אהלן וסהלן – כך תארגנו חינה מושלמת

זוגות רבים מקיימים, מספר ימים לפני החתונה, אירוע חינה מסורתית. טקס החינה מסמל מעבר מרווקות לחיי זוגיות ונתפס כברכה לשפע ולמזל טוב. חלק מהזוגות מאחדים את החגיגות ועורכים את טקס החינה יחד עם החתונה, אך אצל זוגות רבים זהו אירוע של ממש שדורש ארגון ותכנון נפרד לחלוטין. רוצים לדעת איך לארגן את החינה המושלמת? בואו נתחיל.

 

יצירת רשימת מוזמנים

לפני ארגון האירוע, צריך להבין כמה אורחים צפויים להגיע. אמנם החינה היא אירוע של ממש, אך לא נהוג להזמין אליו את כל האורחים שהוזמנו לחתונה. בדרך כלל נזמין משפחה קרובה בלבד (אחים, סבים וסבתות, דודים ובני דודים) וחברים קרובים.

 

בחירת מוזיקה עדתית

בחירת מוזיקה מתאימה היא קריטית ליצירת האווירה המתאימה לחינה. כשמדובר באירוע כמו חינה, עם מסורות וסגנון ייחודיים, תקליטן לחינה ידע בדיוק איזו מוזיקה לשים כדי להוביל את האירוע בהתאם לאורחים ולהתאים את האווירה. הוא ינחה את החינה מהרגע שהכלה והחתן נכנסים, בטקס החינה עצמו, ועד לריקודים ולמוזיקה שמתנגנת בזמן שהאורחים אוכלים.

 

בחירת אולם לאירוע

אם התקציב מאפשר, ניתן לבחור במקום ייעודי לאירועי חינה וכך לחסוך את רוב ההתעסקות והתכנון. אופציה זולה יותר היא אולם רגיל שמתאים לכמות האנשים שהוזמנו, אך במקרה כזה נצטרך לדאוג בעצמנו לתפאורה מתאימה לטקס ולפריטים אתניים לשולחנות כדי לקבל את האווירה המתאימה.

 

בחירת תלבושות

לכל עדה יש לבוש מסורתי משלה, כשהמשותף לכולן הוא הצבעוניות והעיטורים הייחודיים. ניתן לבחור בעצמכם תלבושות ואביזרים לקניה או להשכרה בחנויות ייעודיות לחינה, אך ניתן גם ללכת למלבישה לחינה שתבחר בגדים מתאימים במיוחד עבורכם. אם תרצו, תוכלו להשקיע עוד קצת כדי להשרות אווירה אותנטית, ולשכור תלבושות גם עבור האורחים.

 

בחירת אוכל ומתוקים

בדיוק כמו בלבוש, לכל עדה יש מאכלים מסורתיים משלה לאירוע, והמשותף לכולן הוא המתוק. בשביל אווירה אותנטית אמיתית אפשר להזמין קייטרינג שמתמחה באירועי חינה. החל מסלטים ומנות ראשונות ועד למנות עיקריות ומתוקים, קייטרינג מתאים ידאג לאוכל מוכר של העדה שלכם. המתוקים בדרך כלל יונחו על שולחן מעוצב נפרד משולחנות האורחים במגשים וכלים אותנטיים.

צלם לאירוע

 

בחירת צלם לאירוע

למרות שמדובר באירוע מצומצם, לא כדאי לוותר על צילום מקצועי. לאירוע החינה יש אופי וסגנון ייחודי, וצלם מקצועי יוכל לתעד את האירוע וההשקעה בזמן שאתם נהנים כדי שתוכלו לעלות זיכרונות גם בעתיד. זוגות רבים בוחרים להזמין בנוסף גם צלם מגנטים, כך שנשארת מזכרת מהאירוע גם לאורחים.

 

סיכום

אירוע החינה הוא הזדמנות מעולה לתכנן אירוע ייחודי ומרגש רק עבור האנשים הקרובים ולגבש את המשפחות של החתן והכלה לפני החתונה. עם ארגון נכון ועזרה של המשפחה, תקבלו את החינה המושלמת עבורכם. חשוב לזכור שהמטרה של האירוע היא לשמח את החתן והכלה ולצאת עם טעם של עוד לקראת החתונה.

טקס

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: