צ'ק ליסט לאירוע פתיחת שנה באוניברסיטה

אירוע פתיחת שנה באוניברסיטה הוא אירוע שיא אשר מחייב תכנון מדויק וקפדני. מהו הצ'ק ליסט המושלם לאירוע? במאמר זה נציג את כל הפרטים.

אירוע פתיחת שנה באוניברסיטה: הצ'ק ליסט המושלם

אירוע פתיחת שנה באוניברסיטה הינו אירוע שיא אשר מחייב מעבר על צ'ק ליסט, וזאת בכדי להבטיח כי האירוע יהיה אירוע ייחודי אשר יספק לסטודנטים ולסגל ערך מוסף. בדיוק משום כך ריכזנו בעבורכם את הרשימה המלאה עליה מומלץ לעבור, כך שתוכלו להבטיח כי אירוע הפתיחה יהיה אירוע מושלם ומקצועי:

מצטיין קורס

 

  • אטרקציה מרכזית – אירוע פתיחת שנה מחייב אטרקציה מרכזית, ולכן מומלץ ליצור קשר עם סוכנות מובילה אשר מייצגת אמנים מהשורה הראשונה. על מנת שתוכלו לספק לסטודנטים ולסגל חוויה מותאמת אישית, מומלץ לשלוח לפני האירוע סקר אשר בו מופיעות אופציות של זמרים וזמרות באמצעות הדיוור הישיר, כך שתוכלו להתמקד בתהליך הבחירה ולבחור בזמר/ת אשר הסטודנטים ישמחו לראות במסגרת אירוע פתיחת השנה.
  • יצירת קשר עם ספקים – על מנת שתוכלו לתכנן אירוע פתיחת שנה כהלכה, עליכם ליצור קשר עם ספקים מובילים אשר ידעו לספק לכם ציוד לאירועים. מדובר בציוד הכרחי אשר כולל שולחנות, כיסאות וכן עמדות עם מיתוג אישי אשר מציין את שמה של האוניברסיטה, ובכך להעניק לאירוע את הטאצ' האישי הנדרש לרגל חגיגות פתיחת השנה.
  • השכרת אוהלים לאירועים – אוהלים לאירוע פתיחת שנה הם ציוד הכרחי אותם יש להשכיר מראש באמצעות חברה מקצועית. ברוב האוניברסיטאות משתמשים באוהלים לצורך מתן מתנות לסטודנטים או הקמת עמדות אינפורמטיביות בעבור הסטודנטים החדשים, כמו גם חלוקה של כרטיסי סטודנט חדשים. מדובר באוהלים גדולים אותם ניתן להשכיר במידות מדויקות אשר מותאמות בדיוק לצרכים שלכם. עם זאת, חשוב לבצע את ההשכרה דרך חברה מקצועית אשר תדע לתת את המענה הן מבחינת ההקמה והן מבחינת הפירוק של האוהל, ולכן בחירה בחברת רמפה אשר מתמחה בתחום השכרת אוהלים לאירועים היא בחירה מצוינת אשר תאפשר לכם לא רק להשכיר אוהלים איכותיים לאירוע אלא גם לקבל יחס אישי אשר ניתן לכל אורך התהליך. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי של חברת רמפה ונציג ישוב אליכם בהקדם לצורך תיאום פגישת ייעוץ ראשונית.
  • צלם מגנטים – בכדי שכל סטודנט ואיש סגל יוכל לצאת מאירוע פתיחת השנה עם מזכרת, מומלץ ליצור קשר עם צלם מגנטים מקצועי אשר יספק לכם במסגרת אירוע פתיחת השנה תמונות מגנטים אשר יוצבו בעמדות ייחודיות אשר יפוזרו ברחבי הקמפוס, וזאת בכדי להעניק לסטודנטים מזכרת אישית מהאירוע. בנוסף, תוכלו להקים קיר צילום ממותג עם שם האוניברסיטה וכן אלמנטים דקורטיביים נוספים, כך שהסטודנטים ואנשי הצוות יוכלו להצטלם ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות בצירוף תיוג של שם האוניברסיטה ואירוע הפתיחה.
רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: