איך לארגן מתנה שווה כמו טייס ליום אחד לכבוד יום הולדת

אחת המתנות השוות שאפשר לקבל ליום ההולדת היא להיות טייס ליום אחד, מדובר בחוויה שזכורה אחר כך לכל החיים, עליה מספרים לנכדים ולחברים. אז לפני שאתלם מארגנים לבן הזוג את המתנה הזאת, יש כמה דברים שדאי לכם לדעת.

 

מחיר

יש מספר חברות שמארגנות לכם להיות טייס ליום אחד, כאשר המחיר כמובן משתנה בין שירות לשירות, ותלוי זמן טיסה, סוג המטוס, שדה התעופה ממנו יוצאים, והאם ישנה עצירת בינייים במהלך הטיסה. מחיר טיסת "טייס ליום אחד", מתחיל ב- 750 ₪ לטיסה של חצי שעה בלבד, ויכול להגיע ל6,000 ₪, אם מדובר בטיסה של 4 שעות, שכוללת לעיתים גם עצירה לנחיתת ביניים בשדה תעופה כלשהו, בצפון הארץ או בדרומה.

 

זמן הטיסות

רוב החברות פועלות בכל ימות השבוע, גם בשבתות וחגים, בשעות האור. כאשר שדה התעופה נפתח בדרך כלל מוקדם בבוקר, באזור 9:00, ונסגר לקראת הערב, עם בוא החושך, כמובן תלוי עונה.

 

זמן ההזמנה

כדאי לכם להזמין מספיק זמן מראש, כלומר, 10 ימים, שבועיים, וכמובן שעדיף אפילו לפני, וזאת כי להבטיח מקום בזמן נוח, וממש בזמן תאריך יום ההולדת.

 

מיקום שדה התעופה

למיקום שדה התעופה ישנה חשיבות רבה בתכנון המתנה, מן הסתם, תרצו להזמין טיסה ליום ההולדת במקום הקרוב לביתכם, על מנת לא להטריח את חתן יום ההולדת לנסוע הרחק מביתו.

 

דגשים חשובים

מלבד הדברים שנאמרו כבר, שימו לב לאפקט ההפתעה, ישנם כאלה שאפילו מכסים את עיני חתן השמחה, עד ההגעה למטוס או לשדה התעופה עצמו. תיעוד האירוע – ישנם כאלה שהתיעוד חשוב להם מאוד, בטח לצורך פרסום באינסטגרם או בפייסבוק. שימו לב שישנן חברות שמספקות גם סרטון בסוף טיסת ה "טייס ליום אחד". אולי כדאי לכם לתעד חוויה כזו מיוחד של יום הולדת.

 

הפגת חששות

שימו לב שיש אתכם טייס מקצועי לאורך כל האירוע, במקרה הצורך הוא יקח את המושכות, או הסטיק, במקרה הזה, לידיו, ויטיס את המטוס. הוא גם ישגיח שהכל מתנהל כשורה. בכל מקרה, ישנו תדריך לימודי לפני הטיסה, אותו עוברים בסימולטור טיסה. בתדריך לומדים איך להטיס מטוס, וגם מקבלים מושג על מגוון המערכות הקיימות במטוס.

 

לסיכום

טיסה במטוס יכולה להיות חוויה מיוחדת לכל החיים, ומתנת יומולדת שלא תישכח. בבירור קצר בגוגל, תוכלו למצוא מגוון חברות המספקות את השירות, כולל כל המרכיבים שהזכרנו. שימו לב, מומלץ לכם מאוד להשקיע בחוויה, ולמצוא את המקום המושלם לטיסה, בסוף מדובר בהשקעת סכום כסף לא קטן, ובחוויה אדירה. נכון, זה נשמע לכם קשה לארגן כזה דבר, אבל באמת שאין מה לחשוש. ישנם אנשים שמוכנים לתכנן ולבצע עבורכם הכל, אתם רק תצטרכו, להזמין מראש, לשלם, ולהגיע בשעה היעודה. הנאה ענקית מובטחת.

טייס ליום אחד

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: