3 סיבות לרשום את הילדים לקייטנה בחגים

הילדים עלו לנו על הראש בחגים של השנים שעברו. הדבר גרם לנו להשתגע ולחפש פתרונות שונים שיאפשרו לנו ליהנות מחג רגוע ושקט. אם קראתם את הכותרת שלעיל, וודאי הבנתם שגילינו שיש אפשרות לרשום אותם לקייטנה גם בחגים ואתם צודקים. לאחר ששלחנו אותם לקייטנה שכזו בחגים הקודמים החלטנו להעלות את העניין למודעות כדי לאפשר להורים נוספים לגלות את השקט שאנחנו חווינו. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים להכיר בנושא.

 

הסיבה  ה – 1 לרשום את הילדים שלכם לקייטנה בחגים

הסיבה הראשונה והחשובה ביותר נכתבה בקצרה מאוד בפסקת הפתיחה. מדובר כמובן בשקט שאתם תמיד מייחלים לו אבל לא יודעים איך לקבל אותו. נכון, אפשר להושיב את הילדים מול דפי יצירה או תכנית ללימוד אנגלית במחשב, אבל זה לא מספיק. זה יכול לספק לכם 5 דקות של שקט מקסימום. 5 דקות שלא מאפשרות לכם אפילו לשתות את הקפה שלכם כשהוא עוד חם. אם תשלחו את הילדים לקייטנה בחגים, אתם תגלו שתוכלו לא רק לשתות קפה חם, אלא יתאפשר לכם לעשות מה שתרצו, למשל:

  • לצאת לבית קפה עם חברים
  • לקבוע תור לפדיקור מניקור
  • ליהנות ממסאג' מפנק והרשימה עוד ארוכה

אז תרשמו את הילדים לקייטנה בחגים ותיהנו מזמן איכות עם עצמכם.

 

הסיבה  ה – 2 לרשום את הילדים שלכם לקייטנה בחגים

אנחנו רשמנו את הילדים שלנו בחגים לקייטנה שנקראת קייטנה על גלגלים. מדובר בקייטנה שלוקחת את הילדים בכל יום למקום בילוי אחר. הילדים שלנו הספיקו למשל לבקר בלונה פארק, בריכה, באולינג ומקומות נוספים תוך כמה ימים. אנחנו לא צריכים לספר לכם שהם חזרו עייפים וסחוטים. כך שאם אתם רוצים לאפשר לילדים שלכם ליהנות מכל רגע – כדאי שתרשמו אותם לקייטנה.

 

הסיבה  ה – 3 לרשום את הילדים שלכם לקייטנה בחגים

אם נמאס לכם לשמוע את הילדים שלכם מתלוננים שמשעמם להם, אתם צריכים לרשום אותם לקייטנה. שכן, רוב היום הם יהיו מחוץ לבית ותאמינו לנו – לא יהיה להם רגע משעמם. ברגע שהם יחזרו הביתה, יהיה להם כל כך הרבה מה לעשות, כך שהם לא יחשבו אפילו להגיד לכם שמשעמם להם ואתם תוכלו להישאר רגועים.

 

בחירה נכונה בקייטנה לילדים שלכם

יש כמה דברים שאתם צריכים לבדוק לפני שתרשמו את הילדים שלכם לקייטנה. חשוב מאוד למשל שתבחרו בקייטנה שמתאימה לילדים שלכם. לכן, רגע לפני שתשלחו את הילד, עליכם לבדוק שמדובר בקייטנה שתואמת לגיל שלו. בנוסף לכך, עליכם לוודא שיש לו חברים שם כי לפעמים זה יכול להיות מורכב למצוא חברים חדשים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 3 הסיבות שיגרמו לכם לרשום את הילדים שלכם לקייטנה בחגים. סביר להניח שאתם כבר לא קוראים את השורה הזו, כי הלכתם לרשום אותם, אז שיהיה בהצלחה.

ילדים

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: