האם קיר דונאטס זו אטרקציה שווה לשים באירוע שלכם

חתונות בימינו הן אירוע שהוא ממש בגדר הפקה, עם שילוב של כמה גורמים נותני שירות, תיאום בין ספקים, ומציאת המיקום המושלם לבצע בו את הטקס. יותר מזה, מלבד הזוג המאושר אטרקציות בחתונות נהיות יותר ויותר פופולאריות, וכמה שיותר מפתיע ויצירתי, יותר טוב.

 

קיר דונאטס – מה, כמה, ולמה

טרנד חדש ולוהט שתקף את ארצות הברית עשה את דרכו אלינו ומתחיל לתפוס תאוצה בארץ. מדובר ב לוח תצוגה של דונאטס או קיר דונאטס טריים בטעמים שונים התלויים וניתנים להסרה ואכילה.

החל מ-800 שקלים, האטרקציה הזו מביאה לכם קינוח ביחד עם שעשוע אינטראקטיבי בשביל האורחים שלכם. ברוב המקומות ההזמנה היא החל מ-100 יחידות ועד הסכום המתבקש, וניתן להזמין יותר מקיר אחד אם תרצו להשתמש בו ביותר ממקום אחד באולם האירועים.

האטרקציה הזו מתאימה לכל אירוע, כולל בר או בת מצווה, ברית, וחתונה. אורחים מכל הגילאים יכולים להנות ממנה וזה יבטיח שאת האירוע שלכם יזכרו.

 

דונאטס – מושלם לכל אירוע

קיבצנו כמה יתרונות וחסרונות לאטרקציה הזו כדי שתוכלו להחליט אם קיר כזה יכול להתאים לאירוע שלכם:

 

יתרונות

  • הפתעה מתוקה – דבר כזה עוד לא תפס את מלוא התאוצה בארץ וככל הנראה יפתיע את האורחים שלכם. מתוך מבחר הם יוכלו לבחור נשנוש מתוק ולהרגיש שהשקעתם מחשבה בהנאה שלהם באירוע שלכם.
  • טרנדי ופוטוגני – מלבד זאת שהרעיון בפני עצמו הוא מקורי, הוא גם מאוד פוטוגני. דונאטס הם לא רק מתוקים וטעימים, הם גם צבעוניים וייחודיים. האורחים שלכם לא יוכלו לעמוד בפיתוי של הטרנד החדש ויצטלמו לרקע הקיר ויצאו להם תמונות יפות בנוסף למעמד המרגש של האירוע.
  • יכול לשמש לקבלת הפנים או לשלב הקינוח – בגלל שהקיר הוא גם פוטוגני אך גם אכיל הוא יכול להיות מושלם גם לקבלת הפנים, גם לשלב האוכל, וגם להיות פרוס לאורך כל האירוע לטובת האורחים. כך בנוסף לאטרקציה המקורית האורחים ייהנו מפינוק טעים במיוחד.

 

חסרונות

  • פחות מתאים לאירועי יום בחוץ – אירועי יום בחוץ הם מהממים ממש כמו אירועי ערב באולם, אך האטרקציה הזו יכולה למשוך אליה חרקים, מעופפים, או זבובים, או לחילופין להיפגם תחת השמש אם החתונה בתקופה חמה של השנה.
  • עלולה להוות בעיה מבחינת כשרות או הגבלות תזונתיות – בהרבה אירועים האוכל הוא בשרי, אם האירוע שלכם בשרי ואתם מקפידים על כשרות כדאי לוודא שהדונאטס הם פרווה אך ייתכן שזה יהיה קשה למצוא. אותו השיקול תקף לזוגות טבעוניים או בעלי מגבלה דיאטטית אחרת.
  • ילדים באירוע – כמעט בכל אירוע נוכחים ילדים ויש הורים המתנגדים לנגישות קלה למתוקים בשביל הילדים שלהם. כדאי לחשוב על אופי האירוע, כמות הילדים המוזמנים, וחברי המשפחה כפי שאתם מכירים אותם.

 

לסיכום

אטרקציית קיר הדונאטס היא טרנד חדש וסופר אטרקטיבי משלל בחינות, ומה שבטוח הוא שהאורחים שלכם יזכרו את האטרקציה הזו ויצפו כבר לאירוע הבא.

מאכל מתוק

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: