לקראת החופש הגדול: המון אטרקציות שאסור לפספס

לקראת החופש הגדול, ישנן אטרקציות מעולות לילדים שאסור לפספס! כולנו יודעים עד כמה קשה להעסיק את הילדוד'ס במהלך החופשים, ככה שאנחנו הולכים להמליץ לכם על אטרקציות משפחתיות וגם על אטרקציות סוליקו לילדים.

בין אם אתם מחפשים אחר אטרקציה משפחתית, או אולי אטרקציה שתבדר ותעסיק רק את הילדים, דאגנו לכם והעמדנו בשורה ובעמידת דום את האטרקציות הכי מומלצות לקיץ 2020. בואו נדבר למשל על אטרקציית טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית. לידיעתכם, אפשר גם לצאת לטיולי רייזרים! מה ההבדלים בין טיול רייזר לטיול ג'יפים למשפחות בחופש הגדול? יאללה, בואו נדבר על זה.

חוויות נהיגה עצמית עם ג'יפים ורייזרים בכל הארץ

אתם מוזמנים לחוות את הטבע כמו שעדיין לא חוויתם אותו, בעודכם מתפנקים בתוך ג'יפים חדישים וממוגנים המצוידים לטיולי שטח ברמת הגולן ובדרום הארץ. כיף גדול, זוהי אטרקציה שבאמת קשה להתחרות איתה. בואו נגיד את זה ככה, אם חיפשתם אחר אטרקציות לילדים לחופש הגדול, מצאתם את המטמון הכי שווה.

לידיעתכם, במהלך טיולי ג'יפים וטיולי רייזרים ניתן לעצור עבור פק"ל קפה, לעצור עבור פעילויות ימיות בכנרת ועוד. במקרים רבים, משפחות בוחרות גם לצאת לטיולים בסגנון של המרוץ למיליון, שהם למעשה כוללים אתגרים, משימות, פרסים ועוד. כיף פשוט ענק וממש מומלץ!

טיולי רייזרים VS טיולי ג'יפים בחופש הגדול

מה עדיף ומה בכלל ההבדל בין רייזרים בחופש הגדול לטיולי ג'יפים?

הבטחנו, אז נקיים – ההבדל בין ג'יפ לרייזר מתבטא במובנים שונים. בגדול, רייזר הוא טרקטורון מגודל ומאוד עוצמתי, שממוגן בכלוב התהפכות מפלדה ומתכת. מנגד, ג'יפ הוא רכב סגור. שניהם בטיחותיים כל עוד לא מתפרעים בהם.

אטרקציות מומלצות לחופש הגדול ב-2020

חוץ מטיולי ג'יפים, אנחנו מזמינים אתכם לאתר עוד המון סוגי אטרקציות לילדים באתר קרמל – הפורטל הכי גדול בארץ לענייני אטרקציות ימי הולדת, פעילויות מומלצות לאירועים, הפעלות יומולדת, איתור מפעילים לימי הולדת ועוד.

אתר קרמל מציע אטרקציות מעולות אחרות, כמו למשל: חוות רכיבה על סוסים, פינות חי וליטוף, פעילות לייזר טג ולוחמה בשטח באמצעות רובי לייזר, מתקנים מתנפחים לאירועים, סדנאות להכנת פיצות עם הילדים שמגיעות עד פתח הבית, אסקייפ רום ועוד רבות.

חוויות בטבע עם המשפחה והילדים בקיץ 2020

אם אתם בעניין של עיבוד האדמה וחקלאות, אתם מוזמנים להכיר את המקום המושלם הנקרא תבלין בגן – חוויה מושלמת של הטבע ושל החושים. מדובר בכיף אדיר שמותאם לכל המשפחה ובמיוחד עם הילדים.

על חוות גמלים חשבתם? בדרום הארץ תוכלו למצוא חוות גמלים וגם חוות אלפקות. מחזה יפהפה ואחר כך גם אפשר להמשיך את הדרך עד אילת, להנות מהים ולהתאכסן בהוסטל מפנק. ככה, בספונטני. ר בקרו בפורטל קרמל עוד היום עבור רעיונות מקוריים לפעילויות בחופש הגדול! 

סיור בשטח

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: