3 סדנאות מגניבות שאפשר לעשות עם העובדים בארגון שלך

תשמעו, אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל המעסיק שלנו יודע שאנחנו באים לעבודה אצלו משתי סיבות.

האחת, אנחנו אוהבים את העבודה שלנו.

השנייה, אנחנו רוצים להיות חלק מהימי צוות השווים ביותר שהמקום מספק אחת לחודש.

ימי הצוות של העבודה שלנו הם הטובים ביותר שכל ארגון אחר מציע והם כוללים סדנאות ייחודיות.

רוצים לקבל השראה ולשמוע על סדנאות מגניבות שאפשר לעשות עם העובדים? הנה 3 סדנאות שאנחנו לקחנו בהם חלק ויצאנו סופר מרוצים:

 

  1. סדנת חשיבה יצירתית

כל מעסיק רוצה שהעובדים שלו יהיו יצירתיים במקסימום. זה הרי ידוע – עובד יצירתי חושב מחוץ לקופסא ומביא לארגון יתרונות רבים. חשוב שתדעו שחשיבה יצירתית לא באה ככה סתם, כשהעובדים שלכם קמים בבוקר. כדי להגיע לחשיבה יצירתית, צריך לעבור תהליך. אם אתם חושבים שהכוונה בהליך ארוך, כדאי שתדעו שזו לא כוונתו, מדובר כאן בתהליך קצר ביותר שיכול לארוך בין שעתיים לשלוש שעות. כדי להגיע להליך הזה, צריך להשתתף בסדנת חשיבה יצירתית שמועברת על ידי  מנחה מומחה בתחום.
אנחנו יכולים להעיד שמדובר בסדנא ייחודית ומהנה שגרמה לנו לראות את עצמנו, את מקום העבודה שלנו ובאופן כללי את החיים שלנו בפן שונה לחלוטין מזה שהיה קודם.

 

  1. סדנת שפת גוף

אם לא נכחתם בחייכם בסדנת שפת גוף, אתם צריכים לדאוג לעובדים שלכם ולהצטרף אל הסדנא בהקדם. כששואלים אותנו מהי הסדנא הטובה ביותר שתרמה לנו הכי הרבה במקום העבודה ובחיים האישיים שלנו, אנחנו עונים מיד – סדנת שפת גוף. מדובר בסדנא שמלמדת באופן חוויתי את הנוכחים איך לקרוא את שפת הגוף של הסובבים אותם. זו סדנא שתתרום לא רק לעובדים שלכם, אלא גם לכם ולארגון כולו. שכן, אדם שיודע לקרוא שפת גוף של לקוחות, יכול לדעת להתנהל עמם באפון שקול ונכון. שימו לב, רגע לפני שנמשיך הלאה, אנחנו חייבים לציין שאמנם בחרנו להציג בפניכם 3 סדנאות לארגונים , אך חשוב לנו שתדעו שזו הסדנא המועדפת עלינו ביותר.

 

  1. סדנת תכנון לו"ז נכון

לכל מעסיק יש לפחות עובד אחד שמגיע באיחור כל פעם לעבודה ותמיד אומר: "סליחה, זו הפעם האחרונה. מחר אקדים את היציאה שלי מהבית". אנחנו לא צריכים לספר לכם שבסופו של דבר, אותו עובד יאחר גם למחרת. יש לנו בשורות טובות בעניין הזה – אתם יכולים לשנות את המצב! תזמינו סדנה לתכנון לו"ז נכון ותוכלו לאפשר לעובדים שלכם לתכנן את סדר היום שלהם באופן טוב יותר. כך הם יוכלו ליהנות מיום מסודר ואתם תוכלו ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • העובדים יגיעו בזמן (או לפני הזמן) למקום העבודה
  • העובדים יהיו פרודוקטיביים
  • העובדים יוכלו לנהל לוח זמנים נכון

אלו היו 3 הסדנאות שכדאי שתערכו לעובדים בארגון, מאחלים לכם שתיהנו מכל רגע!

 

בישולים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: