למה כדאי לעשות חתונת שישי בצהריים במרכז

בשנים האחרונות ניתן לשמוע יותר ויותר על זוגות אשר בוחרים להתחתן ביום שישי בצהריים. מן הסתם, חתונה במועד זה לרוב תהיה קלילה יותר מעצם התרחשותה באמצע היום. אין ספק כי אופנה זו מכניסה סגנון חדש ומרענן לעולם החתונות ששנים רבות היה מקובע על סגנון אחד של חתונה. אולם, חשוב לציין כי חתונה זו לא מתאימה לכל זוג. זוגות שיבחרו בחתונת שישי לרוב יהיו זוגות שירצו חתונה קלילה ומשוחררת עם מספר מועט יחסית של מוזמנים וללא הכבדות אשר עלולה לאפיין את אירועי הערב, לרוב היא גם תהיה זולה יותר. שימו לב כי בחירת אולם אירועים במרכז לחתונת שישי יקל על הלחץ בזמנים שיש בחתונה באמצע היום, ומיקום נגיש יאפשר לכם להגיע רגועים יותר.

 

למה מומלץ לשים לב כאשר מתכננים חתונת שישי?

זמנים

חתונת צהריים מתחילה מוקדם מהרגיל, לפיכך תצטרכו לתזמן את היום שלכם מוקדם מאוד. המשמעות היא לקום כבר לפנות בוקר על מנת להתארגן לחתונה. בנוסף, שעת החתונה תתחיל לרוב בשעה מוקדמת. שימו לב כי קביעת החתונה באזור מרכזי תקל על ההגעה הן שלכם והן של האורחים שיתכן ועובדים ובכך יוכלו להגיע בזמן.

 

התארגנות

ההתארגנות לחתונת שישי שונה מחתונת ערב. לרוב היא תהיה לחוצה יותר מאחר ואין את כל היום להתארגן. לפיכך, ההמלצה היא לארגן כל מה שניתן עד הפרט האחרון בלילה קודם ולהשאיר לבוקר רק את ההתארגנויות האחרונות של איפור שיער והלבשה.

 

צילומים

יתרון גדול מאוד לצילומים בחתונת שישי זוהי התאורה הטבעית שיש ביום. שימו לב  שהיות והזמן לפני תחילת האירוע עלול להיות לחוץ. בחירת מיקום מרכזי תאפשר לכם להספיק יותר ולהגיע לצילומים ולאירוע בנחת. הקפידו לבחור לוקיישן לצילומים שממוקם בסמוך לאירוע על מנת למנוע התעכבויות תנועה מיותרות.

 

שעת סיום האירוע

חישבו מתי אתם רוצים שהאירוע יסתיים. במידה ותבחרו אולם כשר, האירוע יצטרך להסתיים עד מועד כניסת השבת ולמעשה זה יהיה אירוע יחסית קצר. יש כאלו שמראש מעוניינים בכך וזה בסדר גמור. במידה ואתם מעוניינים באירוע ארוך יותר, באפשרותכם לבחור באולם ללא שמירת כשרות וכך תוכלו לחגוג גם עד שעות הלילה המאוחרות.

 

איפור ושיער

איפור ושיער של חתונת שישי לרוב יהיו שונים מאשר לאירועי ערב. איפור הכלה לחתונת ערב לרוב יהיה כבד יותר ועם הרבה שכבות. שימו לב שבחתונת צהריים הדבר עלול לבלוט לרעה. לכן, מומלץ לעשות איפור יחסית טבעי ותסרוקת קלילה שיתאימו לקלילות האירוע.

 

אוכל ושתייה

בחתונת צהריים תוכלו להתפרע עם האוכל והשתייה. חתונה בשמש חמימה תאפשר לכם להתפרע עם קוקטיילים מצננים, מזון אשר יותאם להגשה קלילה, אין צורך בסעודה של שלוש מנות, אלא אפשר להסתפק בבר להגשה עצמית עם מנות מיוחדות.

זוג לפני החופה

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: