איך לחגוג יום הולדת בתקופת הקורונה?

"יום הולדת חגיגה נחמדת", אבל האם היא יכולה להיות כזאת גם בתקופת הקורונה?

 

כשקורונה פוגשת יום הולדת

כנראה כאשר אתם חושבים על חגיגת יום הולדת אידיאלית היא כוללת הרבה מוזמנים, אוכל טעים וכמובן אטרקציה או הזמנת מפעיל ימי הולדת לצורך חוויה מיוחדת במינה. הקורונה הביאה עמה הרבה מגבלות בעיקר מבחינת כמות המוזמנים ומבחינת האטרקציות ומקומות הבילוי שסגורים אפילו לקבוצות קטנות. איך בכל זאת אפשר לחגוג יום הולדת שיהיה לא רק חגיגה נחמדת אלא אירוע בלתי נשכח.

 

אוכל

אמנם נדמה כי סקטור האוכל בימי הולדת, באירועים ובבילויים נפגע בעקבות סגירת מסעדות רבות או חוסר כדאיות להזמין קייטרינג בעבור קבוצה קטנה אך אין זה הדבר. בפועל גם מסעדות הסגורות לקבלת קהל עדיין ממשיכות לספק אוכל במשלוחי טייק אווי ואפילו תוכלו למצוא חברות קייטרינג או מארזים מיוחדים לקבוצות קטנות של עד 10 או 20 אנשים. חפשו את סוג האוכל שמתאים לכם ואפילו תצליחו לתמוך בעסקים מקומיים בתקופה שכזאת. גם אם המוזמנים שלכם חרדים להידבק, שקלו להגיש אוכל במנות אישיות, כך שלא יהיה ערבוב קל בין מוזמני החגיגה שלכם.

 

אטרקציה בזום או בחוץ

גם על מפעיל או אטרקציית יום ההולדת לא תהיו חייבים לוותר. הרבה אמנים ומפעילי יום הולדת המירו את הכישורים וההפעלות שלהם להפעלות בזום או פשוט לפעילויות שאפשר לעשות בחוץ, כך שתתאפשר התקהלות יותר גדולה מאשר המתאפשרת בתוך הבית. חפשו את האטרקציה שהייתם רוצים לולא היו לכם מגבלות וסיכוי גבוה שתצליחו למצוא בעל מקצוע שהתאים את ההיצע שלו לזום או לחוץ.

 

רשימת מוזמנים

אם אתם אנשים חברתיים או אפילו הורים לילדים כנראה שרשימת המוזמנים שלכם תכלול יותר מ20 אנשים לחגיגת יום ההולדת שלכם. לצורך קיום רצון זה נתונות לכם שתי אפשרויות. האחת – יום הולדת בתוך הבית שאכן רשימת המוזמנים שלו לא תעלה על 10 אנשים או לחילופין יום הולדת בחוץ כך שרשימת המוזמנים לא תכלול יותר מ20 איש. האופציה השנייה – חגיגת יום הולדת בזום. ראינו מאות מסיבות כאלה, כולם עולים לקישור בזום, מפעיל יום הולדת שמצליח להתאים את האטרקציה שלו לזום ולעיתים אפילו מוצאים דרך לעשות זאת מסיבת הפתעה עבור חוגג יום ההולדת.

הקורונה הביאה עמה הרבה שינויים בכל תחומי החיים ועל כן גם חגיגות ימי ההולדת נאלצות לשנות את הפנים שלהן לגמרי. באם אתם לא רוצים להסתפק ב-10 מוזמנים, שקלו להעביר את החגיגה לזום או למקום חיצוני. אל תוותרו על אטרקציה או הפעלה, חפשו בעלי מקצוע או מקומות אשר מתאימים את הפעילות שלהם לזום או להגעה עד לביתכם במקום שתגיעו אתם אליהם.

 

ענן עם אותיות

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: