האם מתאים להזמין אמן חושים לאירוע לגיל המצווה?

אחד היתרונות של הזמנת אמן חושים בא לידי ביטוי בכך שהוא יכול להתאים את המופע לקהל היעד. בזכות המאפיין הזה של המופע, אין שום בעיה להזמין אותו גם לאירועים שמתקיימים בגיל המצווה – בין אם זה בר מצווה או בת מצווה אמן חושים מבצע מופע בשיתוף הקהל ולכן משאיר אותם עם טעם של עוד.

בין אם מדובר על אירוע של עשרות אנשים ובין אם זה אירוע המוני של מאות ואלפי צופים, התפקיד של אמן חושים מקצועי הוא ליצור אשליה אופטית יוצאת דופן. לאחר מכן, מי שמשתתפים באירוע וצופים בו מרגישים שהם עברו חוויה בלתי נשכחת.

 

כל הסיבות לשלב אמן חושים באירועי בר ובת מצווה

היכרות עם המאפיינים השונים של מועדונים לבת מצווה בראשון לציון וגם של מועדונים לבר מצווה בעיר היא הזדמנות מעולה להבין מה היתרונות של אמן חושים. באופן כללי, היתרון של אמן חושים בא לידי ביטוי בכך שהוא יכול להתאים את התכנים של המופע לקהל היעד. היות ולאירועי בר מצווה ובת מצווה מוזמנים גם חברים מהכיתה וגם בני משפחה וקרובים של ההורים, אמן חושים יהיה פתרון מושלם.

 

איך בוחרים אמן חושים מתאים?

הבעיה היא שלא כל אמן חושים מתאים לאירועים לגיל המצווה. בשביל שהאירוע יהיה מוצלח ויעלה בשורה אחת עם הציפיות של חברים מבית הספר או הכיתה, כדאי לבחור אמן חושים מנוסה. לאחר בדיקת מספר שנות הניסיון של כל אמן חושים, ניתן לברר לדוגמא על אירועים ספציפיים שבהם הוא היה מעורב. את כל המידע הזה מקבלים ישירות דרך אמן החושים – או באמצעות אתר האינטרנט הרשמי שלו.

 

מי יכולים להמליץ לנו על מופעים של אמני חושים?

כיום זה כבר לא סוד שכדאי להזמין אמן חושים לאירועים לגיל המצווה. כפועל יוצא מכך, יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב אמני חושים באירועים הפרטיים שלהם. מבחינת הורים לילדים בגילאי בר מצווה ובת מצווה שעדיין לא הפיקו אירוע רלוונטי, המשמעות היא שמאוד קל לקבל המלצות – רק צריך לשמור על ראש פתוח ולהתייעץ עם חברים, קרובים ובני משפחה.

 

כמה עולה להזמין אמן חושים לאירוע?

הורים יכולים להיות רגועים מבחינת העלויות של שילוב מופעי אמני חושים באירועי בר מצווה ובת מצווה. העלות פחות גבוהה מכפי שנהוג לחשוב, מה גם שהיא ממילא מותאמת לאופי של האירוע ולמספר המשתתפים והצופים. מעבר לכך, מדובר באירוע בלתי נשכח שמשתלם להשקיע בו.

 

איך מכינים את האירוע למופע?

התייעצות עם אמן חושים עוזרת להתאים גם את האולם למופע שלו. בין היתר, התאמה מן הסוג הזה תבוא לידי ביטוי באופן שבו מעצבים את המקום, בוחרים את התאורה, ממקמים את הכיסאות או השולחנות של האורחים וכן הלאה.

אמן חושים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: