ערב קסום לנסיכה קסומה: איך מתכננים אירוע בת מצווה?

כל אחד מאיתנו כנראה השתתף לפחות פעם אחת בחגיגות אירוע בת מצווה, על כן ניתן להסכים שהאירועים בדרך כלל נראים פחות או יותר אותו הדבר. אם ילדתכם בדיוק מתקרבת לגיל המצוות – המאמר הבא בדיוק בשבילכם, כאן נסביר איך לתכנן את אירוע בת המצווה המושלם עבור הנסיכה המתבגרת שלנו.

אם הילדה שלכם מתקרבת לגיל המצוות, כנראה שבקרוב תצטרכו להתמודד עם המשימה המורכבת – לתכנן לה את אירוע בת המצווה המושלם שהיא מצפה לו. כמובן שנרצה להעניק לה את האירוע עליו היא חולמת, אך מדובר במשימה לא כל כך פשוטה – הפקת האירוע ובחירת ההפעלה, הקייטרינג, וזה רק על קצה המזלג.

במאמר הבא נסביר איך תתכנו את אירוע בת המצווה בצורה מסודרת ונכונה שתקלע בדיוק למטרה – להעניק לכלת המצווה את האירוע עליו היא חולמת.

 

המטרה בתכנון בת המצווה: להפוך את האירוע ליוצא דופן

עלינו לזכור שבת המצווה הוא אירוע מרגש וסמלי במיוחד, אשר קורה רק פעם אחת בחיים. על כן, נערות המתקרבות לגיל המצוות רוצות להרגיש שהאירוע שלהן אכן מיוחד ומרגש, ויתרה מזאת – כיום מאוד אכפת להן מהחוויה של האורחים בתוך האירוע, לא פחות מהחוויה שלה.

רוב אירועי בת המצווה היום נראים פחות או יותר אותו הדבר, קצב האירוע דומה, אופי האירוע ובמקרים רבים אפילו העיצוב של האירוע כמעט זהה. מבנה האירוע גם הוא – נאום וברכות קצרות של בני המשפחה, אוכל וריקודים.

על מנת שנוכל להפוך את האירוע ליוצא דופן ומקורי, נרצה לשלב אטרקציות לבת מצווה שיהפכו את האירוע לאינטראקטיבי ומרגש גם עבור האורחים, וישאיר להם זיכרון שיישאר עמם זמן רב לאחר שהאירוע יגמר.

אירוע מצווה

את מי מזמינים?

אחת השאלות הראשונות שיש לשאול, היא מה כמות המוזמנים שנרצה באירוע בת המצווה שאנחנו מתכננים. מדובר בשאלה מהותית וחשובה שלמעשה תשפיע במידה רבה על אופי החגיגה כולה.

אם נבחר לחגוג את בת המצווה באירוע רב משתתפים, נצטרך למצוא אטרקציה שתתאים לכמות גבוהה של אנשים, על כן במקרה כזה מוטב יהיה שהאטרקציה תהיה מופע בידור מסוג מסוים, כמו מופע מוזיקלי או מופע סטנד אפ.

אם נבחר לחגוג את בת המצווה בצורה אינטימית ומצומצמת יותר, נוכל להיות יותר גמישים בכל הנוגע לבחירת האטרקציה שכן האפשרויות מרובות יותר כשמדובר על כמות מצומצמת של אנשים.

לסיכום, כמו שאמרנו – בת המצווה זה אירוע של פעם בחיים, לקראת הגעתה של ילדתנו האהובה לגיל מצוות, נרצה לתכנן לה את האירוע המושלם עליו היא חולמת, תוך מחשבה על העדפותיה האישיות של כלת השמחה, וגם תוך התחשבות בצרכי האורחים באירוע, אם נצליח לשלב בין השניים למעשה נעמוד במשימה בצורה מושלמת.

אירוע מצווה

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: