7  טיפים לבחירת אולם בת מצווה

כשזה מגיע למציאת המקום המושלם למסיבה, יש דברים מסוימים שאתם צריכים לחפש על מנת למצוא את אולם בת המצווה המושלם עבורכם. אנשים רבים חושבים שהזמנת מקום למסיבות בת מצווה מסתכם במקום מקום שנראה טוב ולהזמין אותו. עם זאת, כדי לקיים אירוע מוצלח באמת, עליכם למצוא את המקום המתאים לאירוע שאתם עורכים, לצרכים שלכם ושל האורחים שלכם, והכי חשוב מקום שיספק ערב בלתי נשכח לבת השמחה.

 

הטיפים

  1. תקציב – היצמדו לתקציב שלכם וזכרו אותו היטב. רשמו את הסכום המוחלט שאתם מוכנים להוציא וקחו בחשבון כל הוצאה. אתם יכולים לערוך בת מצווה נהדרת לפי התקציב שיש לכם.
  2. מיקום – בבחירת אולם בת מצווה חשוב מאוד לקחת בחשבון מיקום מרכזי שיהיה נוח לרוב האורחים שלכם. אם אתם ורוב האורחים מגיעים ממרכז הארץ, מומלץ לבחור באולם אירועים באזור גוש דש.
  3. חניה – קחו בחשבון את מצב החניה. כדי להשתתף באירוע, האורחים יצטרכו לחנות איפשהו. ודאו שיש חנייה מספקת בסמוך לאירוע ותבררו לגבי שירותי חניה מצד אולם האירועים. אתם לא רוצים להכריח את האורחים שלכם לחנות במרחק של חצי קילומטר מהאולם, כי למקום יש קיבולת חניה של 100 מכוניות או פחות. זו יכולה להיות בעיה כאשר אולם האירועים ממוקם באזור צפוף.
  4. בחנו מספר אולמות אירועים- ככל שתראו יותר מקומות, כך יש לכם יותר אפשרויות לבחור משהו שבאמת יתאים לכם. נסו לראות לפחות שלושה מקומות לפני שתחליטו על אחד לתמיד.
  5. ודאו שהאולם יכול להכיל תפאורה – תפאורה הולכת להיות חלק עצום מכל בת מצווה. ודאו שלמקום יש מספיק מקום ואת המבנה הנכון כדי להתאים את סוג הקישוטים או האביזרים שאתם רוצים לעשות בהם שימוש במהלך האירוע.
  6. כמות האורחים – הבנה מדויקת של גודל רשימת האורחים שלכם תאפשר לכם לבחור אולמות אירועים בגודל המתאים לצרכים שלכם. אין דבר גרוע יותר מהזמנת מקום יפהפה, שבסופו של דבר יהיה כל כך קטן שהחדר ירגיש צפוף, או כל כך גדול. בחרו את המקום שלכם על סמך מי וכמה אורחים מגיעים לאירוע שלכם.
  7. דמיינו את האירוע – לבסוף, בעת הזמנת אירוע, דמיינו את אירוע הבת מצווה שאתם רוצים לערוך. האם אתם יכולים לראות את עצמכם חוגגים ומארחים אירוע באולם מסוים? מאיפה כולם ירקדו? אם המקום תואם את התמונה שאתם מדמיינים, קדימה הזמינו אותו.

 

לאו – אולם אירועים מושלם לבת מצווה

הצוות המקצועי של לאו עובדים איתכם כדי להתאים חגיגה מיוחדת, כשהבת שלכם חוגגת את  בת המצווה שלה. אנו עוזרים ליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים באבן דרך חשובה זו. מזל טוב, בחרתם בהצלחה את המקום האידיאלי למסיבת בר/בת מצווה.

רחבת ריקודים

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: