אמן חושים לבר מצווה – כך תשדרגו את המסיבה שלכם

בר מצווה היא אבן דרך חשובה בחיים. כלי לד חולם על הרגע שיגיע לגיל מצוות והוריו יערכו עבורו מסיבה מרגשת ומשמחת.

בתור הורים, עליכם להפוך את הבר מצווה לחוויה חד פעמית מצד אחד, ולחוויה חינוכית וערכית מצד שני.

הכתבה הבאה תעזור לכם לממש את מהטרה הראשונה – אירוע מהנה ומרגש עבור האורחים וחתן הבר מצווה! איך עושים את זה? ולמה כדאי לכם להזמין אמן חושים? הכל בכתבה הבאה.

 

הבר מצווה היא בשביל הילד

הדבר החשוב ביותר שעל ההורים לזכור הוא שהחגיגה כולה היא עבור הילד. אין סיבה שתהיה לכם מטרה נוספת – לא להרשים את האורחים, לא ליצרו אירוע הכי יוקרתי וכן הלאה. חשבו בראש ובראשונה על הילד. אם הילד שלכם אוהב תעלולים, קסמים מרגשים ומופעים מבדרים – אמן חושים לבר מצווה תהיה הבחירה הטובה ביותר.

 

חשוב לגוון

אירוע הבר מצווה הפכו ללעוסים וצפויים , כל אחד יודע מה יהיה באירוע, איפה הוא יהיה וכיוצא בזה. אם בא לכם להפתיע את האורחים ולהיות מקוריים, כדאי לכם להזמין אמן חושים לבר מצווה. אמן חושים יערוך מופע מסקרן, מרגש, חד פעמי וישנה את פני הבר מצווה. אין סיבה לשמור על הסדר הרגיל של האירוע, ואתם יכולים להיות בטוחים שאם תגוונו האירוע יהיה מרגש הרבה יותר.

 

למה דווקא אמן חושים?

אמן חושים, כמו אסף סלומון למשל, מציע מופע ייחודי מאוד, בשונה מזמר למשל. כולנו ראינו אלפי הופעות של זמרים, אבל מעטות הפעמים שצפינו במופע של אמן חושים מקצועי – המופע יכלול קסמים שקשורים לתודעה, יסקרן את הקהל, יצחיק את הקהל והעיקר – ישתף את הקהל! האורחים שלכם לא ישבו ויצפו במופע, אלא הם יוזמנו לבמה וייקחו חלק פעיל באירוע.

 

מה יהיה במופע של אמן חושים?

אמן חושים יודע לעשות טריקים וקסמים מעניינים יותר מקוסם. קוסם מתאים יותר לילדים, כיוון שהוא מתמקד רק בקסמים של חפצים – למשל ארנבת שיוצאת מכובע. לעומת זאת, אמן חושים עושה קסמים מורכבים יותר להבנה – למשל, יכול לגרום למשהו לשכוח זיכרון מסוים, כמו לספור עד עשר.

 

אירוע בלתי נשכח!

אם אתם רוצים ליצור אירוע בלתי נשכח עבור הילד שלכם. אירוע מושקע שיראה לא שחשבתם עלי ורציתם לשמח אותו, אז כדאי לכם לבחור באמן חושים. שילוב של מופע באירוע של הבר מצווה לא ייקח לכם הרבה זמן, אבל יוסיף לכם הרבה שמחה וריגוש.

 

סיכום

חשוב לגוון את אירוע בר המצווה, לכן כאדי לכם להזמין אמן חושים. בנוסף, כדאי שתבחרו אמן חושים מומלץ ומנוסה, כמו אסף סלומון. אירוע בר המצווה צריך להיות חוויה ייחודית ומשמעותית, ואמן חושים יצליח להפוך את האירוע לבלתי נשכח עבור חתן הבר מצווה ועבור האורחים.

 

קלפים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: