השכרת ציוד הגברה – כמה זה עולה ואיזה ציוד כדאי לבחור?

הזמנו אורחים, יש גם כיבוד, קישטנו את כל הבית ורוצים לעשות שמח.    כל אירוע מצריך להיערך עם מספר אלמנטים שמחייבים את מי שמזמין אורחים. ההבדל בין אירוע במקום המתאים לבין אירוע שיערך בבית או במקום אחר הוא במה שנמצא תחת אחריותנו. בתוך כך גם ציוד הגברה, הרי לא נרצה להסתמך על הרמקול הנייד שהזמנו מהאינטרנט. בין אם נרצה מיקרופון להקריא ברכה, או לשיר קריוקי עם האורחים, אנחנו חייבים מערכת שתגבה אותנו. אז כמה זה עולה? איך יודעים מה להזמין? השכרת הגברה כל מה שצריך לדעת.

 

מה חוגגים

לפני שבכלל מדבר על איזה מערכת צריך קודם כל לאפיין את סוג האירוע שלנו. השכרת הגברה תהיה מושפעת באופן ברור מאופי האירוע שלנו.

  • אירוע משפחתי סולידי, אין צורך להרים את השכונה אנחנו צריכים ציוד שיוכל לתת מוזיקת רקע באיכות סבירה ואולי מיקרופון אחד פשוט.
  • אירוע עם חברים בחצר הבית, תזדקקו לרמקול איכותי יותר שייתן מענה, אבל אתם נשארים עדיין בתחומי הבית, לא צריך להפציץ.
  • מסיבה בשטח פתוח, כאן נזדקק כבר להגברה שתוכל להקיף שטח רחב יותר ועוצמות גדולות יותר

 

מה מתאים?

כמו כל דבר בחיים צריך להתאים את עצמך לסיטואציה. הדברים נכונים גם כאשר באים להתאים את מערכת ההגברה. הרי כל מה שאתם מבקשים שהשכרת הגברה תרים לכם את האירוע עוד מדרגה.   מערכת הגברה מוצלחת היא כזאת שמלווה את האירוע ולא מתישה אותו בווליום לא מתאים. ומצד שני תעניק את כל הצרכים המתאימים לאירוע. לכן חשוב מאד איזה ציוד לבחור. אבל גם כאן כמו בתחומים רבים אחרים השכרת הגברה היא עסק מקצועי, לכן כדאי לפנות למי שמבין. בעל מקצוע יוכל למפות עבורכם את הצרכים שלכם והדרישות הנלוות.

 

כמה זה עולה?

בחיים מה שחינם עולה ביוקר, לכן לא מומלץ להסתמך על הציוד שיש לבן שלכם בחדר, ציוד איכותי ואמין יעלה כסף, אבל כמה? מערכות להשכרת הגברה יעלו לכם כמה מאות שקלים.

  • מערכת פשוטה של שני רמקולים ומיקסר תעלה לא יותר משלוש מאות וחמישים שקלים חדשים.
  • מערכת הגברה עם שני רמקולים בעוצמה גבוהה יותר ובתוספת 2 מיקרופונים, תעלה בין ארבע מאות לשש מאות שקלים, בהתאם לעוצמת הרמקולים.
  • מערכות מורכבות חותר עם כיסוי טוב יותר יעלו לכל היותר תשע מאות שקלים

 

סיכום

בסיכומו של דבר חשוב להבין שרוצים תוצאה טובה, צריך להעזר במוצרים טובים, השכרת הגברה לא שונה משום דבר אחר. ציוד הגברה לא מצוי אתל כל אחד בבית, ולא כדאי להרוס אירוע שהשקעתם בו מרץ רב על דבר פשוט יחסית כמו מערכת הגברה. השגרת ציוד מתאים פשוט תפתור לכם את החיים ותסגור לכם את הפינה הזאת.

רמקול

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: