איפה אפשר ללמוד בצ׳אטה?

אם גם אתם נתקלתם לאחרונה בסרטונים של ריקוד הבצ׳אטה הלוהט ברשתות החברתיות, ותהיתם לעצמכם- איפה אפשר ללמוד לזוז ככה? בואו ותכירו, בתי הספר לריקוד שמציעים לימודי בצ׳אטה ברחבי הארץ.

 

עוד לא שמעתם על בצ׳אטה?

באצ׳טה היא סגנון ריקוד מעולם הריקודים הלטינים, מקורו ברפובליקה הדומיניקנית ושמה של הבצ׳אטה לקוח משם המנגינה- בצ׳אטה. הבצ׳אטה החלה להתפשט בעולם ובדומה לאחיה- הסלסה, הרגאטון והטנגו מדובר בריקוד זוגות אינטימי ומלא תשוקה. הבצ׳אטה מאופיינת בתנועות רומנטיות וקצביות, סגנון לטיני מובהק, מקצב מהיר ואווירה מרוממת. המוזיקה לרוב מלווה בשירה בספרדית. הרקדנים שמתמחים בבצ׳אטה מכונים ״בצ׳אטרוס״ וניתן לפגוש אותם ברחבי הרשתות החברתיות בקבוצות של הקהילה או בשיעורים וקורסים. בתוך הסגנון שנקרא בצ׳אטה קיימים כמה תתי סגנונות: בצ׳אטה סלונית, בצ׳אטה אותנטית, בצ׳אטה חושנית וגם בצ׳אטנגו שהיא שילוב של בצ׳אטה וטנגו.

 

איפה אפשר ללמוד?

אם הצלחנו לסקרן אותכם ואתם תוהים לעצמכם איפה לומדים בצ'אטה? המשיכו לקרוא. את הריקוד המיוחד ניתן ללמוד בבתי ספר ספציפיים ברחבי הארץ, בשיעורים קבועים או בקורסים ממוקדים. בתי הספר לריקודים לטינים מפוזרים בכל רחבי הארץ, מהדרום לצפון. ברובם קיימים שיעורים לכל סוגי הריקוד הלטיני וגם לבצ׳אטה. דוגמא לבית ספר שמתמחה בסגנון היא סטודיו בצ׳אטה בי שמתקיימים בו שיעורים מצויינים לקבוצות וליחידים. השיעורים קיימים בכל מיני ורסיות- מכיתות לימוד קבועות פעם בשבוע, קורסים ממוקדים ומובנים שבנויים מכמה שיעורים, מפגשים חד פעמיים ואפילו ערכות לזוגות שרוצים ללמוד יחד כהכנה לחתונה או כתחביב משותף.

שיעור ריקוד

למי הקורס מתאים?

הקורס מתאים לכל מי שרוצה ללמוד סגנון חדש מ-א׳ ועד ת׳. בין אם אתם רקדנים מנוסים או מתחילים מאפס הקורס בשבילכם. הקורס מלמד את ריקוד הבצ׳אטה מהיסודות ובסופו כבר תשלטו בריקוד החדש. אם אתם מחפשים דרך כיפית ללמוד סגנון חדש הקורס הוא הדרך לבחור בה. בנוסף הקורס מתאים לזוגות מאורסים שרוצים לפלפל את הריקוד הראשון ולהפתיע את האורחים, או כמתנה חד פעמית לקבוצה ויחידים. לאנשים שמחפשים תחביב קבוע נמליץ על השיעורים- השיעורים מאפשרים השתתפות בכיתות ריקוד בתדירות שבועית וכך תוכלו לתחזק ולתרגל את הכישורים שלכם. השיעורים מתאימים גם למי שרוצה להחליף אימון שבועי בספורט כיפי ומאתגר לא פחות מכל תרגיל אירובי אחר.

 

לסיכום

הבצ׳אטה היא סגנון ריקוד לטיני קצבי מהרפובליקה הדומיניקנית. הסגנון של הריקוד הוא ריקוד זוגות קצבי, אינטימי ומלא תשוקה. קיימים קורסים ושיעורים בכל רחבי הארץ שמתאימים לכולם- לזוגות, יחידים וקבוצות. אנחנו ממליצים למי שרוצה ללמוד משהו חדש מאפס להתחיל מקורס ולהתאהב, ולמי שמחפש תחביב קבוע חדש להירשם לשיעורים הקבועים באחד מבתי הספר לבצ׳אטה בארץ. תרחיבו אופקים עוד היום וצאו להתנסות במשהו חדש, או שתפנקו מישהו אחר במתנה מיוחדת ותרשמו אותו לקורס ריקוד בצ׳אטה עוד היום.

רקדנים

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: