הפתעה מושלמת ליום הולדת – סיור ביקב

מי מאיתנו לא אוהב לשתות יין? יין אדום סוגר בצורה מושלמת את היום עם בן או בת הזוג במרפסת, יין לבן יכול להעניק לכם רעננות ביום קיץ חם, יין רוזה משלב בין מתיקות לבין קלאס והיינות המבעבעים – הם טובים לכל סוג אירוע או סתם יום של חול.

היות ורוב האוכלוסיה אוהבת ללגום מתוך כוסות יין משובח באירועים מיוחדים וגם ביום יום, גם סיור ביקב יכול להיות רעיון נהדר עבור מי שמתעניין בתהליך כולו. אם אתם מתכננים הפתעה מושלמת ליום הולדת – סיור ביקב יכול להיות רעיון לא פחות ממושלם עבורכם.

 

לבן או לבת הזוג? לבעל? לסבא או לסבתא? סיור ביקב הוא בשביל כולם

הרבה פעמים אנחנו רוצים לעשות הפתעה מושלמת ליום הולדת אבל לא בדיוק יודעים מאיפה להתחיל ולתכנן אותה. אנשים רבים הולכים לאיבוד בבחירה בין שעונים יוקרתיים, תכשיטים איכותיים, סט ביגוד חדש או הפתעה שהיא בעצם חוויה, ולבסוף מוצאים את עצמם קירחים מכל הכיוונים.

סיור ביקב הוא אחד הרעיונות הכי מדהימים להפתעה מושלמת ליום הולדת, וזה לא משנה למי אתם חוגגים. בין אם יום ההולדת הוא של קרוב משפחה, של חברים קרובים או לחבר טוב מהעבודה – סיור ביקב יכול לעשות כיף לכולם.

 

מה קורה בסיור ביקב?

סיור ביקב הוא חוויה יוצאת דופן הכוללת בדרך כלל ביקור במרתף היינות של היקב, סיור בין חביות יישון היין – חביות עץ אלון או חביות מתכת, בהתאם לסוג היין, טעימות יין וכמובן ביקור בחנות היין בה תוכלו לרכוש בקבוקים כמתנה הביתה.

בחלק מהמקומות ניתן גם להנות משילוב של טעימות היין עם טעימה של גבינות או שוקולדים שמשתלבים מצוין עם היינות השונים, וביקבים נדירים שממוקמים בסמוך לכרמי הענבים שמהם מופקים היינות – תוכלו להנות מסיור גם בין טורי הכרם היפהפיים.

 

יקב בדרום או יקב בצפון? לא חשוב מה תבחרו – סיור ביקב הוא חוויה מדהימה

חלק מהאנשים אוהבים יותר את איזור הצפון וחלק מתחברים יותר לאיזור הדרום, אבל מה שבטוח הוא שבשני האיזורים קיימים יקבים מהמוכרים ביותר בארץ וגם בעולם. יקבים ישראלים רבים עושים את דרכם לייצוא היינות לחוץ לארץ, ומהווים היום חלק חשוב בתעשיית היין העולמית.

אם אתם נמצאים באיזור הצפון, יקב רמת הגולן הוא בהחלט יקב שכדאי לכם להכיר.

מדובר כאן על יקב שמייצר יינות שונים כמו יינות קינוח, יינות אדומים, יינות לבנים, יינות רוזה ויינות מבעבעים, והסיור בו מבטיח, מעבר לטעימה של היינות המעולים, גם הנאה מהנופים הנהדרים ששייכים אך ורק לאיזור הייחודי של רמת הגולן.

 

רוצים לקפוץ? בכיף!

להזמנות ביקב רמת הגולן תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של היקב, או לצלצל למספר הטלפון 04-6968435. נציגי היקב ישמחו לתאם לכם סיור ביקב, ואתם מבטיחים לעצמכם כאן חוויה יוצאת מן הכלל. תהנו ושיהיה המון מזל טוב!

 

כוס יין ביקב

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: