צורות הבלונים הנפוצות ביותר בעולם

כשאנו חושבים על בלונים, אנו מייד מדמיינים לנו בראש את הבלון העגול והרגיל שכולנו מכירים, אבל במהלך השנים תעשיית הבלונים התפתחה מאוד, החל מאותם "בלוני אורז" ענקיים שהיו החלום על בלון של כל ילד ועד לבלונים בצורות מורכבות מאוד הקיימים האלו.

כל אלו הולידו איתם גם בלונים מיוחדים מהם ניתן להרכיב צורות מיוחדות ושונות מכל מה שהכרתם עד היום על עולם הבלונים.

הצורה הנפוצה ביותר של בלונים בעולם, היא צורת הבלון העגולה, אותה צורה סטנדרטית ופשוטה שכולנו מכירים, אבל השינויים הרבים הטכנולוגיים הביאו לנו עוד לא מעט צורות אחרות של בלונים, והיום אנו רואים הרבה בלונים בצורת לב ועוד לא מעט סגנונות אחרים של בלונים, שזה כולל בתוכו גם קיפולי בלונים במיוחד באירועים כמו ברית מילה, שם אנו רואים בלונים בצורת מוצץ, בלונים מעוצבים ומיוחדים בצורת של עגלה ותינוקות.

צורות בלונים לאירועים – חושבים בצורה אחרת

אם אתם חוגגים אירוע בקרוב כמו ברית מילה, אתם בטח תופתעו לדעת שאתם יכולים לעצב את כל האולם בבלונים מבלי להוסיף פרי עיצוב נוספים.

היום יש אומני בלונים שיכולים לעצב לכם את האולם בסגנון מיוחד, שזה אומר עיצוב בלונים לברית שכולל בתוכו עיצוב של כל השולחנות באולם בבלוני הליום מרחפים ומרהיבים במיוחד, שאותם בלוני הליום מגיעים או בהרכבה של מספר בלונים יחד היוצרים צורה מיוחדת, או בלוני הליום גדולים ומרשימים בצורות.

בנוסף לאטרקציה המיוחדת של עיצוב בלונים לברית על השולחנות, אומני בלונים מקצועיים יכולים לעשות לכם גם עיצוב בלונים לעריסה עליה יונח הילד ויחד עם זאת גם עיצוב של קשת בלונים המיוחדת, קשת הבלונים מורכבת גם מבלונים רגילים העומדים במגדל אחד על השני, מהגדל הזה של בלונים יוצרים בובת בלון ענקית, על בובת הבלון הענקית שמים בדרך כלל ראש בלון בצורה של מיקי מאוס של דיסני שכולנו מכירים.

אחרי שיוצרים שני בובות ענקיות מבלונים, באמצעות קשת בלונים מחברים את שני הבובות יחד ואז מתקבלת קשת בלונים מרהביה במיוחד אותה ניתן להציב בכניסה לאולם או במקום בו את חוגגים ואז נוצרת כניסה מרשימה.

בלוני הליום ואיכות הסביבה

שאנו מדברים על איכות הסביבה בהקשר של בלונים, אנו מיד חושבים על כל בלוני הפלסטיק, הרי ידוע לכולנו עד כמה העולם סובל את בעיית הפלסטיק הקשה, הרבה מאוד הרים שלמים של פלסטיק נשטפים לים, אבל בשביל לבדוק עד כמה ההליום של הבלונים משפיע על איכות הסביבה אנו זקוקים לשירות של ייעוץ קרינה מומלץ שיוכל לבדוק האם קיימת קרינה קשה מאוד בגלל ייצור גז ההליום והשחרור שלו לאוויר.

בשנים האחרונות חלה עלייה מאוד גדולה בנושא ההיענות ושמירה על איכות הסביבה, ייעוץ קרינה הוא דבר חשוב מאוד אותו יש לבצע כמעט בכל מצב, היום הרבה מאוד אנשים מזמינים שירות של ייעוץ קרינה גם לפני שהם רוכשים בית חדש, וכל זה רק בשביל לדעת עד כמה השטח בו הם גרים בעל קרינה גבוה, במיוחד אם יש אנטנות סלולריות באותו אזור מגורים, אחד הדברים החשובים האלו מתבצע הרבה גם במקומות עבודה בהם יש אנטנות המשמשות את העובדים במחלקות סלולריות.

חברה מקצועית המבצעת בדיקות קרינה, גם תיתן הנחיות כיצד יש לפעול בהתאם לקרינה ואיך ניתן לצמצם את הקרינה באמצעות חלופות שונות שיאפשרו המשך עבודה תקין מבלי להרים את רמת הקרינה.

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: