באילו אמנים ישראלים אפשר לצפות בדובאי?

לא מעט ישראלים שמגיעים לדובאי מציינים שהם מרגישים שם בבית ולא בגלל הטעמים, הריחות והים, אלא בגלל המופעים של האמנים הישראליים שמתקיימים שם. כדי להבין על מה כולם מדברים, יצאנו לבדוק איזה אמנים ישראליים מגיעים לצפות בדובאי ואיך אפשר לקנות כרטיסים למופעים שלהם. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החשוב בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים תוך ליווי מצד זוג חברים שלנו שחזרו ממש לפני כמה ימים מדובאי. הם ערכו לעצמם תכנון מדוקדק של הטיול שלהם, כך שבשעות היום הם יצאו לטייל, עלו על ג'יפים וראו את התצפית המדוברת של הבורג' חליפה. בשעות הערב הם יצאו למועדונים ומופעים וצפו בכמה הופעות של אמנים ולא מקומיים, אלא ישראליים.

עובדה זו גרמה לנו להבין שצריך לכתוב על כך מדריך מקיף בנושא. שכן, לא כולם יודעים שיש אפשרות כזו – לצפות באמנים ישראליים בדובאי.  במדריך זה נציין פירוט קצר אודות 3 המופעים של האמנים הישראליים שהזוג הזה היה בהם.

 

המופע ה – 1 של אמן ישראלי שאפשר לראות בדובאי: המופע של חזי דיין

יכול להיות שאתם אומרים לעצמכם עכשיו: "יש כל כך הרבה אטרקציות בדובאי, למה שנלך למופע קסמים של אמן ישראלי?" ובכן, הזוג שנכח במופע הזה ציין בפנינו שמדובר בחוויה בלתי נשכחת. לדבריהם, מדובר באומן הישראלי הראשון שהופיע באיחוד האמירויות לאחר שנחתם הסכם השלום עם ישראל. הם ציינו שהייתה התרגשות עצומה במופע, כזו שאי אפשר להרגיש כשמגיעים למופע סטנדרטי בישראל.

 

המופע ה – 2 של אמן ישראלי שאפשר לראות בדובאי: אלקנה מרציאנו

למקרה שאתם לא מזהים את השם, מדובר בזמר שזכה בתוכנית דה ווייס. הוא הקליט ממש לאחרונה דואט עם זמר מקומי (ואליד אל ג'אסים) והשיר שלהם זכה להגיע למקומות הראשונים בתחרות שירה מקומית שנערכה ביעד. הזוג שנכח בהופעה הייחודית ושמע את הדואט ציין שמדובר בשיר שמושמע בכל מקום, למשל:

  • בחנויות בקניונים
  • באתרי הסקי הממוזגים
  • בבתי קפה ועוד

אבל אין תחושה יותר מיוחדת מלשמוע את השיר בלייב, על הבמה בדובאי.

 

המופע ה – 3 של אמן ישראלי שאפשר לראות בדובאי: עומר אדם

יש מי שאומרים שעומר אדם צפוי להופיע בקרוב בדובאי. אנו מדגישים שמדובר כרגע רק בידיעה ששמענו באתר רכילויות. הזוג שסייע לנו בכתיבת המדריך ציין שהוא נכח בלא פחות מ – 5 הופעות שונות של עומר אדם בארץ. לדבריהם, אם הוא היה מופיע בדובאי בזמן שטיילו במקום, הם היו עושים הכול כדי להיות חלק מהקהל. שכן, הם מעריצים מושבעים של הזמר.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת אילו מופעים של אמנים ישראליים מתקיימים בדובאי. כך שכעת נותר לכם רק לבחור את המופעים שמתאימים לכם ולשריין לעצמכם כרטיסים מראש.

אמנים ישראלים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: