

 

אוכל איכותי למסיבת רווקים איכותית

אין גבר שלא אוהב לאכול, ולכן אתם צריכים לבחור קייטרינג איכותי כאשר אתם עושים מסיבת רווקים. אתם צריכים לדאוג גם לאכול וגם לשתייה ואלכוהול כך שמסיבת הרווקים תוכל להיות מושלמת. תנסו לארגן את הנושא הזה מראש על מנת שלא תחכו איתו לדקה ה-90, ואז יכולות לצוץ לא מעט בעיות שלא חשבתם עליהם.

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: