איך תבחרו מתנות לעובדים מצטיינים?

בחירה של מתנה לעובד מצטיין צריכה להיעשות תוך מחשבה מעמיקה. שכן, אין מדובר כאן במתנה סתמית כמו מתנת חג. מדובר במתנה שמגיעה לאדם שעשה ועושה מעל ומעבר כדי להביא את העסק למקום מצליח ומיטבי. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים עבורו מתנה מספקת, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי באופן מעמיק.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שקיבלנו את תעודת העובד המצטיין מטעם החברה שבה אנחנו עובדים. אנו מודים שהתעודה ריגשה אותנו ביותר ואנו גאים להחזיק אותה במשרד שלנו. אבל יש עניין שהיינו חייבים להעלות בנושא. שכן, קיבלנו תעודה וטקס מרגש, אבל ציפינו למשהו מעבר. חשבנו שנקבל חופשה מפנקת בארץ או תיק איכותי למחשב הנייד שלנו, אבל להפתעתנו, לא קיבלנו דבר. לכן, החלטנו שצריך להעלות את הנושא למודעות ויצאנו לכתוב את המדריך הנוכחי שאנו מקווים שהוא יעשה את העבודה.

 

איך תבחרו מתנות לעובדים מצטיינים? – שלב מספר 1

שימו לב, בשלב הראשון אתם צריכים להיות מודעים לכך שעליכם לקנות מתנות לעובד מצטיין. שכן, לא מעט מעסיקים חושבים שטקס צנוע וקבלת תעודה הם מספיקים. אם הגעתם לכאן, כנראה שלא ידעתם על כך עד עכשיו ואנו שמחים שנוכל לשנות את המצב. אז רגע לפני שתעברו לשלב הבא, פשוט תכינו את עצמכם מראש לכך שאתם הולכים לקנות לעובד המצטיין שלכם מתנה שהוא לא ישכח.

 

איך תבחרו מתנות לעובדים מצטיינים? – שלב מספר 2

בשלב השני אתם צריכים לשאול עובדים שמכירים את העובד המצטיין באופן אישי שאלות שנוגעות למתנה המתאימה ביותר. שכן, אתם צריכים לשמוע מי הוא, מה הוא אוהב, מה התחביבים שלו ועוד. אז אם למשל מדובר בספורטאי, אתם יכולים להיות בטוחים שרכישה של כובעים ממותגים  תתאים לריצות הבוקר שלו. אם הוא למשל אופה, אז אפשר לקנות לו סינר מעוצב וכך הלאה.

 

איך תבחרו מתנות לעובדים מצטיינים? – שלב מספר 3

בשלב ה – 3 אתם צריכים למצוא חנות שמוכרת את המתנות הממותגות. למקרה שלא ידעתם, אנו נשמח ליידע אתכם בכך שיש אתרים שמציעים אך ורק מתנות לעובדים. שם תוכלו למצוא מתנות שמתאימות אך ורק לעובדים מצטיינים. במצב שכזה, יוקל לכם. שכן, אתם לא תצטרכו בכלל לשבור את הראש בחיפוש אחר המתנה המתאימה. יהיו לכם שם מגוון של מתנות מתאימות ואתם רק תצטרכו ללחוץ על "בחירה".

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שהעובד המצטיין שלכם מצפה למתנה מיוחדת עבורו. שכן, הוא עבד לא מעט כדי להגיע אל התואר הנכסף. בשלב זה, כשאתם יודעים מה עליכם לעשות כדי לבחור את המתנה המתאימה לו ביותר, אתם פשוט צריכים לגשת לרשת, לבצע את הבחירה הנכונה ולהמתין לקבלת המתנה. אל תשכחו למסור לו את המתנה מול כולם במהלך הטקס עם ברכה אישית מכם. בהצלחה!

מתנות

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: