מדבקות שם לאירועים – איך תעשו אותך כמו נושא המסיבה

מארגנים כנס בעבודה, או מסיבה גדולה בבית שלכם? באירועים חברתיים מעין אלו, שלא כולם מכירים את כולם ובכל זאת רוצים קצת לדבר ולעשות מינגלינג זה נחמד שיש לכולם דרך

להכיר את השמות אחד של השני.

כך נכנסות לתמונה מדבקות שם מעוצבות בהתאם לנושא המסיבה או הכנס או כל דבר שתרצו. מדוע זה הכרחי לכל אירוע חברתי שאתם מארגנים, ומה חשוב לדעת לפני ההדפסה?

ריכזנו עבורכם את הדברים החשובים

 

מדבקות שם באירועים חברתיים ומסיבות – למה בעצם?

אחת הבעיות שנתקלים בה באירועים חברתיים היא שלפעמים אנשים קצת מתקשים לדבר אחד עם השני אם הם לא מכירים, והאירוע קצת תקוע ומביך. כדי למנוע מצב כזה צריך לשבור את הקרח בין המוזמנים, וזאת ניתן לעשות באמצעות מספר דרכים כאשר ההתחלה הן מדבקות שם שכל מוזמן נושא עליו.

אבל למה בעצם דווקא מדבקות שם מעוצבות ולא תגי שם או מדבקות פשוטות עם השם של המוזמן בטוש? הסיבה לכך היא שמדבקות מעוצבות הן השילוב המושלם בין מחיר אטרקטיבי לרמה גבוהה. עבור תגי שם חברות דורשות סכומים מופרכים של כסף מחד, ומאידך מדבקה פשוטה שעליה כתוב השם בטוש זה לא מכבד את האירוע.

 

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מדבקות שם מעוצבות?

לפני שתזמינו מדבקות שם, אנחנו ממליצים לכם לברר מספר דברים:

  1. סוג הנייר / סוג המדבקה

ישנן מדבקות מכל מיני סוגים שמתאימות למטרות שונות, כאשר אחד ההבדלים המרכזיים בין המדבקות הוא סוג הנייר ממנו הן עשויות. לפני שאתם מזמינים מדבקות חשוב לוודא שהמדבקות הן מהסוג אותו אתם צריכים על מנת שלא תיפול טעות ותיגרם עוגמת נפש.

 

  1. סוג המדפסת

כדי להדפיס מדבקות מדפסת פשוטה בדרך כלל לא תעשה את העבודה כמו שצריך. יש לוודא שהעסק ממנו מזמינים את המדבקות מחזיק מדפסות לייזר איכותיות, שכן מדפסת לייזר נחשבת למדפסת הטובה, העמידה והאמינה ביותר בכל מה שקשור להדפסת מדבקות.

 

  1. עיצוב המדבקות

חשוב לראות את עיצוב המדבקות לפני שאתם מזמינים מהחברה כדי שהוא אכן יהיה מכובד וישקף את האופי של האירוע אותו אתם עורכים.

 

כיצד תבחרו חברה ממנה להזמין מדבקות?

כאשר תפתחו גוגל ותחפשו מדבקות שם לאירועים תקבלו ככל הנראה רשימה ארוכה של עסקים שמספקים בדיוק את השירות הזה. היצע גדול שניתן לבחור מתוכו זה נהדר אבל לא תמיד יודעים מה לבחור. בגדול, השילוב המנצח הוא אטרקטיביות בשירות, במוצר ובמחיר. כדי למצוא את השילוב הזה יש להתחקות אחרי המוניטין של העסק: לקרוא ביקורות עליו מצד לקוחות קודמים, לראות תמונות של המדבקות שלו ועוד. כמו כן אנחנו ממליצים לעשות סקר שוק כדי שלא ייצא מצב שתשלמו יותר ממה שאתם צריכים.

 

מדבקה כחולה

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: