מה ההבדל בין מסיבת סוף שנה רגילה למסיבת סוף שנה לכיתה א

עליה לכיתה א' זה רגע מרגש בחייו של כל ילד, אבל בואו נודה שגם בחייו של כל הורה. לראות את הילד שלנו גדל ופורח זה רגע שפשוט לא יחזור על עצמו ולכן באופן טבעי נרצה להנציח את סופה של שנה כה מיוחדת בחיינו ובחייו. בדיוק בגלל זה סוף שנה של כיתה א' היא מיוחדת וכעת חייב למצוא רעיון מקורי ומהנה למסיבה זו, אבל איך?

מסיבת סוף לכיתה א' היא רגע מאד חשוב בחייו של כל ילד וילדה ובגלל שהם עדיין כה צעירים המסיבה הזו היא גם הזדמנות נוספת לגבש את חברי הכיתה וללמד אותם ערכים חשובים, במיוחד אם ישנם עדיין ילדים שלא לגמרי השתלבו במסגרת הכיתתית והחברתית. לכן, יש לגשת למשימת הארגון ממקום של שליחות ורגישות מלאה. אז בואו נדבר על איך לייחד את מסיבת סוף כיתה א' עבור הילדים שלנו.

 

נושא

ראשית, מסיבת סוף שנה כיתה א צריכה להיות סביב נושא שכל ילדי הכיתה מתחברים אליו. לא חייב ללכת תמיד לנושאים כלליים ונדושים כמו רשתות חברתיות, אלא דווקא לנושאים שיאפשרו לנו לגבש את הילדים יחד. כך למשל, נוכל לבחור בנושא הספורט, היות ובריאות גופנית הוא ערך חשוב בכל גיל, כמו גם מסיבות בנושא משחקים ולמידה שיכולים לגבש וללמד את הילדים שלנו גם בשעת כיף.

 

הפעלה

על מנת לייחד את המסיבה של השנה הראשונה בבית הספר, צריך להביא הפעלה מקצועית שתדע לשמור על כל הילדים שלנו יחד וכדיי שאף ילד לא ירגיש מחוץ למשחק או מחוץ לקבוצה. הזמנת מפעיל מקצועי מבטיחה לנו בדיוק את זה, היות וזו עבודתו ואין שום רע בלבקש מהמפעיל שלנו לשים לב לאלמנט זה לאורך כל המסיבה.

 

אוכל

כדיי שכולם, הורים וילדים כאחד, יהנו מן המסיבה חשוב גם להשקיע באוכל. נוכל לגלות מה הילדים אוהבים באמצעות המורים, אבל גם עלינו לברר האם למישהו יש רגישויות, או בעיות כאלו ואחרות עם אוכל, על מנת שכולם ירגישו שהם מסוגלים ליהנות ולאכול כל מה שמוגש בפניהם.

 

צרו קשרים

מסיבת סוף כיתה א' היא גם הזדמנות מעולה בשבילכם ההורים ליצור קשרים עם הורי הילדים שכנראה תמשיכו לראות לאורך השנים. לכן, השקיעו מאמץ בלדבר ולשוחח עמם. כך תוכלו להראות לילדים דוגמא לקשר חברתי בריא, אבל גם להבטיח עבורם קשרים עתידיים ומפגשים מחוץ לבית הספר שיעשירו את העולם של הילדים ויביאו להם חברים חדשים, לכל החיים.

 

לסיכום

מסיבת סוף שנה לכיתה א' היא אולי הכי מיוחדת, כי היא פשוט לא תחזור על עצמה שוב והיא מציינת שנה שהייתה דריסת רגל עבורם. לכן, חשוב לתכנן אותה היטב ולשים לב לכל אלמנט קטן, כדיי שכולם ירגישו חלק ממנה ויפתחו קשרים להמשך חייהם.

מסיבת סוף שנה

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: