בחירת בעלי מקצוע לאירוע

תכנון והקמה של אירוע זה לא עניין פשוט. שכן, אתם צריכים שיהיה לכם ידע מעמיק בנוגע לתחומים שונים. החל מבחירת תאריך מתאים, בחירה במקום נכון וכמובן שגם בחירה מדויקת של בעלי מקצוע שיסייעו לכם ברגעים הראשוניים של הקמת האירוע ועד סיומו. במדריך הנוכחי נעסוק בבחירה נכונה של בעלי מקצוע לאירוע. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים שרציתם לדעת בנושא אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבה של מדריך זה

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל אנשים שיודעים דבר או שניים על בחירה נכונה בבעלי מקצוע לאירועים. שכן, מדובר במי שהרימו מעל ל – 100 אירועים בשנה החולפת. אם אתם תוהים במי מדובר, נציין בפניכם כי אלו אנשים שעוסקים בתחום ומפיקים אירועים על בסיס קבוע. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בנושא שביקש לקבל מידע מהימן. לשמחתנו, פנו אלינו כ – 6 מארגני אירועים שציינו כי ישמחו לסייע בכתיבת המדריך. לדבריהם, הם נכוו לא פעם בתחילת דרכם בגלל בחירה שגויה של בעלי מקצוע, כך שהם ישמחו לעזור לאחרים. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

בחירת בעלי מקצוע לאירוע – השלב ה – 1

בשלב הראשון עליכם לבדוק תחילה מהם האישורים שנדרשים מאותם בעל מקצוע שאתם זקוקים להם. שכן, יש בעלי מקצוע שצריכים להראות לכם אישור הסמכה בתחום שיאפשר לכם להיות בטוחים שהם יודעים דבר או שניים בנושא. חשוב לציין כי יש מי שצריכים למשל להראות לכם אישור עבודה בגובה. מדובר באנשי מקצוע שעובדים בגובה רב, כמו למשל:

  • תאורנים
  • אחראיים על התפאורה
  • חשמלאים ועוד

 

בחירת בעלי מקצוע לאירוע – השלב ה – 2

בשלב השני, כשאתם יודעים מהם האישורים הדרושים, אתם יכולים לפנות אל בעלי המקצוע שעוסקים בנושא ולברר שיש להם את כל האישורים שהם צריכים להציג לכם על פי החוק. ההמלצה שלנו היא לפנות אל כמה בעלי מקצוע שעוסקים בתחום מסוים ולא להסתמך על המילה של בעל המקצוע ולבקש צילום של האישור המדובר. שכן, אתם צריכים לראות שמדובר באישור מקורי שאכן קיים.

 

בחירת בעלי מקצוע לאירוע – השלב ה – 3

בשלב זה עליכם לערוך בירור מעמיק אודות כל אחד מבעלי המקצוע שיצרתם עמם קשר ויש להם את האישורים הדרושים. כך שאם נניח יש לכם 4 תאורנים, עליכם לערוך חיפוש מקיף של השמות שלהם ברחבי הרשת כדי שתוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיהם. הנה כמה פלטפורמות שניתן לערוך בהן חיפוש בקלות:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך לבחור את בעלי המקצוע לאירוע הבא שלכם. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים הדרושים, עליכם רק ליישם ולבחור נכון. נאחל לכם בהצלחה ושיהיה לכם אירוע מוצלח.

ארון חשמל

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: