מה הם המשחקים הכי שווים בכדורגל לשנת 2022?

שנת 2022 היא מאותן שנים, שבה מתגלה שוב אלוהי הכדורגל ומעניק לעולם חג שמגיע רק פעם ב-4 שנים. ממנהגי החג – כוכבי כדורגל מכל העולם אשר באים לחלוק כבוד, אוהדי כדורגל שפניהם צבועות בצבעי דגל מדינתם, זמבורות ושלל רעשנים ושירי אהדה, ומדינה מארחת אחרת בכל פעם, והפעם – קטאר.

בשנה בה יש מונדיאל, קצת קשה להתייחס למשחקי כדורגל אחרים, אך בכל זאת ננסה – המאמר הבא ינסה להצביע על כמה ממשחקי הכדורגל השווים ביותר לשנת 2022.

 

המונדיאל – מי לא רוצה להיות שם?

מפאת כבוד לאירוע נתחיל כמובן עם המונדיאל, שיערך השנה כאמור – בקטאר.

החדים שבינינו וודאי ישימו לב שתזמון המונדיאל השנה הוא קצת שונה, מאירוע שבדרך כלל קורה בחודשי הקיץ – השנה מפאת המיקום ומזג האוויר הלוהט השורר בו, המונדיאל יצא לדרך במשחק הרשמי הראשון שיערך בין כמיטב המסורת בין המדינה המארחת קטאר, לבין אקוודור – רק לקראת סוף נובמבר – ב-18 לחודש, כאשר משחק הגמר של הטורניר צפוי להיערך עמוק לתוך חודש דצמבר – ב-18 לחודש.

זו תהיה הפעם הראשונה בה מדינה ערבית תארח את האירוע הנחשק, ויש סיבות רבות להאמין שמפאת עושרה של המדינה, התכנון והכסף הרב שהושקע בפרויקט – צפויה לנו חגיגת כדורגל שלא מהעולם הזה – כמו שרק טורניר כמו המונדיאל יודע לייצר.

אם כן, כרטיסים למשחקי כדורגל במונדיאל הולכים להות סחורה רותחת ואם עוד אין לכם כאלה ואתם מעוניינים לנכוח במשחק במונדיאל השנה, ובכן, תתחילו בלהתפלל ולחפש, לחפש היטב.

 

משחק שלאחריו כבר לא תצעדו לבד

ישנם הרבה מילים שיכולות להיאמר בהקשר של המשחק הזה, ובשונה מטורניר עצום בגודלו כמו המונדיאל, המונה עשרות משחקים – פה אנו מתמקדים במשחק אחד, המפגיש שתי קבוצות וקורה באנגליה, ובמקום להתחיל ולנסות לתאר את הרגש סביב המשחק הזה נגיד רק 4 מילים –

אנפילד. ליברפול. מנצ'סטר סיטי.

התאריך הוא ה-16.10, השנה היא 2022 ועשרות אלפי אוהדים אדומים של ליברפול שרים את השיר שממש ברגעים אלו רץ לכם בראש, כן אתם יודעים על מה אני מדבר ואני מוכן להתערב, שגם אם אתם לא אוהדים של אחת משני מועדוני הפאר האנגליים האלה – בוא רק נגיד שלא הייתם מתנגדים להיות במשחק הזה, שלא נאמר באירוע הזה.

 

ליגת האלופות

אי אפשר שלא להתייחס לליגה שתמיד מספקת את הסחורה – ליגת האלופות של אירופה.

מכיוון שמשחקי הנוק-אאוט של הטורניר היוקרתי הנוכחי יערכו רק ב-2023, ואנחנו כאן בכדי להתייחס עדיין למה שנשאר מ-2022, נכוון למשחקים בשנה הזו, או יותר נכון למשחק אחד ספציפי, כזה שעושה צמרמורת רק מלחשוב על שמות המועדונים שיתחרו בו – ב-26.10 בקאמפ-נואו המדהים, יפגשו באיירן מינכן וברצלונה לקרב יוקרתי במיוחד.

אז נכון שברצלונה של אחרי מסי זו כבר לא אותה ברצלונה, ובאיירן היא כבר לא אותה מכונה גרמנית משומנת, אבל עדיין – היוקרה, האצטדיון והיריבות הופכים את המפגש הזה לאחד הגדולים.

 

לסיכום – חוויה של פעם בחיים

אם להיות מעט סובייקטיבי, ואם חשקה נפשכם במשחק כדורגל שווה בחו"ל בשנה בה יש מונדיאל – ובכן, בואו רק נגיד שזה מאוד עוזר בגזרת ההתלבטות.

חשוב לציין שהכניסה לקטאר עבור ישראלים היא כמובן מותרת ובטוחה, אירוע בסדר גודל שכזה מאובטח יותר מהבית הלבן, וכל מדינה שמארחת אותו – ערוכה לתיירות מ-א' ועד ת'.

אוהד

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: