מגנטים לחתונה – האם זו הדרך הכי יצירתית לשמירת תמונות לטווח ארוך

נהוג לומר שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2 סוגים. אלו שרואים במגנטים לחתונה כדרך יצירתית ביותר לשמור את  התמונות לטווח ארוך ואלו שמאמינים שיש דרכים אחרות, טובות יותר. יצאנו לשמוע את הדעות של שני הצדדים במטרה לבדוק מהי הדרך הנבחרת לטעמנו וחזרנו עם תשובה ברורה בנושא שאתם צריכים לשמוע. קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע שנחוץ לכם.

 

רקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שהתערבנו עם כמה חברים. הם טענו שמגנטים לחתונה היא כבר לא הדרך היצירתית ביותר. שכן, לדבריהם, יש דברים יצירתיות יותר שמאפשרות לשמור את התמונות לטווח ארוך יותר. אנחנו כמובן היינו בעד המגנטים. שכן, אנו מאמינים שזו הדרך היצירתית ביותר שמאפשרת לשמור את התמונות לשנים ארוכות לאחר האירוע. כעת נציג בפניכם את שתי הדעות  של שני הצדדים ובסיום, נציג את המסקנה שלנו בנושא.

 

דרך יצירתית מספר 1 לשמירת תמונות לטווח ארוך

כפי שאתם וודאי מבינים, הוויכוח שלנו העלה 2 דרכים יצירתיות לשמירת התמונות לטווח ארוך. החברים שלנו מאמינים בלב שלם שזו דרך יצירתית ביותר שמתעלה על האפשרות של מגנטים לחתונה. הדרך ה- 1 לפיהם היא לשלוח לכל האורחים את התמונות במייל. כך בעצם, כולם יוכלו לשמור את התמונות לטווח רחוק.

 

דרך יצירתית מספר 2 לשמירת תמונות לטווח ארוך

הדרך השנייה שהוצעה היא לשלוח כל אורח הביתה עם דיסק און קי ועליו יש את כל התמונות מהאירוע. לדבריהם, מדובר באופציה שמאפשרת לאורחים לשמור את התמונות לזמן ממושך. כך הן לא ידהו על המקרר או דלת הכניסה לבית. הן יישמרו וניתן לגשת אליהן בכל רגע נתון

 

הדעה שלנו בנושא

כפי שאתם יודעים, אנחנו בעד מגנטים לחתונה. לדעתנו מדובר בעניין יצירתי שמאפשר לשמור את התמונות לטווח ארוך ומאפשר גם ליהנות מהיתרונות הבאים על הדרך:

  • מאפשר ליהנות מהחוויה ולצאת עם תמונה טובה
  • מאפשר לילדים להרגיש חלק מהאירוע (בגלל הריצה ללוח המגנטים תוך חיפוש אחר התמונות שלהם)
  • מאפשר לשמור את התמונות לטווח רחוק מול העין

 

החסרונות בדרכים היצירתיות האחרות

אי אפשר שלא להציג בפניכם את הרשימה הארוכה של החסרונות שבאים לידי ביטוי בדרכים היצירתיות שהוצעו על ידי החברים שלנו. אם נתמקד לרגע קצר באפשרות של שליחת התמונות למייל, נוכל לשים לב שמדובר באפשרות שלא באמת מאפשרת לשמור את התמונות לטווח רחוק. שכן, לא פעם אנשים מוחקים בטעות את התמונות וכך הן יכולות להיעלם ברגע. הדבר נכון גם לדרך ה- 2.

 

לסיום – המסקנה שלנו

המסקנה מכל העניין היא שמגנטים לחתונה זו הדרך היצירתית ביותר שמאפשרת לכולם לשמור את התמונות שלהם לטווח רחוק. זאת בניגוד לדרכים אחרות שעלולות להביא למחיקה של התמונות ברגע מבלי שבכלל שמים לב לכך.

מגנטים לחתונה

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: