כיצד לבחור את סוג סידור הפרחים הנכון לאירוע שלך

אם אתם רוצים לשמח מישהו, אתם יכולים לחשוב על אין ספור רעיונות של מתנות שאתם יכולים להביא לו, אולם בסופו של דבר המעגל תמיד יחזור לאותה הנקודה – הבחירה בפרחים.

הפרחים הם משמחים, צבעוניים ומלאים בריח נהדר של פריחה, ולכן הם משתלבים גם במתנות בין אהובים, וגם בקישוט של אירועים שונים.

היום נספר לכם איך תוכלו לבחור את סוג סידור הפרחים שהכי יתאים לאירוע שאותו אתם מקיימים, עם המלצה חמה על מקום מהמם שממש, אבל ממש שווה לכם להכיר.

 

סוג סידור הפרחים תלוי בסוג האירוע

אז אם אנחנו עוסקים בעניין של סוגים, חשוב להבין שסוג סידור הפרחים תלוי במידה רבה בסוג האירוע שאתם חוגגים. עולם האירועים מתחלק לכל מיני תתי קטגוריות: אירוע חתונה, אירוע ברית או בריתה, אירוע חתונת זהב, אירוע יום הולדת ועוד. כל אחד מסוגי האירועים האלו מביא איתו אווירה אחרת – אירוע חתונה יביא איתו אווירה יוקרתית, לעומת אירוע ברית או בריתה שיביא איתו אווירה קצת יותר קלילה.

בהתאם לאווירה של האירוע, ניתן יהיה לבחור את סוג סידור הפרחים. למשל, לאירוע חתונה כדאי לבחור בסידור פרחים נמוך ומוארך, לעומת אירוע ברית או בריתה שבו תוכלו לבחור גם בסידור שמסודר בסלסלת קש, קופסה מעוצבת ועוד.

 

גודל האירוע ישפיע על בחירת סוג סידור הפרחים

אם תשאלו את חנות הפרחים שבירושלים פיונה, תוכלו לקבל שפע של הצעות וסגנונות לסידור הפרחים שלכם. מה שכן, בדרך לבחירה שלכם אתם צריכים לחשוב גם על גודל האירוע, כלומר על כמות המוזמנים שעומדת להגיע לאירוע שלכם. קיימים אירועים גדולים יותר, שיתאפיינו בשולחנות ארוכים יותר של כ-20 אורחים מסביב לכל שולחן, לעומת אירועים קטנים יותר, שבהם השולחנות יהיו קטנים יותר, ויוכלו להכיל סביבם בין 8-10 אורחים בלבד. אז איך סוג סידור הפרחים קשור לכל זה?

ובכן, שולחנות ארוכים יותר יתאפיינו במרבית המקרים בסידורי פרחים מרכזיים, על מנת לא להפריע לאורחים להגיע למנות האוכל השונות. לעומת זאת, שולחנות קטנים יוכלו להנות מכמה סידורים קטנים שמפוזרים במקומות שונים בשולחן, מבלי להפריע לאורחים בשום שלב – לא בזמן הארוחה ולא בזמן הישיבה והשיח שמתקיימים סביב השולחן.

 

סידורי פרחים – לא רק בזמן האוכל

חשוב לקחת בחשבון שבחירת סוג סידור הפרחים הנכון לאירוע שלכם תלוי גם במקומות שאותם אתם רוצים לקשט. לצד שולחנות האוכל, חשוב לקשט גם את השולחנות הגבוהים שנמצאים בקבלת הפנים, את בר המשקאות, ואפילו את כסאות הישיבה בפינות מסוימות באיזור.

לסיכום, ניתן לראות שבחירת סוג סידור הפרחים הנכון לאירוע שלכם תלוי בכמה וכמה גורמים, וברגע שתקחו את כולם בחשבון – תוכלו להגיע לבחירה הנכונה ביותר עבורכם. כמובן שבעת הצורך תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע, ולקבל ממנו את חוות הדעת המקצועית שלו. תהנו ובהצלחה!

 

זר

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: