איך למצוא מקום לינה ברומא?

רומא, בירתה הקסומה של איטליה אשר לפי האגדה כל הדרכים מובילות אליה, ומי שיזרוק מטבע למזרקת טרווי המפורסמת הנמצאת בה יזכה לבקר בה פעם נוספת.

היעד הנפלא הזה ללא ספק מככב ברשימת הערים המועדפות לנופש מצד הישראלים מזה שנים רבות ומדי שנה פוקדים אותה צעירים, מבוגרים ומשפחות אשר רוצים להנות מכל הטוב והשפע שיש לעיר הזאת להציע. מדובר ביעד מושלם ואטרקטיבי במיוחד למי שאוהב את החופשה שלו בסגנון אורבני ויש בה כל כך הרבה אתרים, אטרקציות ונקודות עניין כך שבקלות תוכלו לבלות בה מספר ימים מבלי להשתעמם.

למרות שהעיר מצטיינת גם בתחבורה ציבורית ענפה, אחד הדברים שהופכים את רומא ליעד כלכך מוצלח ואטרקטיבי, הוא שניתן לטייל ולשוטט ברחבי העיר ברגל ולהגיע בקלות וללא קושי מיוחד למרבית האתרים הפופלאריים בקרב התיירים המבקרים במדינה. מוזיאונים מרתקים, מבנים מרשימים, טבע ופינות חמד, מסעדות, פאבים ומרכזי קניות – כל אלו נמצאים במרחק הליכה לא רב וימלאו את יומכם בחוויות אין ספור.

 

מלונות ברומא – לכל כיס

אחרי כל ההליכה הזאת תהיו וודאי עייפים ותשמחו לשמוע שאופציות הלינה ברומא גם הן רבות ומגוונות כך שלמעשה תוכלו למצוא מקום ללון בו כמעט בכל סגנון ותקציב ואם תשכילו להערך לכך מראש, תוכלו לשריין מקום לינה במרכז העיר – דבר אשר יאפשר לכם לכתת רגליכם ממקום הלינה אל האתרים בהם תרצו לטייל כמעט בלי להזיע.

תוכלו למצוא כאמור מלונות ברומא בכל רמה ותקציב – החל מאכסניות בהן תלונו במיטת קומותיים בחדרון אותו תחלקו עם תיירים נוספים (לרוב המחיר כולל מיזוג ושירותים משותפים) ועד מלונות יוקרה עם שירות חדרים ומרפסת המציגה נוף פנורמי מרהיב של העיר. בנוסף לאלו ישנה אופציית הלינה שהפכה פופלריות בשנים האחרונות – אינרבנב.

כך או כך מומלץ להערך לנושא הלינה מראש ולשריין מקומות בהתאם, במיוחד אם אתם מתכוונים לפקוד את העיר בתקופות היותר מתויירות – חודשי הקיץ, חג המולד והימים הסמוכים לו וכד'. זיכרו כי האזור בו תבחרו ללון ישפיע מאוד על הטיול שלכם – אזור מרכזי יקל עליכם בהתניידות, יחסוך לכם כסף רב שבמקרה אחר תוציאו על שימוש בתחברה ציבורית ובעיקר ישפר לכם את מצב הרוח וזה כשלעצמו שווה הכל.

 

איפה כדאי ללון ברומא?

המקומות המרכזיים ביותר בהם מרוכזות רוב האטרקציות ונקודות העניין הם אזור מרכז העיר ואזור הוותיקן, אם כי גם השכונות הסמוכות מציעות אתרים רבים שנעים לבקר בהם והמחירים בהן נגישים יותר.

ההמלצה שלנו היא לעשות קצת "שיעורי בית" ולהכין רשימה של המקומות בהם יעניין אתכם לבקר ולאחר מכן סמנו את המקומות הללו באמצעות סיכה על גבי מפת האזור. בדרך זו תוכלו לראות באיזה אזור בעיר נמצאים רוב האתרים בהם תבלו במהלך השהות שלכם ברומא ותוכלו לחפש מלון ברומא בהתאם לכך. ככל שתעשו זאת מוקדם יותר, הסבירות שתמצאו משהו שיקלע לתקציב אותו אתם מקדישים לנושא הלינה, גבוה יותר.

בהקשר זה חשוב שתקחו בחשבון כי לינה במרכז העיר תהיה באופן טבעי יקרה יותר אך תקרב אתכם לכל מוקדי העניין ולינה מעט מרוחקת יותר אך עדיין יחסית במרכז (כמו שכונת טרסטברה היפה) תזכה אתכם בהצצה על מקומות מעט יותר אוטנתיים ובמחיר נגיש יותר, אם כי יתכן ותאלצו להעזר מעט בתחבורה ציבורית.

 

חדר מעוצב

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: