חוגגים יום הולדת קצת אחרת

מתלבטים לגבי המקום המושלם לחגיגת יום ההולדת? ובכן, הגעתם בדיוק למקום הנכון. באמצעות הזמנה של חדר בריחה לכם ולחברים תוכלו  לחגוג יום הולדת מיוחדת ובלתי נשכחת, בעלות כספית נוחה.

חוגגים יום הולדת בקרוב? זה הזמן להכיר את הטרנד החם של ענף האירועים והבילוי

אם בעבר חגיגות יום ההולדת היו מצומצמות למדי, כיום ניתן לראות תנועה הולכת וגוברת של אנשים אשר מעוניינים לחגוג את יום חגם בצורה מעניינת ומיוחדת יותר. אם בעבר הסתפקנו בבילוי במסעדה או במסיבה בעיר תל אביב, כיום ניתן ואף רצוי להפיק יום מיוחד – מבלי לקרוע את הכיס. אפשרות נהדרת היא באמצעות הזמנה של חדר בריחה, אחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות. חדרי בריחה מאפשרים לכם, לחברים ולבני המשפחה להתכנס יחדיו ולהיכנס לתוך עולם מרתק אשר במסגרתו תצטרכו לפתור חידה, ולעבוד כצוות. ברחבי הארץ ישנם לא מעט חדרי בריחה (ליתר דיוק מעל ל 1,000) אולם חדר בריחה אשר נחשב לטוב והמוצלח ביותר הינו חדר בריחה בחיפה, וכעת יש לכם את ההזדמנות לקראת היום המיוחד שלכם לשריין את מקומכם ובכך לספק לעצמכם ולבני המשפחה והחברים חוויה מסקרנת ומיוחדת במינה.

חדר בריחה בחיפה אסקייפ רום: רשת חדרי הבריחה המובילה בישראל

חדרי הבריחה של חברת אסקייפ רום נחשבים ליוקרתיים ולמיוחדים ביותר בישראל, ולא בכדי. המתחם בחיפה נחשב לאחד המתחמים המובילים בישראל, בשל ההשקעה הכספית האדירה וכן שימת הדגש על חשיבה מחוץ לקופסא. במתחם ארבעה חדרי בריחה שונים לבחירתכם: שוד בנק, חדר בריחה קולינרי, חדר בריחה לילה מטורף במוזיאון וחדר בריחה המוזיאון הנטוש. כל חדר במתחם עוצב בקפידה, ולכן מעבר לחוויה של פתרון החידות תוכלו גם להתרשם מהתפאורה המושקעת וכן רמת בטיחות בסטנדרטים גבוהים מאוד. כפועל יוצא מההצלחה של המתחם, ניתן לראות כיצד הציבור הישראלי מגיע בהמוניו – ועל כן הביקוש רק הולך וגדל. מבקרים בחדר בריחה בחיפה דיווחו על רמת שביעות רצון יוצאת מהכלל כתוצאה מהשירות וכן החוויה הכללית, ולכן אם אתם מתלבטים על מקום מושלם לחגיגה – אין ספק כי בחירה ברשת חדרי הבריחה המובילה בישראל תאפשר לכם להיות בטוחים כי כספכם מושקע בחוכמה.

מעוניינים לחגוג יום הולדת באסקייפ רום חיפה? זה הזמן לשמור על מקומכם

בכדי להזמין את חדר הבריחה שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי, להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר. בנוסף, תוכלו להזמין אונליין את החדר בהתאם לתאריך הרצוי, ובכך לקצר את ההליך. זכרו כי בסופו של דבר אתם חוגגים יום הולדת רק פעם בשנה, ולכן אפשרות של חדר בריחה יכולה לספק לא מעט רגעים כיפים במיוחד עם בני המשפחה אלא גם חוויה אשר תיחרט היטב, עד ליום ההולדת הבאה.

דרך הימלטות

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: