מה חשוב בבחירת השף לאירוע

השף הראשי של האירוע שלכם יקבע בסיכויים גבוהים האם האירוע שלכם ייחשב לאירוע מוצלח או כישלון חרוץ. לאילו פרמטרים חשוב לשים לב בעת בחירת השף? להלן המדריך המלא.

בחירת שף לאירוע – בחירה חיונית וחשובה מאין כמותה

השף של האירוע שלכם מהווה מרכיב מרכזי וחשוב מאוד מהצלחת האירוע. למעשה, אולם חתונות, אולם כנסים וכן גן אירועים בשרון יציגו בפגישת הייעוץ לרוב את השף, כחלק מהבנה כי לפן הקולינרי של האירוע יש מרכיב משמעותי מאוד מהצלחתו. לאור העובדה כי בסקרי שביעות רצון בקרב האורחים עולה שוב ושוב נושא הפן הקולינרי, חשוב לבחור בשף אשר ידע להתאים את התפריט לטעמכם האישי, בהתאם לתמהיל האורחים המוזמנים.

שף לאירוע

למה חשוב לשים לב בעת הזמנה של שף לאירוע המתקרב שלכם? להלן מספר טיפים לתהליך הבחירה:

  • ניסיון – שף לאירוע חייב להיות בעל ניסיון מוכח בתחום, עם עדיפות לכמה שיותר שנים. חשוב לזכור כי בין אם מדובר באירוע קטן או מצומצם, על השף לפקח על הצוותים ולוודא כי כל מנה יוצאת מושלם, ולכן נושא התזמון באירוע הוא קריטי. שף מיומן אשר לו ניסיון בתחום ידע להעניק לכם את המעטפת הקולינרית הטובה ביותר, תוך שימת דגש על ניהול זמנים מיטבי.
  • בניית תפריט – בניית התפריט לאירוע שלכם צריכה להתבצע באמצעות השף ובהתאם לרמת הידע המקצועי שלו לגבי התאמה של התפריט לאופי האורחים. כך לדוגמא, אם רוב האורחים שלכם הם טבעונים או שומרי כשרות, השף צריך לדעת להתאים את המנות מבחינת הכמות וכן חומרי הגלם. משום כך, בדקו היטב בעת פגישת הייעוץ כי השף שלכם מיומן בתחום וכי הוא יודע לבצע את ההתאמות הנדרשות, בהתאם לדרישות שלכם.
  • צורת הגשה – ידוע כי אנו אוכלים קודם כל עם העיניים, ולכן צורת ההגשה של המנות חייבת להיות יפה ומקורית במיוחד. בעת פגישת הטעימות עם השף, בחנו היטב את הנראות של המנות מבחינת מיקום חומרי הגלם וכיצד הם משתלבים זה בזה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי המנה אותה יקבלו האורחים שלכם לשולחן תהיה מרשימה גם מבחינה חזותית ולא רק מבחינת הטעם.
  • שואו – שף אשר יודע לתת שואו לקהל הוא שף אשר יזכה למירב המחמאות, בעיקר בעידן שבו כל אירוע מצולם מכל הכיוונים, ובפרט נושא הסעדה והאוכל. במידה ובחרתם באולם או גן אירועים לו מטבח פתוח, בחנו עם השף האם ניתן לצפות בו במהלך העשייה או שמא מדובר במטבח סגור אליו יש גישה רק למלצרים. במידה והשף שלכם הוא שף אשר יודע להעניק ערך מוסף בדמות צורת הגשה אינטגרטיבית או הכנת האוכל אל מול האורחים שלכם, תוכלו להיות בראש שקט כי האירוע שלכם יהיה אירוע ייחודי ובלתי נשכח.
רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: