3 יתרונות לבר קוקטיילים לחתונה מרובת אנשים

אתם מתחתנים בקרוב? מזל טוב! אם הגעתם לכאן, אתם כנראה מתלבטים לגבי הוספת בר קוקטיילים לחתונה מרובת האנשים שלכם.

אם כך, דעו שהגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נציין בפניכם את היתרונות הכי חשובים שבאים לידי ביטוי בהזמנה של בר שכזה.

קראו את המדריך הבא ותגלו למה אתם צריכים שיהיה לכם בר קוקטיילים בחתונה.

 

רגע, איך אתם יודעים בכלל מה היתרונות של בר קוקטיילים?

יכול להיות שאתם תוהים מי שמנו להציג בפניכם את היתרונות של בר קוקטיילים. אז דעו שאמנם יש לנו ניסיון רב בתחום האלכוהול באירועים, אבל החלטנו הפעם שאת היתרונות לא אנחנו נציג בפניכם, אלא זוגות שהתחתנו לא מזמן בחתונות מרובות אנשים ובחרו שיהיה באירוע שלהם בר קוקטיילים. נפגשנו עם 3 זוגות וכל אחד מהם מסר לנו יתרון אחד שלדעתו היה החשוב ביותר. הנה 3 היתרונות שריכזנו לאחר הפגישות עמם:

 

יתרון מספר 1 של גל והדר: הסטייל

היתרון שהציגו בפנינו גל והדר שבחרו להזמין בר קוקטיילים לחתונה מרובת האנשים שערכו במרץ האחרון היה הסטייל. לדבריהם, האורחים ראו קודם כל את העיצוב של הבר. שום דבר אחר לא עניין אותם. לא המנות הראשונות, לא השתייה הקלה וגם לא האקססוריז שהוגשו להם בכניסה למקום האירוח. לדבריהם, מרבית האורחים הצעירים והמבוגרים יחדיו ציינו בפניהם בתום האירוע שהם התרשמו ממש מהסטייל היוקרתי של הבר.

 

יתרון מספר 2 של חן ודוד: הטעם

הזוג השני שעמו נפגשנו ציין בפנינו שהם חובבי אלכוהול מושבעים. הם מכירים את מרבית סוגי הקוקטיילים שמוגשים ברחבי הארץ. כך שהיה חשוב להם שלא להתפשר על הטעם. הם הזמינו את בר הקוקטיילים לחתונה שלהם בידיעה שהם עצמם יוכלו ליהנות מאלכוהול טוב. לדבריהם – זוג שמתחתן חייב להשתכר מאלכוהול איכותי במהלך החתונה, כדי ליהנות מכל רגע וגם כדי שיוכלו לסיים את הערב ללא האנג אובר.

 

יתרון מספר 3 של שמחה ושובל: התוספת

כידוע, במרבית מקומות האירועים, הזוג שמתחתן מקבל חבילת אלכוהול בסיסית. כזו שכוללת במרבית המקרים את סוגי האלכוהול הבאים:

  • בירות
  • יין
  • יין מוגז
  • טקילה

ברגע שהזוג מזמין בר קוקטיילים לאירוע עם הרבה אורחים, הוא יכול להיות בטוח שמרבית האורחים שלו (וגם בני הזוג עצמם) מקבלים את התוספת של האלכוהול שהם זקוקים לה. שובל ציין בפנינו שאלכוהול גורם לאנשים להיות שמחים.  המשקאות הבסיסיים לדבריו, אליו שמוצעים על ידי מקום האירוח, עלולים לגרום לאורחים לחוש "כבדות" ועייפות וקוקטיילים, לעומת זאת, צפויים לגרום להם להרגיש קלילים יותר ושמחים יותר.

 

לסיום

עד כאן 3 היתרונות לשימוש בבר קוקטיילים בחתונה מרובת אנשים שריכזנו עבורכם. כעת אתם יודעים את היתרונות, כך שנותר לכם רק להחליט אם אתם מעוניינים באירוע שמח או שמא אתם רוצים שיהיה לכם אירוע "עייף".

כוס שתייה

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: