מתנה מושלמת לבת מצווה

כל ילדה מצפה לקבל לבת המצווה שלה מתנות מיוחדות. גרנדיוזיות ומרשימות. מתנות כאלה, שלא מקבלים בכל יום הולדת. מתנה כזו צריכה להיות מיוחדת ומרשימה, אך גם להתאים לאופי הילדה ולשקף את האישיות והתחביבים שלה ולא פחות חשוב – להתאים לתקציב של מי שקונה את המתנה. אז איך בוחרים מתנה מושלמת לבת מצווה? האם לבחור משהו שהיא אוהבת, שהוא פחות שימושי, אבל יותר כייפי? או אולי עדיף לקנות משהו שימושי שהיא צריכה? הכנו לכם כמה טיפים לבחירה מוצלחת.

קופסת מתנה

4 טיפים לבחירה מוצלחת של מתנה לבת מצוות

  1. היכרות – תמיד כדאי לשאול את ההורים מה המתנה שכדאי לקנות לה, אבל אפשר ומומלץ לברר כמה שיותר פרטים על הילדה – מה התחביבים שלה? האם יש משהו שהיא מאוד רוצה, אבל מעולם לא קנו לה? מה היא לא אוהבת ומה היא נהנית לעשות בזמנה הפנוי? כל השאלות האלה יתנו לכם תשובה די ברורה לגבי הכיוון הראשוני.
  2. מתנה שהיא חוויה – במיוחד אם זו ילדה שישי לה הכל, אבל גם אם זו ילדה שההורים שלה פחות מסוגלים לחשוף אותה לחוויות מרגשות ומיוחדות. זו יכולה להיות מתנה, כמו למשל כרטיס זוגי ללונה פארק – כדי שהיא תוכל ללכת עם עוד חברה, או לכדור הפורח בפארק הירקון, או מנוי לקולנוע. יש עוד המון אפשרויות, מהן אפשר לבחור – כיד הדמיון, בתנאי שביצעתם כראוי את המשימה המופיעה בסעיף 1.
  3. לבחור מתנה קלאסית – אם קשה לכם עם סעיף 1, כל אחד וסיבותיו שלו, אפשר לוותר על בירורים מקדימים ושיחות עם ההורים של הילדה ופשוט למצוא מתנה קלאסית, שכל ילדה, נערה, או אישה, בכל גיל, תשמח לקבל. אחת האפשרויות המקסימות במיוחד בקטגוריה הזו, היא מסוג המתנות שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות ופשוט סחפו את האומה. מתנה כל כך ייחודית ויחד עם זאת גם קלאסית, שמייצרת הנאה, נחמה, מרגיעה ונעימה מכל הבחינות היא דובי ענק. דובי כזה יכול להגיע גם לגודל של שניים וחצי מטרים ולהותיר את ילדת בת המצווה עם פה פעור. מתנה שכזו תשמח כל ילדה באשר היא ובנוסף על כך, מחקרים מראים שאנשים שישנים עם דובי ענק מדווחים על עליה בתחושת הביטחון והנוחות ומוצאים בו נחמה והנאה.
  4. עוד אפשרות קלאסית שתמיד מתאימה ומשמחת היא תכשיטים. בייחוד לילדה בגיל בת מצווה, שברוב המקרים אין ברשותה תכשיטים רבים ותשמח שיהיו לה כמה תכשיטים לתחילת דרכה כאישה מטופחת ומקושטת. תכשיט לילדת בת מצווה לא חייב להגיע לעלויות של אלפי שקלים. אם התקציב שלכם הוא כמה מאות שקלים, תוכלו בקלות למצוא תכשיט יפיפה, או סט של תכשיטים, שמאוד יתאימו לגיל הזה ויעלו בין כמה עשרות לכמה מאות שקלים.

 

לסיכום

יישום של אחד מהטיפים האלה, או יותר, יעזור לכם למצוא את המתנה המתאימה ביותר לילדה, שחוגגת בת מצווה וחשוב לכם לשמח ולהפתיע אותה. שיהיה במזל טוב ובהצלחה!

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: