איך להפיק חגיגית יום הולדת לכלב שלי?

כמה כיף לחגוג יום הולדת וכמה טוב שיש לנו סיבה למסיבה. אז בעצם, מדוע לא להוסיף חגיגה נוספת לרשימת תאריכי החגיגות המשפחתיות? חיות מחמד הן חלק מהמשפחה, אנחנו אוהבים אותן, משחקים איתן, הן אוהבות אותנו בחזרה, מביאות שמחה לחיינו ולרגעים קטנים של אושר אמתי. אי לכך, מדוע שלא נחגוג גם להן יום הולדת? הרי גם להן יש, בדרך כלל, תאריך לידה או תאריך אימוץ. איך עושים זאת?

 

חגיגה שונה ומצחיקה

חגיגת יום הולדת לחיית מחמד עלולה להביך מי מכם אבל, לאחר שתעשו זאת פעם אחת, לא תוותרו על הפעמים הבאות. יום הולדת לחיית המחמד שלכם תהיה אירוע מצחיק ואחר, הילדים יהיו מאושרים וזו תהיה עבורם אחת החוויות הזכורות ביותר שחוו.

ילדכם יכולים להיות שותפים לשלב התכנון שגם הוא יהיה מהנה מאוד עבורם, ההכנות ביום האירוע וכל המתלווה להן ירגשו וישמחו אותם מאוד. חגיגה עם אנשים רבים עשויה להיות חוויה מצוינת גם עבור חיית המחמד שלכם, תשומת הלב, האהבה והפינוק שיקבלו מכולם, יגבירו את רמת הביטחון שלהם ויסבו להם רגעים של שמחה.

 

רעיונות פורצי דרך ליום ההולדת של חיית המחמד

  • חגיגה בים – במידה ואתם אוהבים ים תוכלו לקחת את חיית המחמד שלכם ליום בילוי על חוף הים, ובמקרים רבים, חיית המחמד שלכם תשמח להשתכשך במים. אתרו חוף ים שאין בו הרבה אנשים, התחילו את הבילוי בשעה בה, בכל מקרה, חוף הים אינו מלא בבני אדם, על מנת שכלבכם יוכל להתהלך ולרוץ חופשי על החוף. החיות אוהבות מאוד את החופש, לחפור בורות בחול, לשחות במי הים הקרירים, סתם להתלכלך בחול הרטוב וכו'. אתם וכל בני המשפחה, רוצו אתם, שחו אתם במים, תנו להם לרדוף אחריכם, שחקו איתם בכדור או צלחת מעופפת ותנו להם ארוחה מפנקת על החוף. אתר פט בסט יציע לכם מגוון חטיפים אהובים וטעימים.
  • יום ספא – ניתן למצא כיום, באזורים שונים בארץ, מספרות לחיות מחמד, המעניקות לחיות המחמד יום ספא מפנק. הם יבצעו מקלחת מהנה, ניקיון של האוזניים, גזירה של הציפורניים, טיפול מיוחד בכפות הרגליים ולסיום, חטיף או שניים.
  • מסיבת חברים בגינת הכלבים – במידה וחיית המחמד שלכם ידידותית עם חיות אחרות, אתם יכולים לקבוע עם חברים, להם יש גם כן חיית מחמד, בגינת הכלבים השכונתית. סדרו שולחן חטיפים לכם ולחבריכם ושולחן קטן עם מגוון חטיפים לחיות, אותם כל אחד ייתן בזמנו לחיית המחמד שלו. תנו לחיות לשחק, לרוץ ולהשתולל, השתתפו גם אתם ובעיקר, הזמינו את הילדים של כולכם להשתעשע עם החיות.
  • עוגת יום הולדת ומתנות – לא משנה כיצד תבחרו לחגוג את יום ההולדת של חיית המחמד שלכם, אל תשכחו להכין עוגת יום הולדת מחטיפי מזון רכים המיועדים לחיות מחמד, ובקשו מהמוזמנים, לקנות משחק קטן לחיית המחמד שלכם, היא תשמח מאוד ותבין שמשהו מיוחד קורה.

מסיבת יום הולדת לכלב שלי

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: