יתרונות וחסרונות בחדרי בריחה ליום הולדת

יום הולדת של בן משפחה או חבר מתקרב וצריך לבחור את המקום בו תחגגו את מסיבת יום ההולדת שלהם.

בזמן האחרון שומעים יותר ויותר על האפשרות לחגוג בחדר בריחה, אך האם חגיגה כזו היא מה שחלמתם עליו? נפרט כאן את היתרונות והחסרונות שבחגיגה בחדרי בריחה על מנת שתוכלו לקבל החלטה מושכלת.

 

היתרונות בחגיגת יום הולדת בחדר בריחה

לחדר בריחה ליום הולדת יש מספר יתרונות. הראשון והברור מכולם הוא, שכאשר חוגגים בחדר בריחה יש לאורחים הזדמנות לחוות חוויה מרגשת מלאת אדרנלין – חדר הבריחה בעצמו. כל החוגגים מוזמנים להתנסות בחדר בריחה שמותאם במיוחד לצרכי המסיבה שלכם. הנושא יותאם לתחומי העניין שלכם כך שתוכלו לחשוף את האורחים לצד נוסף באישיות שלכם. בנוסף, רמת הקושי של הרמזים והחידות יותאמו לקהל המשתתפים כך שקבוצות בכל הגילאים יכולים להנות מחוויה מאתגרת וסוחפת.

נוסף לחדר בריחה יש במתחם את כל שאר האלמנטים שדרושים למסיבה מטורפת. בלונים ואביזרי יום הולדת יקשטו את המתחם ומוזיקה שמוקרנת על מסך ענק יתרמו לאווירה הטובה. בנוסף, לרשות החוגגים יעמדו שולחנות אוכל עמוסים בחטיפים, שתייה קלה ופיצות עם שלל תוספות. היתרון השלישי, ויש שיגידו הטוב ביותר הוא כי את כל הטוב הזה מפעילי חדר הבריחה מארגנים. הם יערכו את המתחם, יפעילו את האטרקציה וכל שנשאר לכם זה להגיע לבושים במיטב מחלצותיכם ולהנות.

 

החסרונות בחגיגת יום הולדת בחדר בריחה

מסיבות יום הולדת הן דבר שגורם לנו לנוסטלגיה רבה. כולנו זוכרים את יום ההולדת שההורים שלנו הכינו לנו בסלון, ואולי היינו רוצים להעניק לילדנו את אותה החוויה. כאשר חוגגים מסיבת יום הולדת בחדר בריחה אנחנו מוציאים את החגיגה מהבית. בכל זאת יש אפשרות, בתוך מתחם חדר הבריחה, להביא קצת מהמסורות המשפחתיות ולתת למסיבה פן אישי. כל מסיבה בחדרי הבריחה מעניקה לחוגגים מתחם VIP שעומד לרשות החוגגים לפני ואחרי הפעילות בחדר, כך שיש די מקום גם לאטרקציה וגם למשחקי חברה, שירים וכמובן – עוגת יום ההולדת המסורתית.

 

האם חגיגה בחדר בריחה היא כדאית?

בסופו של דבר אתם צריכים לשקול את היתרונות והחסרונות שבחגיגת יום הולדת בחדר בריחה. זכרו, שגם אם בתחילה יש דברים שנראים כחסרון אפשר להפוך אותם ליתרון. אם הייתם רוצים שהמסיבה שלכם תכלול משחק מיוחד או פעילות אחרת שאתם נוהגים לחגוג איתה את ימי ההולדת במשפחה, אתם יכולים להתייעץ עם מפעילי חדר הבריחה וביחד תוכלו להגיע לפתרון המושלם ולמסיבה המושלמת עבורכם. הם ינחו אתכם מתי יהיה אפשר לשלב את הפעילות המשפחתית ויעזרו לכם בארגון האירוע.

 

ציוד בריחה

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: