איך להפוך את יום ההולדת של ילדך לחוויה בלתי נשכחת?

לנו ההורים, חשוב שזיכרון ילדינו יכלול כמה שיותר חוויות טובות. מה ביניהן למשל? טיולים משפחתיים מהנים, בילויים עם חברים וכמובן, גם ימי הולדת. אנחנו בוודאי מעוניינים שחגיגת יום ההולדת של ילדינו תיזכר אצלם כחוויה נהדרת למשך שנים רבות והאמת היא שאנו לגמרי יכולים להבטיח להם חוויה כזאת.

 

חגיגת בר מצווה או בת מצווה – במה היא שונה מחגיגת יום הולדת

גיל המצוות הוא גיל משמעותי עבור בנים ובנות כאחד וניכר הבדל גדול בין ההכנות הדרושות לחגיגת יום זה לבין יום הולדת בגיל אחר. חגיגת בת מצווה למשל, כוללת בדרך כלל הזמנת אולם אירועים ודי ג'יי, בחירת צלם לבוק ומקום הצילומים, מאפרת ועוד. למידע נוסף על צילום בוק בת מצווה, יש להיכנס לדף צילום בוק בת מצווה – למה לשים לב.

 

מה יש לעשות לפני תכנון חגיגת יום ההולדת

אין ספק שהילד צריך להיות מעורב בתכנון האירוע, אחרי הכול זהו יום ההולדת שלו וחשוב מאוד שיום ההולדת יתאים לרצונותיו, אך קודם כל יש להסביר לילד מהו סדר האירוע: ארגון מקום יום ההולדת והתכנסות המוזמנים, התחלת מופע הקסמים או הפעלה אחרת שתיבחר, סיום ההפעלה, כיבוד הילדים בעוגה ולבסוף, התפזרותם חזרה לביתם.

 

דברים נוספים שיש להגיד

אולי זה ייראה לנו צפוי שילדנו יידע כבר מבלי שנגיד לו, כי ילדי הגן או הכיתה בה הוא לומד וכמובן גם חבריו, מוזמנים ליום ההולדת שלו. למרות שהדבר כנראה צפוי, חשוב עדיין להגיד לו מי ייקח חלק באירוע כדי שיידע על כך בוודאות מראש.

 

תכנון התקציב ובמה כדאי להשקיע יותר

לפני בחירת ההפעלה, יש להגדיר מראש תקציב שאותו אנחנו מוכנים להוציא עבור כלל הוצאות יום ההולדת. בעקרון, סוג ההפעלה ביום ההולדת הוא חשוב יותר מהקישוטים או משאר הדברים שמסביב, זאת מאחר שילדים נוטים לזכור את החוויה הכיפית עצמה, אך אין זה אומר בהכרח שהיא חייבת לעלות מאוד יקר.

 

בחירת הפעלה

יכול להיות שהזמנת ליצן ליום הולדת כמופע בידור יהיה רעיון מעולה, אך ייתכן וילדינו יתלהב יותר מקוסם. איך נדע? פשוט נשאל איזו הפעלה הוא מעדיף. ישנם הפעלות נוספות מגניבות שאפשר להציע, כגון: משחק המירוץ למיליון או חפש את המטמון, סדנת בצק, סדנת יצירה, סדנת תיפוף במעגל וסדנאות נוספות אחרות.

 

תשומת לב לאווירה

יש לשים לב למה שקורה במהלך החגיגה, למשל לראות האם יש ילדים שמתחילים חלילה לריב או לעשות רעש בזמן ההפעלה והכי חשוב, לראות האם ילדינו נהנה.

 

לסיכום

אם נכין את ילדינו לקראת יום הולדתו, נבחר ביחד איתו הפעלה שיוצרת בו את הכי הרבה עניין והתלהבות וכן, נדאג לאווירה נעימה ומהנה, אז מסיבת יום הולדתו אכן תהווה עבורו חוויה בלתי נשכחת.

רחבת ריקודים

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: