מדוע כדאי להזמין מנטליסט לערב גיבוש?

מתכננים ערב גיבוש שמיועד לעובדים ורוצים לעשות הכול כדי שזה יהיה ערב בלתי נשכח? חשוב לכם להמם את העובדים שלכם הפעם, להוציא אותם מהשגרה ולגרום להם לעשות את הדברים אחרת? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם. השאלה היא מאיפה מתחילים ואיך אפשר להפוך את האירוע הקרוב למשהו שיש לו גם ערך מוסף ולא לעוד ערב שבו נפגשים, אוכלים ואולי שרים ביחד. לכן אנחנו רוצים להציע לכם את האפשרות של הזמנת מופע פרטי של מנטליסט, והאמת היא, שאם עוד לא יצא לכם לראות מופע כזה, כדאי שתתכוננו לחוויה בלתי נשכחת. מנטליסט הוא אותו אדם שיש לו חושים מחודדים מאוד, הוא קורא שפת גוף ועושה אינספור קסמים של טלפתיה. לכן, אם המנטליסט שלכם גם יודע איך לעמוד מול קהל, להצחיק ולרתק אותו – הרי לכם ערב גיבוש שאי אפשר יהיה לשכוח, אז למה שלא תנסו זאת?

 

על מי כולם ממליצים?

הרבה אנשי מקצוע מציגים את עצמם בישראל בתור אמני חושים או מנטליסטים, אך האמת היא, שלא כולם יוכלו לתת לכם את הכי טוב שיש. למעשה יש הרבה אנשי מקצוע שאומנם היו רוצים לשמח אתכם אך בסופו של דבר חסר להם ניסיון, ידע ואפילו יכולות עמידה מול קהל. לכן, אם חשוב לכם שערב הגיבוש הקרוב לא יהיה ערב מבוזבז, כדאי לבדוק בשבע עיניים איזה מנטליסט אתם רוצים. יתרה מכך, כדאי לראות על מי כולם ממליצים. היום, בעידן המודרני, אתם יכולים לקרוא המלצות על כל סוגי אנשי המקצוע באינטרנט, אז למה שלא תעשו זאת? כך תוכלו להימנע מהזמנת אותם שרלטנים שבסופו של דבר לא יעשו עבודה מספיק טובה. שווה להשקיע כמה דקות, לבדוק ולהשוות בין כמה אנשי מקצוע שיכולים להגיע ולעשות הופעות הכוללות טלפתיה וקסמים דומים, כי מה פתאום שתתפשרו על פחות מאיש המקצוע הכי טוב שיש?

מנטליסט לערב גיבוש

כמה עולה הופעה כזאת לצוות העובדים שלכם?

 

יש כמובן מספר פרטים שמשפיעים על המחיר שכל מנטליסט גובה והם:

 

  • עד כמה איש המקצוע מפורסם וידוע?
  • האם מדובר על אדם משכמו ומעלה?
  • האם מדובר על מנטליסט מנוסה?
  • כמה זמן הוא עוסק בתחום?
  • האם ההופעה שלו קצרה או ארוכה?

 

כמו כן, אם אמן החושים צריך לנסוע שעות כדי להגיע למקום שבו אתם נמצאים, טבעי שהוא יגבה מכם מחיר יותר גבוה. מצד שני, לא תמיד זו חובה לבחור את אמן החושים שהמחירים שלו הכי גבוהים ויש כאן מקום גם למיקוח ולהשוות מחירים. שימו לב שבימינו יש הרבה אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה וגם מנהלים אתרי אינטרנט עם אינפורמציה ועם לא מעט סרטוני וידאו. אם תיכנסו ותראו כמה סרטונים של מנטליסט כמו זיגי שנראה לכם מתאים תוכלו להתרשם ממנו, מעמידתו מול קהל ולהיות בטוחים יותר לגבי בחירתכם.

 

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: