שלב אחר שלב – כך תתכננו מסיבה!

דברים לא קורים מאליהם, הם זקוקים לתכנון ולהכנות – ככה זה עובד. לטובת בוגרים צעירים שמתכננים את המסיבה הראשונה בעצמם, עבור מי שלא מכיר את עולם ארגון המסיבות ומבקש לחגוג בכל זאת, וגם לכל מי שכבר אירח מסיבות אבל רוצה הפעם לעשות את זה "כמו שצריך" – הנה לפניכם המדריך המלא לתכנון והכנות למסיבה. מוכנים להתחיל?

 

החזון והמשאבים

השלב הראשון בתכנון מסיבה היא ראשית קביעה מה חוגגים ולמי, שזו קביעה שמגיעה עם כל מיני אילוצים. לדוגמה, אם המסיבה המתוכננת היא מסיבת בת מצווה, חלק מהאורחים הם ילדים צעירים וכדאי להתחשב בכך בקביעת שעת המסיבה וכן בבחירת מקום שקל ונוח להגיע אליו גם ללא רכב פרטי.

בשלב הראשון כדאי גם להחליט על תקציב המסיבה, משום שהוצאה גוררת הוצאה ואם לא תהיה החלטה מראש לגבי התקציב, המחיר הסופי עלול להיות הרבה יותר ממה שדמיינתם.

החזון והמשאבים

הפרטים היבשים

אחרי שהחלטנו מה חוגגים ובאיזה תקציב, הגיע הזמן לפרטים היבשים, רק שבמקרה שלנו הם לא כל כך יבשים: מועד המסיבה ומיקום המסיבה. בעקבות ההחלטה בנוגע להגדרת המסיבה ולמסגור ענייני התקציב, הבחירה בשלב זה כבר תתחשב באילוצים הקיימים.

חשוב לזכור שבמידה שאתם מתכננים לערוך את המסיבה מחוץ לבית, כלומר באולם או במועדון כמו שתוכלו להתרשם באתר https://roxen.co.il – זכרו לברר אילו שירותים אתם מקבלים בתמורה לדמי השירות. אם למשל, בעלי המקום דואגים לקשט אותו, הנה דאגה אחת שירדה מהרשימה שלכם.

 

האורחים

השאלה הראשונה בנושא האורחים הוא מי קהל היעד של המסיבה – אם בחרנו במסיבת יום הולדת במועדון ייעודי, ילדי השכבה וחברים אחרים יהיו המוזמנים הטבעיים ואילו מוזמנים מבין בני המשפחה וחברי המשפחה, מתאים יותר להזמין לאירוע רשמי יותר או לאירוע ביתי, שמיועד לקהל בוגר יותר.

זכרו, כאשר אתם מזמינים אורחים צעירים, חשוב לדאוג להסעה מאורגנת לאתר האירוע או להסתמך על הסעות פרטיות ולקחת בחשבון גם את ההורים ברשימת האורחים, כדי שיוכלו לשתות משהו וליהנות בעודם ממתינים להסיע את ילדיהם.

האורחים

הכיבוד

נכון שהיום גם ילדים צעירים ישמחו למצוא מגשי סושי עצומים על שולחן הכיבוד, אבל אנחנו עורכים מסיבה בתקציב קבוע מראש, ולכן כדאי אולי לבחור באפשרויות אחרות. אם המסיבה היא מסיבה עם נושא, אפשר ורצוי להתאים את הכיבוד לנושא – כריכונים בצורת מטה קסם ואפקט עשן שעולה מאזור השולחן יתאימו למסיבה בנושא קסם ואילו למסיבה בנושא חיות יתאים כיבוד אחר כמו עוגת יום הולדת שעליה עקבות רגליים של חיות שונות. אל תשכחו לדאוג שיהיה מספיק כיבוד לכל האורחים, ובעיקר גישה מתמשכת לשתייה.

 

לסיכום

אלה הם השלבים לתכנון וארגון מסיבה. אם אתם עורכים את המסיבה בבית, גם נושא העיצוב והמוזיקה יהיה ברשימת התכנונים שלכם. כך או כך, שתהיה מסיבה נהדרת ומזל טוב לכל החוגגים.

שלב אחר שלב - כך תתכננו מסיבה!

רון גליקסמן אמן חושים
לקבלת הצעת מחיר למופע טלפתיה מדהים ומצחיק, מלאו פרטים עכשיו: