הפעלת פורים בחברות לעובדים וילדי העובדים

 

החג האהוב ביותר בשנה מתקרב בצעדי ענק וזו הזדמנות מצוינת לקבל חוויה בלתי נשכחת בדמות הפעלה להורים העובדים וילדיהם בהתאמה אישית לחג פורים.

הפעלות פורים לעובדים וילדיהם – חוויה בלתי נשכחת

יותר ויותר מקומות עבודה הבינו כי בעת הנוכחית ישנה חשיבות רבה לעשייה בתחום הפנאי, זאת משום שאנו מבלים את מרבית שעות היום שלנו במקום העבודה. על כן, אנו עדים לתופעה אשר הולכת וגוברת ובה חברות רבות במשק הישראלי מעוניינות לבצע הפעלה בעבור העובדים כמו גם ילדיהם, זאת לצורך גיבוש, הירגעות והרבה מאוד הנאה. הנושא הזה בולט עוד יותר לקראת חגים ומועדים, אז חברות רבות מחפשות אטרקציות בעבור העובדים והילדים ולנו יש בדיוק את האטרקציה הכיפית ביותר הן למבוגרים והן לילדים.

ליצן מצויר

הפעלות פורים באמצעות חברת אבן נייר ומספרים

חג פורים הוא ללא כל ספק החג האהוב ביותר הן על מבוגרים ועל ילדים, זאת משום שהוא מאפשר לרדת מהבגדים הרשמיים ולהתחפש בשלל תחפושות יוצאות דופן אשר יבטאו את האופי של כל אחד כמו גם יאפשרו ליום אחד להיכנס לתוך דמות. באמצעות חברת אבן נייר ומספרים תוכלו להעניק לעובדים שלכם כמו גם לילדיהם הפעלה חווייתית ויוצאת דופן אשר כולה סובבת סביב פורים ואשר כוללת סדנאות יצירה לכל הגילאים, הפעלות מדעיות, קרנבל ססגוני בסגנון פורים כמו גם ביתי יריד, דוכני ממתקים ומוזיקה המותאמת לחג. הפקת אירועי פורים לחברות היא הפקה יוצאת דופן וזאת משום שכל החלל בו תתקיים ההפעלה יעוצב בפריטים יפהפיים אשר כולם מתקשרים לחג, כולל מסכות ענק והפתעות נוספות וכן משום שההפעלה מתאימה גם להורים, זאת משום שהיא כוללת הפעלה של משחקים אותם אהבנו בילדותנו ואשר קשורים כמובן לחג פורים. על כן, מדובר בהזדמנות יוצאת דופן להעביר בעבור העובדים כמו גם הילדים חוויה בלתי נשכחת של אחד החג הכיפי ביותר בשנה.

הפעלות פורים – מחירים נוחים לכל כיס בהתאמה אישית

מאז הוקמה חברת אבן נייר ומספרים היא חרטה על דגלה את איכות השירות כמו גם אפשרות לקבלת הפעלה בעלות אשר מתאימה לכל כיס, זאת בהתאם לתקציב של כל חברה. אבן ונייר ומספרים נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום ההפקות ואטרקציות לאירועים, זאת לאור הצוות המקצועי המועסק בחברה ואשר לו וותק של שנים ארוכות בתחום, מה שמבטיח כי ההפעלה אותה תקבלו עד למקום העבודה תהיה ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר. חג פורים עומד בפתח והיומן מתחיל להתמלא – אל תמתינו לרגע האחרון אלא השאירו את הפרטים שלכם באתר או צרו קשר במספר 09-7409372 וגם אתם תוכלו להצטרף למאות החברות המובילות בישראל אשר קיבלו חוויה פורימית יוצאת מגדר הרגיל אשר הועברה ע"י חברה מקצועית ומובילה בתחומה – אבן נייר ומספרים. קדימה, אנחנו מחכים לכם!

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: