חופשה במלון בחצי האי סיני  – הרבה יותר ממה שדמיינתם

חופשה בסיני הפכה בשנים האחרונות להיות משהו שכולם רוצים לחוות. לאורך (כמעט) כל ימות השנה מגיעים מטיילים אל חופי סיני השונים, נהנים ממזג אוויר מושלם, מאירוח כיד המלך ומרצועת חוף יפהפייה שאפשר לשכב לאורכה כל היום ולקחת את הזמן באיזי. בעבר, הרוב המוחלט של היורדים לסיני התארחו בחושות שנמצאות בקאמפים השונים על חופי סיני. זו היתה האפשרות הזולה והפשוטה ביותר, וגם הדרך לחוות את סיני בצורה אותנטית, מה שאנחנו אוהבים לקרוא "כמו פעם". אולם, עם הגידול במספר התיירים גם המגוון שלהם השתנה ורבים מהם, במיוחד מי שיורדים עם כל המשפחה, מעדיפים להתארח במלון בסיני. זה לא בהכרח יותר יקר ומעניק חוויה מסוג שונה.

בריכה של מלון

אירוח בחושה בסיני הוא צנוע יחסית – יש תנאים בסיסים (בחלק מהמקרים יש מזגן ושירותים ומקלחת נפרדים), אוכל סטנדרטי, ואווירה צעירה ו"זרוקה" שמתאימה גם לחופים הבלתי נגמרים של סיני. לעומת זאת, מלון בסיני הוא חוויה מעט שונה – יש מלונות בסיני במנעד רחב של מחירים וכמובן של איכות ורמת שירות, וכל אחד יכול למצוא את המתאים לו ביותר. ממלונות פשוטים וזולים שמציעים לינה וארוחת בוקר, ועד ריזורטים מפוארים שמעניקים את כל חבילת הפינוקים שאתם יכולים לחשוב עליהם.

טאבה – המלונות בטאבה די דומים זה לזה מבחינת הרמה. יש בטאבה מלונות שנמצאים ממש באזור של מעבר הגבול (טאבה הוטל – הילטון לשעבר; מובנפיק; טאבה סנדס) שמציעים חוויה של "ללכת עם ולהרגיש בלי" – גם בית מלון מפנק במחירים של סיני וגם קרבה לגבול עם ישראל מה שקצת מקהה את תחושת "חוץ לארץ" שיש בחופשה. בהמשך יש ארבעה מלונות מעולים במתחם שנקרא "טאבה הייטס" ורחוק כעשרים דקות נסיעה ממעבר גבול טאבה. זהו סוג של כפר נופש גדול שבו רצועת חוף ארוכה ושקטה, מרכז ספורט ימי, מסעדות וחנויות.

נואיבה – המלונות בנואיבה מציעים גם הם חוויה צנועה יחסית, וקרבה לאחת מרצועות החוף היפות של סיני. נואיבה מאופיינת ברצועת חוף חולית ונעימה בזכות הדיונות שנערמו לחופיה, שאפשר להתהלך עליהן יחפים לאורך כל היום בלי שיימאס. הבולט מבין המלונות בנואיבה הוא קורל ריזורט הפופולרי שבעונת הקיץ מתמלא כמעט תמיד לגמרי וכדאי מאוד להזמין בו מקום מראש מוקדם ככל הניתן.

דהבמלונות בדהב זו כבר אופרה אחרת. יש בדהב עשרות מלונות במחירים שמתאימים לכולם. מלונות קטנים על הטיילת שלא מחזיקים ברצועת חוף פרטית אבל נמצאים במיקום מנצח וקרוב לכל האטרקציות שיש לדהב להציע, לעומת ריזורטים מצפון ומדרום לדהב, שבהם אפשר לקבל את שיא הפינוק, חוף פרטי, ברים ומסעדות וגם תעסוקה לילדים בדמות מועדוני משחקים או הפלגות בים האדום. המלונות בדהב גם קרובים לאתרי הצלילה היפים שיש לסיני להציע, ואפשר בקלות לבקר בהם בטיול של יום ולהתרשם מהנוף התת מימי המרהיב של הים האדום.

שארם א שייח – שארם א שייח היא עיר קיט של ממש, על כל המשתמע מכך. המלונות בשארם נעים על הציר שבין טובים למעולים, כמעט כולם משתרעים על שטח עצום ומציעים שלל פינוקים – ספא מפואר, קזינו, בריכות שחיה ומתקני מים, סיורי וקורסי צלילה ועוד. בעיר עצמה תוכלו ליהנות משפע של מסעדות, ברים, מועדונים ואפילו קניון עם כמה מותגים מוכרים למי מכם שלא יכולים לסיים חופשה בלי לקנות מתנות לחברים בבית. אין ספק שחופשה במלון בשארם היא לא חופשה קלאסית בסיני, אבל היא חוויה מעניינת לא פחות.

בין אם אתם נוסעים לחופשה בחושה או במלון בסיני, דבר אחד אפשר לומר די בוודאות – סיני היא סיני והאווירה הטובה בה נשמרת ללא קשר למקום שבו אתם ישנים. עשרות אלפי הישראלים שממלאים את החופים מעידים על כך בצורה הכי ברורה ונהירה. בחרו את המקום המתאים לכם מבחינת הרכב הנוסעים והתקציב שלכם, וכל מה שיישאר לכם לעשות זה רק לארוז וליהנות.

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: