כיצד מתכננים מסלול להסעה באירוע?

אתם מתכננים אירוע ואתם רוצים שהוא יהיה אירוע שלא ישכח מהר כל כך. אתם משקיעים בכל פרט. אפילו על הסעות לאירוע חשבתם. כעת אתם עומדים בשלב תכנון מסלול האיסוף המוביל לאירוע. אז מה צריך לדעת בנושא ומהי ההמלצה לתכנון מסלול נכון ומהיר? כאן ריכזנו עבורכם את המידע בנושא. מוזמנים לקבל תשובות לשאלות שלכם.

 

איך מתכננים את המסלול הנכון?

בבחירת הסעות לאירועים קיימים פרמטרים רבים עליהם נפרט בהמשך. אך לפני הזמנת הסעה לאירוע ובחירת חברת הסעות מומלצת ומוצלחת, אתם רוצים לתכנן מסלול מתאים, גם לנוחות כל המוזמנים, וגם כדי לקבל הצעת מחיר בהתאם לנסיעה המבוקשת. הרי כל נקודת איסוף נוספת, עלולה לייקר את מחיר הנסיעה. חשוב לקחת זאת בחשבון ולא לפרוס יותר מידי נקודות איסוף…

הדבר הראשון שמתאים לעשות הוא לרפרף על רשימת המוזמנים ולהיזכר במקום מגורי כל אחד מהם. במקומות בהם קיים ריכוז של מוזמנים, הוסיפו נקודת איסוף קרובה. כך תתחילו לצבור נקודת איסוף אחת אחרי השנייה לפי הסדר. יחד עם זאת, ההמלצה היא להוסיף עוד שתי נקודות איסוף במקומות רחוקים יותר כמו נקודת איסוף ראשונה בכניסה לעיר ורק בהמשך האיסוף מתחיל בתחנות שציינתן. נקודה כזו מומלצת כאשר יש מעט מוזמנים המפוזרים ברחבי העיר ואין להם נקודת איסוף קרובה לביתם. במקרה כזה נקודת איסוף מרכזית תהיה חיונית.

בתכנון המסלול חשוב לשים לב לזמן הנסיעה הצפוי, להתחיל את הנסיעה מנקודות האיסוף הרחוקות ממקום היעד וכך להתקרב למקום האירוע. בצורה כזו אנשים שגרים סמוך יותר למקום האירוע לא ימצאו את עצמם רוטנים על נסיעה ארוכה מידי…

 

מה חשוב לקחת בחשבון בבחירת חברת הסעות?

בבחירת חברת הסעות לאירועים חשוב לשכור שירותי חברה אמינה המדייקת בזמנים. אתם לא מעוניינים שהמוזמנים שלכם יאחרו לאירוע המתוכנן רק בגלל אי עמידה בזמנים של נהג מסוים…

תמיד כדאי לקחת מרווח ולצאת לדרך בשעה שתאפשר הגעה לפני הרגע האחרון… כך גם אם יהיו פקקים ועומסי תנועה בדרך, האיחור לא צפוי להיות משמעותי במיוחד.

אם נסכם את מה שחשוב לברר על חברת הסעות נראה כי חשוב לבדוק רמת השמירה על הבטיחות, לבחור חברה מורשית העומדת בזמנים, אדיבה ושירותית וכמובן להתייחס גם למחיר.

 

לסיכום

אף אחד מאיתנו לא מעוניין לשלם מחיר יקר כשהוא יכול לקבל את אותו השירות במחיר זול יותר… מסיבה זו חשוב לערוך מעין "סקר שוק" קטן לצורך השוואת מחירים. אתם עשויים לגלות פערי מחירים לא מעטים וכדאי שתעשו שיעורי בית בנושא. יחד עם זאת, קחו בחשבון כי כל נקודת איסוף נוספת מייקרת את עלות ההסעה ולכן חשוב לכלול את כל הנתונים בחיפוש אחר השירות המבוקש. אם נסכם את העניין נגלה כי בתכנון מסלול לאירוע נדרשת מחשבה מקדימה.

רכב שירות

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: