לא נפסיק לשיר – 3 סיבות להקליט שיר ליום ההולדת של בן משפחה

מתנה ליום הולדת של בן משפחה היא משהו שדורש מחשבה – מה התחביבים שלו, מה חסר לו או מה הוא ישמח לקבל. לא כולם מצליחים לחשוב על האפשרות הייחודית והמקורית של שיר במתנה! דמיינו את כל המשפחה שלכם יחד באולפן הקלטות, שירים ביחד שיר מצחיק או מרגש, וכולו לכבוד בן משפחתכם שחוגג יום הולדת. אז אולי זה נשמע קצת גדול ומפוצץ, יותר מידי השקעה בזמנים וכסף רב. הכתבה הזו תנפץ לכם כמה מחשבות ותוכל לעזור לכם להגיע להחלטה ששיר במתנה הוא הפתרון המושלם עבורכם.

 

חוויה מגניבה לכל המשפחה

לא לכולם יצא להיכנס לאולפן הקלטות מקצועי ולהקליט שיר ייחודי, לכן חשוב להגיד שזו חוויה מדליקה! משפחה מוזיקלית במיוחד או סתם שאוהבת לחגוג באופן מקורי מוזמנת לנסות בעצמה. אולפני הקלטות רבים יכולים להכיל כ4 אנשים בו זמנית, שיכולים להתחלף לפי הצורך והנוחות, ולהקליט יחד שיר מרגש או מצחיק בהקדשה אישית לבן משפחה חשוב.

 

הפתעה מגניבה לחוגג יום ההולדת

הקלטת שיר במתנה ליום הולדת יכולה להיות הפתעה מגניבה ממש! אם אתם חושבים שחוגג יום ההולדת ישמח לקבל שיר בהפתעה אז זה הפתרון בשבילכם. השיר יוכל להיות שיר מוכר ומפורסם עם פלייבק ובקונוטציה רלוונטית לבן המשפחה. ישנה אפשרות גם לשיר שיר מקורי, שאותו אתם כתבתם לבדכם או יחד עם בני משפחה נוספים. השיר יכול להיות מרגש ונוגע, או שיר מצחיק עם בדיחות פרטיות וצחוקים של המשפחה. בכל אחד מהמקרים, הקלטת שיר לכבוד יום ההולדת זאת מתנה מגניבה ממש, שהרבה אנשים היו שמחים לקבל.

 

מתנה נוחה, מזכרת מרגשת, ונוח לכל כיס

הקלטת שיר לכבוד יום ההולדת היא מתנה מגניבה במיוחדת שלא לוקחת הרבה זמן כמו שאפשר לחשוב. עם קצת אימונין והשקעה אפשר להגיע לאולפן הקלטות מקצועי ולעשות את הכל בפעם אחת. בנוסף, שיר ייחודי כזה יישאר לשנים, ויכול להוות מזכרת מהמשפחה או מתקופה מרגשת, שיהיה כיף להיזכר ולשמוע אותו עוד מספר שנים בעתיד. בניגוד למה שניתן לחשוב, הקלטת שיר יכולה להתאים כמעט לכל כיס. אולפני ההקלטות יכולים לארגן חבילות במחירים נוחים שיאפשרו מתנה מושקעת ממש במחיר סביר.

 

לסיכום

מי שקצת מתלבט מה לקנות לבן משפה ליום ההולדת, בין אם אין לו רעיונות או שמחפש מתנה מקורית ולא בנאלית, שיר מוקלט הוא פתרון מעולה. כמו שמוזכר בכתבה, הקלטת השיר אינה דורשת מאמץ מירבי או כסף רב, קצת אימונים וחזרות לפני אולפן ההקלטות יעשו את העבודה. המחיר נוח כמעט לכל כיס והזמן הנדרש הוא לא משהו חריג ויכול להסתיים ביום הקלטות אחד. התוצאה המרגשת תשמח את בן משפחתכם, ותישאר איתו שנים קדימה בהן הוא יוכל להיזכר במתנה ולשמוע את השיר.

מיקרופון

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: