מופע קסמים באולם אירועים – למה האפקט יותר חזק

החלטתם להביא לאירוע שלכם אטרקציה, ולא סתם אטרקציה – מופע קסמים ואשליה.

בין הבחירה לקיים את האירוע בחוץ/בבית לקיומו באולם יש כמה שיקולים, אך אחד מהם יכול להיות העצמה של מופע הקסמים שבחרתם והפיכתו למרשים יותר.

 

בחירת מקום האירוע

לאחר שהגעתם כבר למספר מוזמנים, תאריך אירוע, סגנונו והאטרקציות שיהיו חלק ממנו, נשאר רק לבחור מקום. ההתלבטות בין אולם לגן מוכרת: הטבע והיופי של גן אל מול הנוחות של אולם מקורה. ישנם מקומות בהם ניתן לשלב. אולמות קטנים בראשל"צ מערב, למשל, משלבים לעתים גן ואולם כך שניתן לעשות את קבלת הפנים בחוץ, באיזור הגן ואת הישיבה לאכילה, ריקודים וצפייה באטרקציות, באולם מקורה.

 

אטרקציות

אטרקציות לאירועים הן שוק רחב ומגוון. ישנן אטרקציות פעילות כמו מעגל מתופפים, הופעת קוסם או הופעת אורח של זמר מפורסם ואטרקציות אווירה כמו הפרחת יונים, זיקוקים, מכונת עשן, מכונת צמר גפן מתוק וכו'. אטרקציות שונות מתאימות לאירועים שונים, לאוכלוסיה שונה ולסגנונות אירוע שונים. כאשר בוחרים אטרקציה מסויימת לאירוע, כדאי לבדוק לפני מה התנאים הדרושים על מנת להפיק ממנה את המירב ולמנוע עוגמת נפש ותסכול.

 

מופע קסמים

למופע קסמים יש את היכולת להצחיק, להפליא ולרגש מגוון רחב של אוכלוסיות בגילאים ועם תחומי עניין שונים. מופע קסמים, כשמו, הוא מופע בו המופיע מבצע קסם לאחר קסם באמצעות אשליות אופטיות וזריזות ידיים. מבוגרים וילדים כאחד נהנים מקסמים לא צפויים ומפליאים ומוצאים בכך רובד נוסף המעשיר את האירוע.

 

יתרונות של מופע קסמים באולם אירועים

מופע קסמים יכול, תיאורטית, להתקיים באולם אירועים מקורה כמו גם בגן אירועים אך לקיומו באולם אירועים ישנם מספר יתרונות: ראשית, האולם מקורה ולכן הסיכוי לתסכולים הנובעים ממזג האוויר נמוך. בין אם זה חורף, בו צפויים גשמים, ובין אם זה קיץ בו השמש קופחת- באולם אירועים ניתן לנטרל את השיקול הזה מאחר והאולם מקורה וממוזג. בנוסף, באולם אין רוחות, בעלי חיים ושאר הפרעות שיש בחוץ ועלולות להרוס את המופע או להפריע לצופים בו. לבסוף, באולם מקורה ניתן לשלוט בטמפרטורה, בתאורה ובמיקום הבמה מאחר ויש יותר אפשרויות לחיבור לחשמל כך שניתן למצוא את הפתרון האופטימלי הן למופיע והן לקהל הצופה.

 

שיקולים נוספים

לפני סגירת העסקה עם מפעיל מופע הקסמים כדאי לברר מה המופע כולל, כמה זמן הוא נמשך ואם אפשר לקבל המלצות. באולם האירועים כדאי לבדוק אם האולם בנוי לכך, לדווח בפרוטרוט על מבנה המופע כפי שנשמע מהמפעיל, כולל אפשרות לשפוך מים או להבעיר אש, הצורך בחיבור להגברה ולחשמל, תאורה משתנה וכו'. לעתים המופיע מגיע עם תאורה והגברה משל עצמו ואז כדאי לחבר בינו לבין האדם האחראי על החלק הטכני באולם.

 

קסם ריחוף באוויר

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: