המדריך האולטימטיבי לתכנון בת מצווה

כל ילדה מחכה שנים לחגיגות בת המצווה שלה, האירוע שמציין את המעבר מהילדות לשלב יותר בוגר – לגיל המצוות. מגיל קטן היא מדמיינת לעצמה איך יראו חגיגות בת המצווה, מה

היא תלבש ומי יחגוג איתה.

בגלל הערך הסמלי, אירועי בת המצווה הפכו לאירועים של ממש והטרנד רק הולך ומתרחב. אז הכנו לכם את המדריך האולטימטיבי כדי לארגן לילדה שלכם את האירוע בת המצווה

המושלם שמגיע לה.

 

לשתף את הילדה בתהליך התכנון של בת המצווה

הנקודה הכי חשובה – הרצון של הבת שלך בנוגע לאיך היא רוצה לחגוג את בת המצווה שלה. כמו שכבר אמרנו הבת שלך חולמת כבר שנים על בת המצווה שלה ויש לה תמונה בראש של איך היא מדמיינת את האירוע הגדול.

נכון, צריך לקחת בחשבון שכנראה יש דברים שלא תוכלו להשיג כמו שהזמר או הזמרת האהובים עלייה יגיעו לחגיגה. אבל אם קצת יצירתיות תוכלו למצוא את שביל הזהב ולמצוא דרך לחגוג בת מצווה באווירה שהיא רוצה בהתאם למציאות הקיימות, למשל להשמיע במסיבה שירים של הזמרים שהיא אוהבת.

 

מיקום ומקום החגיגה

חלק עיקרי בתכנון האירוע בת המצווה זה לחשוב איזה סוג חגיגה בת מצווה לעשות ואז לדאוג שהמיקום יהיה נוח למרבית האורחים, למשל אם המשפחה מתגוררת באזור רחובות צריך למצוא מועדון לבת מצווה ברחובות שיהיה נוח לאורחים להגיע.

חגיגה במועדון היא אחת האופציות המומלצות לחגיגות בת המצווה. מדובר במקום סגור אך לא גדול כמו אולם מה שמקנה יותר תחושה מקרבת בין החוגגים. מה שהופך את האירוע ליותר אישי ומיוחד ומאפשר תקשורת רבה יותר של החוגגת עם שאר האורחים.

יתרון נוסף, שהמועדון יכול לספק מוזיקה, אוכל ואנשי קשר לאטרקציות נוספות ולכן כדאי לבחור מועדון עם הרבה ניסיון כמו מועדון לבת מצווה בראשון לציון.

כמובן, אפשר גם לחשוב על חגיגות על חוף הים שמאפשרות את לחגוג עם הנוף לים ולספק אווירה מרגשת אך מאתגרת יותר לוגיסטית מבחינת מוזיקה ולשמור על כולם מפני הגלים אז שימו לב.

בת מצווה בפארק או בחצר הפרטית  – מקומות אלו מעניקים יותר אווירה של טבע לחגיגה בת המצווה ומתאימים יותר לחגיגות עם מספר מצומצם של משתתפים.

 

תמונות, תמונות ותמונות

אירוע כזה גדול וחשוב דורש אלבום תמונות איכותי שהבת שלכם תהנה להשוויץ בו ולהיזכר בבת המצווה שלה גם בעוד כמה וכמה שנים. תשקיעו בשמלה יפה ואיפור הולם שהבת שלכם תרגיש הכי יפה ביום הזה. כמו כן, תבחרו צלם עם הרבה ניסיון בצילומי בת מצווה.

 

לסיכום

חגיגת בת מצווה היא אירוע משמעותי ובעלת ערך לבת שלכם, היא מתרחשת רק פעם אחת בחיים ולכן זה הזמן שלכם להשקיע בהפקת בת המצווה ולהעניק לבת שלכם את האירוע החלומות שלה ולהזכיר לה כמה היא חשובה ומיוחדת.

 

רחבת ריקודים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: