אטרקציה לבת מצווה אשר נערכת באולם או בחוץ

הבת הקטנה שלכם תהיה ממש עוד מעט בת 12?

אתם מתכננים עבורו אירוע בת מצווה מרגש ורוצים שהיא תהנה עם החברים והחברות שלה מכל רגע?

אם כך, מעבר לעובדה שצריך להחליט האם האירוע יהיה בחוץ או באולם, יש צורך גם לבחור את האטרקציות המתאימות.

 

כל הסיבות שבגללן כדאי לשלב אטרקציות בחגיגת בת המצווה

כאשר מדברים על אטרקציות לבת מצווה מדברים אומנם על משהו שבעבר לא היה קיים ולא היה מקובל, אך היום אפשר לראות אטרקציות בכל אירוע. לכן זה לא משנה אם מדובר על בת מצווה או על בר מצווה, כי בכל מקרה הילדים שמוזמנים לאירועים כאלה מצפים ליהנות ורוצים שיהיו גירויים לכל החושים שלהם. בנוסף, אם יהיו אטרקציות בבת המצווה של הבת שלכם היא תהיה הרבה יותר מרוצה כי החגיגה תימשך יותר זמן. הילדים יעברו בהנאה בין האטרקציות השונות ואתם תראו שזו תהיה בת מצווה שאי אפשר יהיה לשכוח כל כך מהר.

 

איזה אטרקציות יכולות להתאים לבת המצווה?

מה שכן כדאי לדעת, זה שבתחום של אטרקציות לאירועים יש היום מגוון רחב של אפשרויות. לכן יש טעם לברר במה אתם בוחרים ואיזה אטרקציות יכולות להיות מוצלחות יותר עבור החגיגה הקרובה. הרעיון הוא ליצור מגוון רחב של אפשרויות כי כמובן שלכל ילד שיגיע לחגיגת בת המצווה של הבת שלכם יש העדפות אחרות. לכן כדאי לקחת בחשבון אופציות כמו:

  1. תא צילום לאירועים
  2. סימולטור נהיגה
  3. שטיחי ריקוד
  4. רובי לייזר
  5. טניס שולחן
  6. הוקי בריבוע ועוד

 

קחו בחשבון את העובדה שיש הבדל בין אטרקציות שמתאימות לאירוע שמתקיים באולם ובין אטרקציות שמיועדות לאירוע שמתקיים בחוץ. לכן רצוי שתחליטו מראש איפה אתם מתכוונים לחגוג את בת המצווה, כי זה יעזור לכם להחליט באיזה אטרקציות אתם בוחרים. כמו כן, אומנם כדאי ליצור גיוון ולשלב כמה וכמה אטרקציות באירוע, אך מצד שני, לא כדאי להגזים כי אז כל אטרקציה תקבל מהילדים פחות תשומת לב.

 

האם זו הוצאה כלכלית גדולה?

הורים רבים שכבר יצא להם להפיק בת מצווה יודעים לומר שבאופן כללי חגיגות כאלה לא עולות מעט. יש הרבה אורחים, צריך לשכור את המקום שבו עושים את האירוע, לדאוג לאוכל טעים ולעוד פרטים רבים אחרים. עם זאת, זה עדיין לא אומר שדווקא על האטרקציות השונות לבת המצווה כדאי לוותר, כי ההפך הוא הנכון. האטרקציות זה מה שיכול להפוך את האירוע לייחודי ושונה ולכן כל מה שצריך לעשות זה רק השוואת מחירים. בדקו איפה תקבלו את הדיל הכי טוב, כמה זה יכול לעלות והאם המחיר נראה לכם סביר או לא. בסופו של דבר אתם תראו שמדובר על הוצאה כלכלית סבירה ביחס לעלות הכוללת של בת המצווה, אז למה לחשוב פעמיים?

שולחן

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: