האם כדאי לעשות על האש באירוע ללא חשמל

ניתן לחלק את כלל האירועים לשתי קטגוריות מרכזיות- אירועים ללא חשמל ואירועים עם חשמל. חלוקה זו הינה משמעותית וקריטית, שכן היא מצריכה הכנות והיערכויות שונות בכל סוג שהוא. כאשר מדובר באירועים עם חשמל (אירועים במקומות סגורים או אירועים בחוץ על בסיס גנראטור), המעטפת הנדרשת לאירוע הינה פשוטה וקלה יותר לתכנון. מנגד, אירועים ללא חשמל דורשים הכנות והיערכויות שונות.
בעמוד הקרוב נדון בהיערכויות של אירועים ללא חשמל עם התייחסות לתחום העל האש- מנגל פחמים.

שקע וחוט

היערכויות לאירוע ללא חשמל- האם מנגל זה דבר אפשרי?

אירועים ללא חשמל רק נשמעים כמעיין חייזר לא מוכר, אך למעשה הם נפוצים בדיוק כמו אירועים עם חשמל. כך לדוגמא, כאשר אנו בוחרים לצאת לחיק הטבע עם המשפחה ולהכין על האש- מדובר באירוע ללא חשמל. גם אם בביתנו אנו רגילים להכין על האש דרך מנגל חשמלי, במצבים שכאלו אנו נתאים את עצמנו וניערך בהתאם, לדוגמא באמצעות מנגל פחמים.
הרי להזכירכם, עד לפני מספר שנים כלל המנגלים בעולם היו מבוססים אך ורק על פחמים. בשנים האחרונות החלו יותר ויותר אנשים ומשפחות להשתמש בגריל הגז לצורך הכנת ובישול מזון.
היערכויות נוספות שאתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם מחליטים לעשות אירוע על האש ללא חשמל: כמות מספקת של פחמים (בהתאם לכמות המוזמנים ולכמות הבשר) ואמצעים להדלקת האש (בניגוד למנגל חשמלי שבו אתם לא צריכים להתעסק בתהליכי הדלקת האש..).

על האש- מתאים לכל אירוע!

כיום, כל אירוע ללא יוצא מן הכלל כולל בתוכו הגשת אוכל. בין אם מדובר במסיבת סוף שנה לתלמידים, בין אם מדובר בחתונה, בר מצווה או אפילו הרמת כוסית בעבודה- נהוג ומקובל להגיש אוכל. כיום ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות שונות- בין אם אוכל אסיאתי, אוכל ישראלי, אוכל מהיר או על האש. ללא ספק, על האש מתאים את עצמו לכל אירוע שהוא בלי יוצא מן הכלל, דבר שנובע מהיתרונות הרבים שיש לו.

בין היתרונות הרבים שיש להקמת עמדת מנגל פחמים בכל אירוע, תוכלו למצוא את היעילות בזמנים (מרגע הדלקת האש- נדרש מעט מאוד זמן להוציא כמויות גדולות של אוכל), ההכנות הדרושות לכך (מעבר להגדרת עמדה עבור מנגל פחמים והציוד הדרוש- פחמים, מלקחיים וכו', לא דרוש שום דבר נוסף) וכמובן הגמישות הרבה שהוא מביא עימו (ניתן להכין מגוון רחב של בשרים, עופות, דגים, ירקות, תפוחי אדמה ועוד). אם כן, על האש הינו פתרון יעיל ומנצח לכל אירוע באשר הוא- לא חשוב העיתוי, לא חשוב מקום האירוע, לא חשובה מטרת האירוע ולמדנו שגם לא חשוב אם יש מקור חשמל או אין מקור חשמל- מנגל הפחמים שלנו יעשה את העבודה בכל מצב! בתיאבון!

דוכני מזון לאירועים שנשארים בזכרון לעד לפרטים נוספים לחצו.

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: