איך תחגגו יום הולדת בבריכה ציבורית?

מסיבת בריכה היא דרך מעולה לחגוג יום הולדת, ולרובנו אין בריכה בבית אז עלינו להסתפק בבריכה ציבורית.

תכנון מסיבת בריכה יכול להיראות כמו הרבה עבודה, אבל מדובר בתהליך די פשוט. על מנת לתכנן את המסיבה תצטרכו לבחור את התאריך והמיקום, להזמין אורחים וליצור אווירת מסיבה במקום. נפרט במאמר בדיוק איך לעשות את זה.

 

בחרו תאריך ומקום

החליטו על תאריך. מסיבות בריכה מתקיימות לרוב בקיץ וממוקמות בחוץ כדי ליהנות ממזג האוויר הנחמד. כאשר אתה בוחר תאריך למסיבת הבריכה שלך, תרצה לשקול את מזג האוויר. תרצה שהמסיבה תתקיים ביום חם בו לא צפוי גשם. עדיף גם לקיים אותה בסוף השבוע, כך שאנשים רבים יותר יוכלו להשתתף.

מצא בריכה. המרכיב החשוב ביותר במסיבת בריכה הוא הבריכה עצמה. ישנן מגוון אפשרויות לבחירת הבריכה למסיבה שלך.  בערים רבות בארץ יש בריכות שחייה ציבוריות. על אירוח בבריכות כאלו תיאלצו לשלם עבור כל אורח סכום מסוים. ייתכן שיעניקו לכם הנחה כיוון שמדובר בכמות גדולה של אנשים.

 

הזמינו אורחים

קבע את רשימת האורחים. כשאתה מחליט על רשימת האורחים שלך זכור את גודל שטח המסיבה והבריכה. אתה רוצה להזמין מספר אורחים שגודל הבריכה שבחרת יתאים לו. אם אתה מתכנן מסיבת בריכת ילדים, עלייך לקחת בחשבון גם הורים שאולי ירצו להשתתף עם ילדם.

שלח את ההזמנות לאירוע, ולאחר שקיבלת תשובה מכל האורחים שהזמנת, תעביר לאיש הקשר שלך בבריכה את כמות האנשים שמתכוונים להגיע. זה חשוב לארגון היבטים אחרים של המסיבה שלך, כגון אוכל, שתייה, משחקים, מקומות ישיבה, פיקוח ובטיחות.

 

חטיפים ושתייה

מומלץ לספק חטיפים ומשקאות במסיבת בריכה מכיוון שסביר שהאורחים יהיו רעבים מהבילוי במים. חטיפים קלים ונשנושים יעשו את העבודה. תוכלו להגיש כמה מהחטיפים והמשקאות הבאים:

  • מגש פירות וירקות
  • צ'יפס ומטבלים
  • ארטיקים
  • קרקרים וגבינה
  • מים, לימונדה, תה קר, פופ, מיץ, פונץ וכו'
  • משקאות אלכוהוליים למבוגרים

 

צרו אווירה של מסיבה

שקול לשלב משחקים ופעילויות למסיבה. תלוי בסוג המסיבה והמיקום, כדאי שיהיה לך כמה משחקים, צעצועים או פעילויות בכדי לבדר את האורחים שלך. תוכל גם לספק צעצועי מים, כגון כדורי חוף, מזרוני ים, בלוני מים, רובי מים וכו'.

עלייך גם להכין רשימת השמעה למהלך המסיבה שתעזור ליצור אווירה של מסיבה.

אתה יכול ליצור רשימת השמעה משלך או למצוא אחת מוכנה באחד משירותי הסטרימינג של המוזיקה כמו אפל מיוזיק או ספוטיפיי. כשמדובר על מוזיקה, אל תשכח רמקול נייד ועמיד למים להשמעתה בקרבת הבריכה, כך שכולם יוכלו ליהנות ממנה.

אם בחרת קונספט מסוים למסיבה, תוכל להתאים את המוזיקה שתבחר לקונספט.

 

נתנו לך כאן את הבסיס להפקת מסיבת הבריכה שלך, מקווים שיהיה לך בהצלחה!

 

בלונים על המים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: